امکان بازگشت محدودیت های ویژه کرونایی در خراسان شمالی وجود دارد

به گزارش هدا بلاگ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: درصورتی که فاصله گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی در استان رعایت نشود، بار دیگر شاهد محدودیت های ویژه ای خواهیم بود.

امکان بازگشت محدودیت های ویژه کرونایی در خراسان شمالی وجود دارد

سید احمد هاشمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: توجه مردم خراسان شمالی به رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کاهش یافته که این مسئله خطرناک است.

هاشمی اعلام کرد: شیوع کرونا در خراسان شمالی شرایط باثباتی ندارد و نمی توانیم نتیجه قطعی درباره شیوع بیماری در استان اعلام کنیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه مردم به مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کمتر اهمیت می دهند و در مراکز تجمعی نظیر مراکز تعویض پلاک، تالار های عروسی و مراسمات عزا شاهد حضور گسترده مردم هستیم که این موضوع واقعاً خطرناک است.

هاشمی ادامه داد: در تالار های عروسی فقط باید 50 درصد ظرفیت مکان مورد استفاده قرار گیرد، همچنین استفاده از ماسک در اجتماعات و مکان های سربسته یک الزام اولویت دار است که مردم باید این موضوع را به جدیت دنبال نمایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی توضیح داد: اگر وضع به همین منوال باشد و با توجه به تغییر مکرر شرایط شهر های استان از زرد به قرمز و بالعکس، شاید در هفته های آینده مجبور شویم بعضی از محدودیت ها را دوباره بازگردانیم.

وی در خاتمه گفت: در روز های گذشته بسیاری از مراجعین و مواردی که تست آن ها مثبت بود، هیچ علامتی نداشتند و این نشان دهنده مرموز بودن این ویروس خطرناک است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1109

به "امکان بازگشت محدودیت های ویژه کرونایی در خراسان شمالی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان بازگشت محدودیت های ویژه کرونایی در خراسان شمالی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید