اپل با آماده شدن برای عرضه ایرپادز استودیو فروش هدفون های رقیب را متوقف کرد

به گزارش هدا بلاگ، اپل فروش محصول هایی مانند هدفون ها و اسپیکر های شرکت های دیگر مانند بوز، لاجیتک و دیگر تولیدکنندگان را در فروشگاه های فیزیکی و آنلاینش متوقف کرد. به نظر می رسد که این شرکت خود را برای رونمایی از ایرپادز استودیو و اسپیکر هوشمند هوم پاد (HomePod) مینی آماده می کند.

اپل با آماده شدن برای عرضه ایرپادز استودیو فروش هدفون های رقیب را متوقف کرد

اپل همیشه محصول های صوتی دیگر شرکت ها مانند هدفون ها و اسپیکر ها را به عنوان لوازم جانبی برای محصولات خودش به فروش می رساند. به عنوان نمونه تا قبل از خرید بیتس توسط اپل، این شرکت محصول های بیتس را در فروشگاه های فیزیکی و آنلاینش به فروش می رساند.

بعد از پیروزیت در فروش ایرپادز، اپل تصمیم گرفت که محصول های صوتی خودش را با برند اپل عرضه کند. با وجود این، اسپیکر هوشمند هوم پاد آن گونه که انتظار می رفت پیروز نبود. از جمله دلایل عدم پیروزیت این اسپیکر هوشمند می توان به قیمت بالا و عرضه تنها در سه کشور اشاره کرد.

اکنون به نظر می رسد که اپل در حال متوقف کردن فروش محصول های صوتی دیگر شرکت ها از فروشگاه آنلاین خودش است. به گزارش بلومبرگ، اپل از کارمندان خود در فروشگاه های فیزیکی اش خواسته است که فروش این محصول ها را متوقف کنند.

اپل همچنین به شرکت های بوز، Sonos و دیگر شرکت ها اعلام کرده است که از ماه سپتامبر (شهریور ماه) به بعد دیگر محصول های این شرکت ها را در فروشگاه آنلاین و فیزیکی خودش به فروش نخواهد رساند.

البته این اولین باری نیست که اپل قبل از رونمایی از محصول های جدیدش، فروش محصول های مشابه رقیب را در فروشگا ه هایش متوقف می کند. به عنوان نمونه قبل از عرضه اپل واچ، اپل در حرکتی مشابه فروش ساعت های هوشمند فیت بیت را در فروشگاه هایش متوقف کرد.

با وجود اینکه محصول های صوتی جدید اپل هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده اند، اما شایعه های مختلفی هم اکنون در رابطه با آن ها منتشر شده اند. این اطلاعات منتشر شده می گویند که اپل قصد دارد هدفون ایرپادز استودیو را با قیمت 350 دلار به فروش برساند. از دیگر قابلیت های این هدفون می توان به بهره مندی از قسمت های مختلف قابل سفارشی سازی اشاره کرد.

  • جعبه گشایی و بررسی هدفون بی سیم بوز مدل QuietComfort 35 ll

در کنار این هدفون گران قیمت، اپل قصد دارد که از نسخه مینی از هوم پاد هم رونمایی کند. با رونمایی از این محصول ها، خانواده محصول های صوتی اپل که اکنون شامل ایرپادز، ایرپادز پرو، هدفون ها و اسپیکر های بیتس است، کامل تر خواهند شد.

همچنین شایعه هایی هم وجود دارند که می گویند، اپل رفته رفته هم فروش هدفون های بیتس را در فروشگا ه هایش متوقف خواهد کرد تا تنها شاهد فروش هدفون ها و اسپیکر های هوشمند این شرکت در فروشگاه هایش باشیم. اکنون اپل تنها ایرپاد زهای بدون سیم خودش را به فروش می رساند.

به طور حتم با عرضه هدفون ایرپادز استودیو، کاربران حق انتخاب بیشتری را در زمان خرید خواهند داشت. البته هنوز هم جای هدفون های مخصوص ورزش مانند پاوربیتس و پاوربیتس پرو در خانواده هدفون های اپل خالیست.

البته به نظر می رسد که این شایعه ها در رابطه با جایگزینی هدفون های اپل با بیتس زیاد قابل باور نباشد. هم اکنون هدفون های متنوع بیتس تمامی نیاز های کاربران را پوشش می دهند. با توجه به این موضوع، جایگزینی این هدفون ها با هدفون های تولیدی اپل آسان نخواهد بود مگر اینکه اپل واقعا هدفون های بهتری را عرضه کند.

اگر اپل این کار را انجام دهد، شاهد افول برند بیتس خواهیم بود. اگر اپل نتواند بعد از انجام این کار هدفون های مناسبی را برای جایگزینی هدفون های بیتس ارائه دهد. کاربران برند بیتس که هم اکنون از این هدفون ها و ویژگی های آن ها راضی هستند، مجبورند که به دنبال هدفون های دیگر از سایر برندها بگردند.

به احتمال زیاد اپل به زودی و در این ماه در کنار رونمایی از آیفون 12، از هدفون جدید ایرپادز استودیو هم رونمایی خواهد کرد.

  • آیا می دانستید قبل از اپل، اچ تی سی صاحب برند Beats بود

منبع: Wccftech

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1686

به "اپل با آماده شدن برای عرضه ایرپادز استودیو فروش هدفون های رقیب را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل با آماده شدن برای عرضه ایرپادز استودیو فروش هدفون های رقیب را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید