آلفا رومئو جولیا و استلویو 2022 با تجهیزات استاندارد بیشتر معرفی شدند

به گزارش هدا بلاگ، آلفا رومئو در حالی نسل 2022 خودروی سدان جولیا و کراس اوور استلویو را عرضه می نماید که تجهیزات بیشتری حتی در مدل های استاندارد تازه دیده می گردد.

آلفا رومئو جولیا و استلویو 2022 با تجهیزات استاندارد بیشتر معرفی شدند

کمپانی ایتالیایی آلفا رومئو (Alfa Romeo) کوشش می نماید تا به خط فراوری شناخته شده خود کمی هیجان بیاورد و به همین علت قرار است برای دو مدل خودروی شاخص خود، نسخه های ویژه 6C Villa dEste را هم در بعضی بازارهای اروپایی عرضه کند.

بعلاوه یک مدل کاملا نو هیبریدی، با نام کراس اوور تونال (Tonale) سال آینده به مجموعه این برند ایتالیایی می پیوندد و در آمریکا، مشتریان از مدل های نو جولیا (Giulia) و استلویو (Stelvio) لذت خواهند برد.

برای سدان جولیا، تغییراتی در تیپ های این خودرو داده شده و سطح Veloce جایگزین Ti Sport می گردد که به اسم یک خودروی عملکردی جولیا مطرح است. همه مدل های جولیا 2022 به صورت استاندارد به خانواده سیستم های پیشرفته یاری رانندگی (ADAS) مجهز می شوند. این سامانه شامل یاری شناسایی نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از حرکت بین خطوط، نوربالای اتوماتیک چراغ های جلوی و حسگرهای پارک در جلو و عقب خودرو است.

هیچ تغییری در سیستم پیشرانه گزارش نشده است اما مشتریان می توانند از تجهیزات استاندارد جولیا 2022 استفاده نمایند. این تجهیزات جانبی شامل گرم کن جایگاه های عقب، پد شارژ بیسیم، سیستم کنترل کیفیت هوا و یک سیستم ناوبری خواهد بود. چراغ های جلوی تطبیقی دوگانه زنون، جلوپنجره تیره برای رادیاتور (که در تیپ های اسپرینت، ولاس و کوادری فوگیلو موجود است) و نوار جلویی اسپرت هم در همه تیپ های این خودرو موجود خواهد بود.

این ویژگی ها برای شاسی بلند کامپکت استلویو هم تقریبا یکسان به نظر می رسد و این خودرو در چهار سطح تریم ولاس(Veloce)، تی (Ti)، اسپرینت (Sprint) و کوادری فوگیلو (Quadrifoglio) به فروش می رسد. سطح تجهیزات استاندارد شامل ویژگی های راحتی سرنشین مشابه با جولیا از جمله جایگاه های گرم شونده جلو و عقب استاندارد است اما چراغ های زنون استاندارد در این لیست وجود نخواهد داشت. در داخل کابین هم مدل های اسپرینت و ویلاک دارای پدال شیفترهای آلومینیومی و ثابت هستند.

برای سال 2022 هم جولیا کیووی (Giulia QV) و استلویو کیووی (Stelvio QV) همچنان قدرتمندترین نسخه فراوریی آلفا رومئو از این دو مدل خواهند بود که از موتور 2.9 لیتری دوقلوی توربوشارژر V6 با 505 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور بهره می برند. اگرچه این خودروساز هم اکنون دارای نسخه های قدرتمند جولیا GTA و GTAm هم هست، اما تا کنون تنها 500 دستگاه از آن ها را در سراسر دنیا فروخته است.

عکس ها: آلفا رومئو جولیا و استلویو 2022

Credit: Alfa Romeo

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3244

به "آلفا رومئو جولیا و استلویو 2022 با تجهیزات استاندارد بیشتر معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلفا رومئو جولیا و استلویو 2022 با تجهیزات استاندارد بیشتر معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید