امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد و سازمان مدیریت صنعتی

به گزارش هدا بلاگ، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد و سازمان مدیریت صنعتی صبح امروز با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد امضا شد.

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد و سازمان مدیریت صنعتی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد؛ مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد و سازمان مدیریت صنعتی صبح امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه با حضور بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد، روح الله دهقانی فیروزآبادی و ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردید.

بیژن رنجبر ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: دانشگاه آزاد دارای یک شبکه یکپارچه دانشگاهی با حدود 400 واحد و مراکز علمی و تحقیقاتی متعدد در سطح کشور است. به همین دلیل امضای تفاهم نامه با این دانشگاه، منجر به بروز اتفاقات خوب در زمینه های مختلف خواهد شد .

وی اضافه نمود: یکی از مسائل اساسی امروز کشور مدیریت مالی ضعیف است که علی رغم وجود منابع سرشار کشور، این موضوع جای سوال و ابهام دارد. علت اصلی این موضوع، شکل نگرفتن حکمرانی اقتصاد دانش بنیان در کشور است، که همیشه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده که از منابع سرشار کشور استفاده بهینه گردد. لذا دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال این است که در راستای شکل گیری این حکمرانی نقش آفرینی کند .

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد توضیح داد: به عقیده بنده، با وجود پتانسیل ها و ظرفیت های متعدد در سازمان مدیریت صنعتی، امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در حوزه اولویت بندی فناوری ، شناسایی چالش های ملی در راستای طرح پایش شاهد اتفاقات خوبی در کشور باشیم. همچنین در حوزه مدیریت راهبردهای توسعه فناوری و تبیین الگوهای نوین حکمرانی فناوری و نوآوری نیز می توانیم گام برداریم.

رنجبر بیان کرد: شناسایی نیازمندی های ملی و نظام مسائل در طرح پایش اجرایی می گردد. 40 چالش کشور در این قالب شناسایی شده و ظرفیت های مختلف ملی در توسعه فناوری و نوآوری را شناسایی نموده ایم و این یکی از راه های توسعه کشور است.

وی با اشاره به ظرفیت های این دانشگاه گفت: پتانسیل های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی، در دانشگاه های دولتی وجود ندارد چرا که دانشگاه آزاد دارای شبکه عظیم با امکانات و ظرفیت های متعدد است. در واقع دانشگاه آزاد، دانشگاهی پیشتاز در حوزه فناوری و نوآوری محسوب می گردد. ضمن این که در حوزه فرهنگ و هنر نیز با تاسیس دانشگاه استاد فرشچیان به خوبی نقش آفرینی نموده است.

رنجبر گفت: دانشگاه آزاد در بحث های نوآوری پیشتاز است و دانشگاه فرشتگان و فرشچیان که راه اندازی آن سال ها در نظام دانشگاه های دولتی مطرح بود توسط دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد و در این راستا دانشگاه فرشچیان هنرهای اسلامی و ملی را در دستور کار قرار داد تا این هنرها به فراموشی سپرده نگردد. همچنین دانشگاه فرشتگان برای افرادی که معلولیت هایی دارند راه اندازی شد. همچنین بحث هایی که در کشور در حوزه فناوری مورد غفلت واقع شده در دانشگاه آزاد پیگیری می گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: همچنین مدارس مهارتی را برای مهارت افزایی دانشجویان راه اندازی کردیم تا بعد از فارغ التحصیلی دارای مهارت تخصصی در رشته خود باشند.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام نمود: با توجه به گستردگی دانشگاه آزاد، می توانیم از طریق این تفاهم نامه برای حل غفلت های اجرا شده در کشور کوشش کنیم. به بیان دیگر، تفاهم نامه امروز منجر به امضای قراردادهای متعدد میان دانشگاه آزاد و سازمان مدیریت صنعتی در آینده نزدیک خواهد شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1159

به "امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد و سازمان مدیریت صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد و سازمان مدیریت صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید