احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین، بارسلونا در پی جذب ژائو فلیکس

به گزارش هدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- آنسو فاتی دوباره با یک مصدومیت سنگین دست و پنجه نرم می کند.

احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین، بارسلونا در پی جذب ژائو فلیکس

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی باشگاه بارسلونا مصدومیت آنسو فاتی در جریان دیدار با اتلتیک بیلبائو را تایید کرد. باشگاه رسما اعلام کرده است که فاتی 18 ساله از ناحیه تاندون همسترینگ آسیب دیده و طی روزهای آینده تصمیم گرفته خواهد شد که به چه روشی ریکاوری مهاجم جوان آغاز شود. تیم پزشکی باشگاه بارسلونا طی روزهای آینده با خود بازیکن و خانواده اش صحبت خواهد کرد تا تکلیف فاتی تعیین شود. آاس اعلام کرده که در حالت عادی، این مصدومیت فاتی را 6 الی 8 هفته دور از میادین نگه می دارد اما اگر قرار به عمل جراحی شود، این دوری سه ماه به طول خواهد انجامید.

آنسو فاتی در جریان بازی مقابل اتلتیک بیلبائو با چشمانی گریان و مصدومیتی مجدد از زمین بازی خارج شد. شب تلخ بارسلونا در کوپا دل ری، با مصدومیت مجدد آنسو فاتی تلخ تر شد و شرایط این بازیکن چندان خوب به نظر نمی رسد. با اعلام باشگاه بارسلونا، آنسو فاتی از ناحیه عضله دو سر ران چپ دچار مصدومیت شده و برای تعیین اندازه دقیق این آسیب، باید در انتظار آزمایشات بیشتر ماند. آنسو فاتی در این دیدار در دقیقه 61 به میدان آمد، در دقیقه 96 دچار مصدومیت شد و از زمین بازی خارج شد.

او پس از تعویضش مستقیماً به رختکن رفت. به نقل از خاوی میگل از AS، مصدومیت قبلی آنسو فاتی دوباره عود کرده است و معاینات اولیه خیلی خوب به نظر نمی رسند. گفته می شود او 4 الی 6 هفته از میادین دور خواهد بود اما با این حال باید منتظر تست های پزشکی بیشتر ماند. همچنین به نقل از آلبرت روخی، آنسو فاتی حداقل 2 ماه از میادین دور خواهد بود. کابوس مصدومیت ها برای آنسو فاتی جوان ادامه دارند و شرایط برای او سخت شده است.

حالا مهاجم پرتغالی اتلتیکو مادرید دوباره به بارسلونا لینک شده است. ژائو فلیکس مدت هاست که مورد توجه بارسلونا واقع شده است. به نقل از روبن اوریا، علاقه بارسلونا به ژائو فلیکس موضوع جدیدی نیست. ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید در زمان حضورش در بنفیکا به بارسلونا لینک شده و 4 ماه قبل هم در آستانه معاوضه با آنتوان گریزمان قرار داشت. عدم علاقه دیگو سیمئونه به ژائو فلیکس موضوع جدیدی نیست، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید بارها نشان داده که اعتماد چندانی به مهاجم 22 ساله ندارد و اگر مصدومیتی برای دیگر مهاجمانش پیش نیاید، ترجیح می دهد در سیستم دو مهاجمه اش از دیگر بازیکنان استفاده کند و فلیکس اولویت اصلی او نبوده و نخواهد بود.

بارسلونا در این میان با توجه به شرایط بازیکنانش در خط حمله و میانگین سنی بالای آنها، دوباره نسبت به جذب ژائو فلیکس علاقه نشان داده است و البته با همان مانع قدیمی رو به رو است: خیل مارین. مدیر اجرایی باشگاه اتلتیکو مادرید همچنان به فلیکس باور دارد و هنوز هم قصد فروش وی را ندارد؛ از مارین به عنوان حامی اصلی فلیکس در اتلتیکو مادرید یاد می شود.

از طرفی بارسلونا در تلاش برای یافتن جایگزینی مناسب برای کوتینیو با مبلغی پایین و دستمزدی کم، به سراغ اسکار، هافبک 30 ساله برزیلی باشگاه شانگهای SIPG رفته است. این خبر در ابتدا مانند شایعات نقل و انتقالاتی بود اما اسکار در مصاحبه اخیر خود با TNT برزیل این خبر را تایید کرد و محدودیت سقف دستمزدها را مانع این انتقال دانست. به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، اسکار در این مورد گفت:

مذاکرات با بارسلونا به انتها نرسیده است، ما هنوز باید در مورد چیزهایی صحبت کنیم. مذاکرات و علاقه وجود دارد. بارسا دوران سختی را پشت سر می گذارد. آن ها اکنون با ثبت نام بازیکنان جدیدشان در سازمان لیگ مشکلاتی دارند، همان طور که این مشکل با دنی آلوز نیز پیش آمد. مشکل این است و آن ها باید خروجی هایی داشته باشند و دستمزدها را کاهش دهند. من نیز باید با باشگاهم در این مورد صحبت کنم. شاید شرایط در انتها فصل بهتر باشد.

عثمان دمبله در تابستان 2017 با انتقالی 140 میلیون یورویی به علاوه پاداش های قابل توجه از دورتموند به بارسلونا پیوست تا جانشین نیمار شود اما دوران حضور او در این تیم یک فاجعه تمام عیار بوده است.

عثمان دمبله نه تنها نتوانست جانشین نیمار شود، بلکه با وجود مصدومیت های متعدد و عملکرد ضعیف، برای تمدید قراردادش دست مزدی گزاف از بارسلونا طلب کرده و پرداخت چنین دست مزدی خارج از توان بارسلونا است. در نتیجه، مذاکرات تمدید قرارداد به بن بست رسید و بارسلونا رسما اعلام کرده این وینگر 24 ساله فرانسوی باید در پی تیم جدیدی باشد. قرارداد دمبله در انتها فصل با بارسا تمام می شود و او می تواند این تیم را به صورت رایگان ترک کند اما بلوگرانا در نظر دارد تا با فروختن او در این ژانویه، کمی پول به دست بیاورد.

نشریه اسپورت کاتالونیا مدعی شده در صورتی که بارسلونا در همین ژانویه عثمان دمبله را بفروشد، یکی از بندهای پاداش قرارداد او به نفع دورتموند فعال می شود و 5 میلیون یورو به باشگاه آلمانی خواهد رسید. این ادعای اسپورت کمی عجیب به نظر می رسد اما با توجه به سابقه مدیریتی جوزپ ماریا بارتومئو و سابقه مشابه در بندهای پاداش موجود در قرارداد فیلیپه کوتینیو، بعید نیست که دورتموند از فروش دمبله به تیمی دیگر، سود کند. در حال حاضر، تیمی به شکل جدی خواهان جذب دمبله در ژانویه نیست و فقط شایعاتی نه چندان جدی درباره انتقال او به نیوکاسل مطرح می شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3456

به "احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین، بارسلونا در پی جذب ژائو فلیکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین، بارسلونا در پی جذب ژائو فلیکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید