آقا یحیی گفت باید امسال به پرسپولیس بیایی و کمک کنی ، برای بازی در تیم محبوبم بمب انگیزه ام

به گزارش هدا بلاگ، مدافع سرخ ها می گوید برای بازی در پرسپولیس خیلی انگیزه دارم و اگر بخواهم آن را تشبیه کنم باید بگویم بمبی از انگیزه هستم.

آقا یحیی گفت باید امسال به پرسپولیس بیایی و کمک کنی ، برای بازی در تیم محبوبم بمب انگیزه ام

به گزارش خبرنگاران محمدمهدی احمدی مدافع ملی پوش پرسپولیس بعد از یک فصل که به شکل قرضی برای مسجدسلیمان بازی کرد به پرسپولیس پیوست تا در تیم امید و پرسپولیس شانس زیادی برای بازی داشته باشد. به بهانه درخشش احمدی در مقابل تیم قزوینی در اولین بازی تدارکاتی پرسپولیس گپ و گفتی با او داشتیم، بازیکنی که در تیم امید و پرسپولیس یکی از بهترینهاست.

بعد از یک فصل دوری به پرسپولیس برگشتی. در این رابطه چه صحبتی داری خصوصاً در شرایطی که نعمتی هم نیست و یحیی فقط تو را در جناح چپ دارد؟

به هر حال علی نعمتی بازیکن بسیار خوبی است اما من آماده مبارزه هستم. فصل قبل هم انگیزه بالایی داشتم اما برای اینکه تجربه ام بیشتر شود به مسجد سلیمان رفتم تا بیشتر بازی کنم و حالا برگشتم تا مبارزه کنم و بهترین نمایش ها را با حضور در تیم امید و تجربه ای که در تیم امید کسب کردم ارائه دهم. برای بازی در پرسپولیس خیلی انگیزه دارم و اگر بخواهم آن را تشبیه کنم باید بگویم بمبی از انگیزه هستم.

گویا در مقابل تیم شمس آذر هم یکی از بهترین بازیکنان زمین بودی؟

بله خدا را شکر پیروز شدم با ارسالی از چپ پاس گل خوبی را برای مهدی عبدی مهیا سازم و بعد از آن هم روی گل دوم تأثیر مستقیمی بگذارم و برای تیمم پنالتی بگیرم تا گل دوم تیم به ثمر برسد.

با رقابت شدیدی که با دو بازیکن با تجربه مانند نعمتی و امیری داری واقعاً امیدوار به بازی هستی؟

رقابت همه جا هست. بازی در پرسپولیس هم به نسبت بقیه تیم ها خیلی مشکل تر است اما من امیدوارم و در بازی محبت آمیز هم آنقدر خوب کار کردم که از سوی آقا وحید و چند تن دیگر از بازیکنان و کادر فنی مورد تشویق قرار گرفتم. مثلاً آقا وحید که از نمایش من در نیمه اول خیلی خوشش آمده بود و در نیمه دوم جایگزین من در جناح چپ شدند به من گفتند که امسال باید بهترین نمایش ها را ارائه دهی. سرمربی مان هم از بازی ام مقابل تیم قزوینی رضایت داشتند و مرا تشویق کردند. فصل قبل به من گفتند برو اما امسال گفتند باید بایستی و بهترین نمایشها را ارائه دهی.

بازی در تیم امید هم به نظر به تو خیلی کمک کرده است؟

حتما همین طور است چه بسا که قبلش هم در اردو بودم و غرب آسیا هم شرایطش به گونه ای شد که بازی هایش خیلی به بازیکنان تیم امید و من کمک کرد و وقتی از آنجا به پرسپولیس آمدم خیلی آماده و سرحال برگشتم تا خودم را به بهترین شکل ممکن نشان دهم.

در رابطه با رقابت و بازی در کنار سه تن از بهترین های ایران که لقب مدافعان آهنی به آنها داده شده چه نظری داری؟

واقعا لقب مدافعان آهنی برازنده مدافعان میانی ما است چون واقعاً آهنی هستند و نفوذ و گذر از آنها خیلی سخت است و برای بازی کردن و مبارزه با آنها فکر به چالش کشیده می شود.

کار برای مدافعان کناری در کنار سه تن از بهترین مدافعان ایران را که خودت هم یکی از آنها هستی چگونه ارزیابی می کنی؟

شاید مدافعان کناری در نقش پیستون بازی کنند. در هر حال در هر پستی که مربیان در جناح چپ صلاح بدانند بازی کرده و سعی می کنم بهترین نمایش ممکن را ارائه دهم.

علی نعمتی در جناح چپ واقعاً به لحاظ دفاعی بهترین بود. تو می توانی به عنوان مدافع چپ کلاسیک، خیال یحیی را از بابت رفت و برگشت ها و ارسال توپ از این جناح مانند دفاع راست راحت کنی؟

رفت و برگشت ها خیلی سخت است که هم در دفاع باشی و هم در خط حمله نفوذ داشته باشی و این امر حتماً به یک بدن خیلی آماده نیاز دارد اما اگر دیده باشید در تیم ملی در پست پیستون چپ بازی می کنم و در تیم پرسپولیس هم این آمادگی را دارم اما در هر حال اگر آقا یحیی به من اطمینان کند حتماً جواب اعتمادشان را می دهم.

در مورد انگیزه تیمتان برای قهرمانی و رقابتی که بین مدعیان برای قهرمانی وجود دارد چه صحبتی داری؟

به نظرم هر سال که می گذرد سطح لیگ خیلی بالاتر می رود. امسال سپاهان و تراکتور هم خیلی آماده اند و تیم های پرسپولیس و استقلال هم که مدعیان سنتی قهرمانی هستند اما در تیم ما همه در این رابطه صحبت می کنند که یک کار نیمه تمام داریم که امسال باید تمامش کنیم.

واقعاً فکر می کنی تیمتان این قدرت را دارد که مقابل تیمی مانند النصر با ابرستاره هایش که رونالدو و بنزما هستند بایستد؟

حتماً ما با این تیم که در سید 4 هست بازی می کنیم و و باور کنید جاه طلبی بالایی برای این بازی و قهرمانی در آسیا داریم و منتظر کارهای بزرگ پرسپولیس در آسیا باشید.

در مورد بازی با تیم آلومینیوم در هفته اول در ورزشگاه آزادی و بازی در هفته پنجم مقابل استقلال چه صحبتی داری؟

شرایط خوبی داریم و بازی در ورزشگاه آزادی مقابل دیدگان هوادارانمان مقابل تیم اراکی یک شروع فوق العاده است و حتماً با حمایت هوادارانمان سعی می کنیم که در ابتدای کار شروع خیلی خوبی داشته باشیم و با قدرت استارت بزنیم و قهرمانانه لیگ را شروع کنیم. بازی در هفته پنجم هم شرایط خاص خودش را دارد به همین دلیل ما سعی می کنیم تا آن زمان کاملاً آماده شویم و نمایش خیلی خوبی در دربی داشته باشیم و بازی شش امتیازی را به سود خودمان انتها دهیم.

در مورد تمرین و بازی مقابل مهاجمان پرسپولیس چه نظری به لحاظ فنی داری؟

هر دو مهاجم ما خصوصیات خاصی به لحاظ فنی دارند. عبدی باهوش است و شهاب واقعاً جنگنده است و به لحاظ فیزیکی خیلی مدافعان را اذیت می کند.

قبول داری که نیاز به مهاجم ششدانگ دیگر هم بعد از رفتن عیسی دارید؟

حتماً در این رابطه اقدام خواهد شد و یک مهاجم داخلی و اگر نشد یک مهاجم خوب ششدانگ را جذب خواهیم کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3698

به "آقا یحیی گفت باید امسال به پرسپولیس بیایی و کمک کنی ، برای بازی در تیم محبوبم بمب انگیزه ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقا یحیی گفت باید امسال به پرسپولیس بیایی و کمک کنی ، برای بازی در تیم محبوبم بمب انگیزه ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید