افت هزار مگاواتی مصرف برق با تغییر ساعت کار اداری

به گزارش هدا بلاگ، معاون هماهنگی توزیع شرکت فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران توانیر گفت: تغییر ساعات کاری ادارات، باعث کاهش یک هزار و 200 مگاواتی مصرف برق در ساعت های اوج بار (12 تا 18) خواهد شد.

افت هزار مگاواتی مصرف برق با تغییر ساعت کار اداری

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از توانیر، حمیدرضا پیرپیران، معاون هماهنگی توزیع توانیر اضافه کرد: اختیار تغییر ساعات اداری بر اساس مصوبه هیأت دولت به استانداران واگذار شده است.

وی گفت: براین اساس تا به امروز 10 استان نسبت به تغییر ساعات کاری ادارات اقدام نموده اند که این تعداد تا یکی دو روز آینده به بیش از 20 استان خواهد رسید.

معاون هماهنگی توزیع توانیر درباره مشوق های بخش صنعتی گفت: با همکاری وزارت صمت، با صنایع هماهنگی شده است که این مشترکان به وسیله جابه جایی زمان تعطیلات آخر هفته و تعمیرات سالانه خود، در طرح های مدیریت بار برق مشارکت و از مشوق های صنعت برق بهره مند شوند.

پیر پیران ادامه داد: در صورت همکاری مشترکان در سراسر کشور، می توانیم از تابستان سال جاری بدون محدودیت عبور کنیم.

وی اضافه کرد: در بخش خانگی نیز مشوق هایی برای همکاری مشترکان تعریف شده است که حتی می تواند باعث رایگان شدن قبض برق مصرفی مشترکان گردد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: مشترکان بخش خانگی که الگوی مصرف را در ماه های گرم سال (خرداد تا شهریور) رعایت نموده و نسبت به سال قبل کاهش مصرف برق داشته باشند، به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مبلغ 500 تومان پاداش همکاری مدیریت مصرف دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3519

به "افت هزار مگاواتی مصرف برق با تغییر ساعت کار اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت هزار مگاواتی مصرف برق با تغییر ساعت کار اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید