آمار قربانیان کرونا در آمریکا از 70 هزار نفر هم فراتر رفت

به گزارش هدا بلاگ، بر اساس آمارهای منتشرشده از سوی نهادهای دولتی آمریکا، شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید 19) در این کشور به بیش از 70 هزار نفر رسیده است.

آمار قربانیان کرونا در آمریکا از 70 هزار نفر هم فراتر رفت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پایگاه آماری Worldometer با استناد به آمارهای تجمیعی منتشرشده از سوی نهادهای دولتی آمریکا تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور را تا قبل از ظهر روز چهارشنبه به وقت واشنگتن بالغ بر 70 هزار نفر بیان کرد.

آمریکا از لحاظ تعداد قربانیان ویروس کرونا با اختلاف بسیار زیادی نسبت به کشور دوم (ایتالیا با 29100 مورد مرگ ومیر بر اثر ابتلا به کرونا) رتبه اول دنیا را به خود اختصاص داده است.

این کشور از لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا نیز با اختلاف فاحش نسبت به دیگر کشورها در رتبه اول دنیا واقع شده است. تا به امروز بالغ بر یک 1.2 میلیون فرد مبتلا به کرونا در آمریکا شناسایی شده اند؛ این در حالی است که در اسپانیا که رتبه دوم دنیا را از لحاظ آمار قربانیان کرونا دارد حدود 251 هزار مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است.

ایالت نیویورک که بالاترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا را در بین ایالت های آمریکا دارد، از لحاظ آمار مبتلایان ویروس کرونا به تنهایی بالاتر از همه کشورهای دنیا (به جز خود آمریکا) قرار گرفته و از لحاظ میزان مرگ ومیر بر اثر ابتلا به کرونا نیز تنها کشورهای انگلیس، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و البته خود آمریکا را بالاتر از خود می بیند.

واکنش کُند دولت آمریکا به ویروس کرونا که باعث شده این کشور با اختلاف بسیار زیادی نسبت به سایر کشورها، از لحاظ آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در رتبه اول دنیا قرار گیرد، نقدها بسیاری را علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و دولت وی برانگیخته است.

.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 608

به "آمار قربانیان کرونا در آمریکا از 70 هزار نفر هم فراتر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار قربانیان کرونا در آمریکا از 70 هزار نفر هم فراتر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید