الاهلی حریفی ناشناخته برای استقلال

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال که یکی از چهار کننده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 است، در گره سوم این رقابتها همراه با الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الدحیل قطر قرار گرفته است و بر اساس برنامه اعلام شده، آبی پوشان کارشان را در این رقابتها با قرار دریافت مقابل الاهلی در نیمه شب پنجشنبه آغاز می کنند.

الاهلی حریفی ناشناخته برای استقلال

الاهلی اولین حریف آبی پوشان و البته ناشناخته ترین حریف این تیم در مرحله مقدماتی است. چرا که آنها در فاصله بین آخرین بازی در لیگ عربستان و اولین بازی در لیگ قهرمانان، دچار تغییرات اساسی شده و حالا با مربی جدید، از ملیتی جدید و با تفکراتی کاملاً متفاوت نسبت به لیگ برتر عربستان در آسیا به میدان می آیند.

آبی ها در حالی به عنوان اولین حریف این تیم در عربستان به میدان می فرایند که نه آنها و نه دیگر تیم های این گروه شناختی از نحوه بازی، نوع عملکرد و تفکرات مربی این تیم ندارند.

با اینکه می توان به این موضوع از زاویه دیگری نگریست و گفت شاید این به ضرر تیم عربستانی هم هست و اینکه آنها خودشان هم هنوز با تفکرات جدید حاکم بر تیم شان تطابق پیدا نکرده اند، اما بهرحال الاهلی را باید ناشناخته ترین تیمی دانست که در مرحله گروهی قرار است به مصاف استقلال برود.

مدیران تیم فوتبال الاهلی بعد از آنکه تیمشان در 8 بازی آخر متحمل 6 شکست شد و 2 بار هم به نتیجه مساوی رسید، تصمیم به برکناری ولادان میلوویچ سرمربی صربستانی خود گرفتند و اندکی بعد لارنسو رگکاموف مربی 46 ساله اهل رومانی را برای هدایت تیمشان انتخاب کردند.

آخرین دیدار این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا با گلزنی علی کریمی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته با برتری 3 گله استقلال به انتها رسید و دیدار پیش روی آنها نیز از ساعت 45 دقیقه بامداد روز جمعه 27 فروردین برگزار می شود.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2803

به "الاهلی حریفی ناشناخته برای استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الاهلی حریفی ناشناخته برای استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید