برترین هتل های استانبول؛ 20 هتل فوق العاده در منطقه ها مختلف استانبول

به گزارش هدا بلاگ، گردشگرهای استانبول با تماشای گنبد مساجد، برج ناقوس کلیساها، ساختمان های رومی، برج وباروهای بیزانسی و کاخ های عثمانی به دل تاریخ سفر می نمایند؛ بسیاری از این ساختمان ها امروزه به هتل های استانبول تبدیل شده اند و مکان های فوق العاده ای برای اقامت هستند. در ادامه شما را با برترین هتل های استانبول بیشتر آشنا می کنیم. همراه ما باشید.

برترین هتل های استانبول؛ 20 هتل فوق العاده در منطقه ها مختلف استانبول

هر شهری روی این کرهٔ خاکی جذابیت های خودش را دارد، اما هیچ جا استانبول نمی گردد. این شهر با اتصال دو قارهٔ آسیا و اروپا به هم، محل برخورد فرهنگ های شرق و غرب بوده است. استانبول آخرین قلعهٔ امپراتوری روم، قلب تپندهٔ امپراتوری بیزانس و مرکز عثمانی بوده است. تاریخ استانبول پُر از شکست ها و پیروزی های خواندنی و فرازوفرودهای شنیدنی است.

اگر شما هم قصد سفر به این شهر کهن را دارید، در این مقاله 20 تا از برترین هتل های استانبول را به شما معرفی می کنیم.

1. هتل نوماد

آدرس: استانبول، خیابان تجارت هانه (Ticarethane)، شمارهٔ 15

هتل چهار ستارهٔ نوماد (Nomade) در محلهٔ بی نظیری واقع است و به تازگی هم با طرح های مدرن ترکیه ای بازسازی شده است. این هتل کافهٔ فوق العاده ای روی پشت بام دارد که از آنجا می توانید منظرهٔ زیبای دریا را دیدن کنید. اتاق های این هتل با گلیم های آویز از دیوار و رنگ آمیزی های سنتی، به زیباییِ هرچه تمام تر طراحی شده اند. از هتل نوماد می توانید خود را به راحتی به جاهای دیدنی استانبول برسانید. با توجه به اینکه نوماد هتل زیبایی است و طراح فرانسوی، دن برانگر (Dan Beranger) فضای داخلی آن را طراحی نموده و در مرکز شهر قدیمی استانبول هم واقع شده، قیمت اتاق های این هتل بسیار مناسب است.

جاهای دیدنی نزدیک: مسجد آبی، ایا صوفیه

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

2. هتل گاردن هاوس

آدرس: استانبول، خیابان مهمت پاشا (Mehmet Pasa)، شمارهٔ 11.13

هتل چهار ستارهٔ گاردن هاوس (Garden House) در قلب شهر قدیمی استانبول واقع شده است. صبحانه را در باغچهٔ دوست داشتنی این هتل می خورید و ناهار و شام را در رستوران فضای باز با غذاهای ترکیه ای صرف می کنید. اتاق های زیبای این هتل با کفپوش پارکت، گلیم و مبلمان چوبی تزئین شده اند. گاردن هاوس از برترین هتل های استانبول واقع در محله ای عالی است. این هتل با معماری عثمانی قرن نوزدهمی، و اتاق های مجلل و باغچهٔ سرسبز زیبایش، ایده آل کسانی است که به ماه عسل می فرایند. قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

جاهای دیدنی نزدیک: ایا صوفیه، مسجد آبی

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

3. هتل ساری کوناک

آدرس: استانبول، سلطان احمد (Sultanahmet)

هتل چهار ستارهٔ ساری کوناک (Sari Konak) جای زیبایی برای کاوش در جاهای دیدنی محلهٔ سلطان احمد است. از پشت بام این هتل می توانید منظره های زیبای شهر و دریا را دیدن کنید. اتاق هایش با کفپوش پارکت و صنایع دستی ترکیه ای تزئین شده اند. سوئیت های سه نفرهٔ این هتل مناسب خانواده هاست. از پشت بام این هتل، منظرهٔ مسجد آبی دیدنیی است. سوئیت های آن تا چهار نفر ظرفیت دارند و می توانید از پنجره هایش دریای مرمره را دیدن کنید. در کنار این امکانات، قیمت هایش هم بسیار مناسب است.

جاهای دیدنی نزدیک: مسجد آبی، ایا صوفیه

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

4. هتل پرتوس

آدرس: استانبول، خیابان موم هانه (Mumhane)، شمارهٔ 31

هتل سه ستارهٔ پُرتوس (Portus) مهمان خانهٔ ساده ای نزدیک تنگهٔ بسفور (Bosphorus) است. اتاق های دنج و تمیزی با طرح های آجرکاری و رنگارنگ دارد. محل فوق العاده ای برای اقامت، و از برترین هتل های استانبول با قیمتی بسیار مناسب است.

جاهای دیدنی نزدیک: سلطان احمد، میدان تقسیم

مراکز خرید نزدیک: مغازه ها و بازارهای نزدیک میدان تقسیم

5. هتل کاراکوی رومز

آدرس: استانبول، خیابان کمان کش (Kemankeş)، خیابان منتهی به اسکله ٔ گالاتاشاراپ (Galata Şarap Iskelesi)

هتل چهار ستارهٔ کاراکوی رومز (Karakoy Rooms) ساختمان تاریخی زیبایی دارد و درست در مرکز استانبول واقع شده است. از این هتل به دیدنی های زیادی دسترسی خواهید داشت. اتاق های بسیار جاداری دارد که با کفپوش پارکت و طراحی شیکی تزیین شده اند. برخی از اتاق های کاراکوی رومز هم، منظره رو به دریا دارند. این هتل زیبا در محله ای عالی قرار گرفته و با توجه به این امکانات، قیمت اتاق هایش بسیار مناسب است.

جاهای دیدنی نزدیک: کلیسای سنت آنتونی پادوا، خیابان استقلال

مراکز خرید نزدیک: مغازه ها و بازارهای خیابان استقلال

6. هتل ماما شلتر

آدرس: استانبول، خیابان حسین (Hüseyin)، شمارهٔ 50

ماما شلتر (Mama Shelter) هتلی بسیار مدرن است که برای توریست قرن بیست ویکم طراحی شده است، چه تنها به سفر رفته باشد، چه با همسر و چه خانوادگی. اتاق های این هتل تمیز و زیبا هستند و همهٔ امکانات لازم را دارند. اتاق جلسه، رستوران، کافه، تراس و منظرههای فوق العاده ای هم دارد. ماما شلتر یکی از برترین هتل های استانبول است که با توجه به امکاناتش، قیمت های بسیار مناسبی هم دارد.

جاهای دیدنی نزدیک: خیابان استقلال، مدرسهٔ آشپزی استانبول، پاساژ چیچک، موزهٔ هنرهای مدرن استانبول، موزهٔ باستان شناسی، خیابان فرانسوی ها، کلیسای سنت ماری دراوریس.

مراکز خرید نزدیک: مرکز خرید دمیرورن استقلال

7. هتل ایمپرس زوئه

آدرس: استانبول، خیابان آکبییک (Akbiyik)، شمارهٔ 34110

هتل ایمپرس زوئه (Empress Zoe) ترکیبی از طراحی اصیل و امکانات مدرن را در ساختمان دورهٔ عثمانی و حمام قرن پانزدهمیِ آن جای داده است. اتاق های این هتل با وسایل قدیمی، قالی های ترک، آویزهای تزیینی و آثار هنری اسلامی تزیین شده اند. این هتل باغ باستان شناسی هم دارد که می توانید لحظات دل نشینی را در آن سپری کنید. هتل ایمپرس زوئه درست در مرکز شهر واقع شده است. تراس روی پشت بام و باغچهٔ سرسبزش، قیمت اتاق هایش را مناسب می نماید.

جاهای دیدنی نزدیک: مسجد آبی، کاخ توپ قاپی

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

8. هتل آنسن سوئیتز

آدرس: استانبول، خیابان مشروطیت (Meşrutiyet)، شمارهٔ 70

هتل چهار ستارهٔ آنسن سوئیتز (Ansen Suites) مجموعهٔ زیبایی از آپارتمان های دارای آشپزخانه است که در منطقهٔ شلوغی از استانبول واقع شده است. سوئیت های شیک و معاصر این هتل، کفپوش پارکت، طراحی داخلی منحصربه فرد، امکانات مدرن و حمام مجهز به وان دارند. آنسز سوئیتز مکان شیکی برای زوج ها و خانواده ها و یکی از برترین هتل های استانبول است که قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

جاهای دیدنی نزدیک: موزهٔ هنرهای مدرن استانبول

مراکز خرید نزدیک: بازار ماهی فروش ها

9. هتل گالاتا آنتیک

آدرس: استانبول، تونل (Tunel)

هتل چهار ستارهٔ مجلل گالاتا آنتیک (Galata Antique) ساختمان تاریخی قرن نوزدهمی با معماری نئورنسانسی دارد. اتاق های زیبای این هتل دکوراسیونی منحصربه فرد، سقف بلند، حمام مرمرین و پنجره های دوجداره دارند. هتل گالاتا آنتیک در مرکز شهر واقع شده و تا جاهای دیدنی مانند برج گالاتا و میدان تقسیم می توانید پیاده بروید. تراسی هم روی پشت بام دارد که می توانید از آنجا منظرهٔ کل شهر را دیدن کنید.

جاهای دیدنی نزدیک: برج گالاتا، میدان تقسیم، موزهٔ هنرهای مدرن، ایا تریادا

مراکز خرید نزدیک: مغازه ها و بازارهای نزدیک میدان تقسیم

10. هتل لوش

آدرس: استانبول، خیابان تقسیم (Taksim)، شمارهٔ 12

هتل چهار ستارهٔ لوش (Lush) در قلب خیابان تقسیم استانبول واقع شده است. اتاق های مدرن و معاصر، دکوراسیون منحصربه فرد، وای فای رایگان، تهویهٔ هوا و بالکن های شخصی از امکانات این هتل هستند. کافه ها، رستوران ها و مکان های تاریخی زیادی هم دوروبر آن قرار دارند. هتلی زیبا و به روز، یکی از برترین هتل های استانبول و اید ه آل برای تعطیلات آخر هفته، که با توجه به امکانات، قیمت های بسیار مناسبی هم دارد.

جاهای دیدنی نزدیک: مسجد آبی، باسیلیکا سیسترن

بازارهای نزدیک: مغازه ها و بازارهای نزدیک میدان تقسیم

11. هتل ساب

آدرس: استانبول، خیابان نجاتی بِی (Necatibey)، شمارهٔ 91

هتل چهار ستارهٔ ساب (Sub) جای دنجی است و در محلهٔ آرامی هم واقع شده است. ساختمان این هتل شیک و با طراحی معاصر است و لابی آن با نور طبیعی، کفپوش چوبی و مبلمان زیبا تزیین شده است. اتاق های هتل ساب جادار هستند و امکانات مدرنی دارند. هتلی منحصربه فرد بدون تجملات زیادی است و قیمت های مناسبی هم دارد.

جاهای دیدنی نزدیک: منطقهٔ کاراکوی

مراکز خرید نزدیک: مغازه ها و بازارهای منطقهٔ کاراکوی

12. هتل عمارت حایریه خانم

آدرس: استانبول، خیابان حایریه خانم (Hayriye Hanım)

عمارت حایریه خانم (HHK) هتلی دنج و آرام در یکی از محله های قدیمی استانبول است. اتاق های این هتل با مبلمان زیبایی تزئین شده اند. استخر، رستوران و کافه روی پشت بام از سایر امکانات عمارت حایریه خانم هستند. عمارت حایریه خانم یکی از برترین هتل های استانبول است و قیمت اتاق هایش هم بسیار مناسب است.

جاهای دیدنی نزدیک: برج گالاتا

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

13. هتل سون هیلز

آدرس: استانبول، سلطان احمد

هتل چهار ستارهٔ سون هیلز (Seven Hills) در محلهٔ سلطان احمد واقع شده و از پشت بام آن منظرهٔ پانورامای فوق العاده و منحصربه فردی از شهر را می توانید دیدن کنید. اتاق های شیک با دکوراسیون سبک عثمانی و کارکنان خوش برخورد، خاطرات خوشی از سفر به استانبول را برای شما رقم می زنند. این هتل به خیلی از جاهای دیدنی استانبول نزدیک است. ضمن اینکه می توانید کنار ساحل هم قدم بزنید و از منظرهٔ زیبای غروب خورشید لذت ببرید. سوئیت های زیبا و تراس روی پشت بامی که می توان منظره های زیبایی از شهر را دیدن کرد، باعث می شوند قیمت اتاق های این هتل بسیار مناسب به نظر برسند.

جاهای دیدنی نزدیک: مسجد آبی، ایا صوفیه

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

14. هتل ساب کاراکوی

آدرس: استانبول، خیابان کاراکوی (Karaköy)

هتل چهار ستارهٔ ساب کاراکوی (Sub Karakoy) طراحی منحصربه فردی دارد که در آن، از المان های دریایی با تأکید بر آرامش و راحتی مسافران استفاده شده است. این هتل سنتی بین شهر قدیمی و شهر تازه استانبول واقع شده و به راحتی به هر دو سوی این کلان شهر ترکیه دسترسی دارید. اتاق های این هتل تشک های ضداسترس و تلویزیون ال ای دی دارند و در صورت تمایل، صبحانه هم در اتاق سرو می گردد. قیمت اتاق های ساب کاراکوی که یکی از برترین هتل های استانبول محسوب می گردد، بسیار مناسب است.

جاهای دیدنی نزدیک: موزهٔ هنرهای مدرن استانبول، برج گالاتا، بندر کاراکوی فری

مراکز خرید نزدیک: بازار ماهی فروش ها

15. هتل ابراهیم پاشا

آدرس: استانبول، خیابان ترزی هانه (Terzihane)، شمارهٔ 7

هتل سه ستارهٔ ابراهیم پاشا (Ibrahim Pasha)، هتل سنتی و شیکی در قلب محلهٔ سلطان احمد است. اتاق های زیبایی به رنگ های قرمز و اُخرایی با امکانات مدرن دارد. از لابی دوست داشتنی و تراس فضای باز آن دل نمی کَنید. هتل ابراهیم پاشا جای فوق العاده ای برای گذراندن یک آخرهفتهٔ به یادماندنی است.

جاهای دیدنی نزدیک: مسجد آبی، کاخ توپ قاپی، ایا صوفیه، روستای سانیر

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

16. هتل 10 کاراکوی

آدرس: استانبول، خیابان کاراکوی

هتل پنج ستارهٔ 10 کاراکوی (10 Karakoy) ساختمانی قدیمی با طراحی داخلی شیک در محلهٔ امروزیِ کاراکوی است. اتاق های زیبا با سقف های بلند، رنگ خاکستری خاص، و حمام های مدرن فوق العاده، چهره ای فراموش نشدنی به این هتل داده اند که از برترین هتل های استانبول است. اگر می خواهید منظرهٔ کل شهر جلوی چشمان تان باشد، سوئیت پنت هاوس این هتل را رزرو کنید. قیمت اتاق های هتل 10 کاراکوی هم با توجه به امکانات آن خوب است.

جاهای دیدنی نزدیک: برج گالاتا

مراکز خرید نزدیک: بازار ادویه فروش ها

17. هتل حمام هانه

آدرس: استانبول، بی اوغلو (Beyoglu)

هتل دو ستارهٔ حمام هانه (Hammamhane) در محلهٔ چوکور جوما (Cukurcuma) واقع شده و هتل آپارتمانی بازسازی شده است. همهٔ اتاق های این هتل به شکل منحصربه فردی طراحی شده اند و در آن ها از هر دو سبک سنتی و مدرن در کنار هم استفاده شده است. پشت مبلمان های تمیز و رنگارنگ اتاق های این هتل، دیوارهای آجرکاری شده خودنمایی می نمایند. همهٔ سوئیت های این هتل آشپزخانه هم دارند.

جاهای دیدنی نزدیک: موزهٔ معصومیت، موزهٔ هنرهای مدرن استانبول

مراکز خرید نزدیک: بازار ادویه فروش ها، بازار بزرگ

18. هاوس هتل گالاتاسارای

آدرس: استانبول، خیابان بوستان باشی (Bostanbaşı)، شمارهٔ 19

هاوس هتل گالاتاسارای (House Hotel Galatasaray) ساختمانی به جای مانده از دورهٔ عثمانی با سوئیت های فراوان است. اتاق ها و سوئیت های این هتل سقف های بلند، لوسترهای باشکوه، پنجره های سقف تا کف، کفپوش پارکت و مبلمان های زیبایی دارند. این هتل کافه و رستوران هم دارد؛ و یکی از برترین هتل های استانبول برای گذراندن آخرهفته ای فوق العاده با خانواده است.

جاهای دیدنی نزدیک: خیابان فرانسوی ها، خیابان الجزیره، موزهٔ معصومیت، حمام ترکی گالاتاسرای، کلیسای سنت آنتونی پادوا، دبیرستان گالاتاسرای

مراکز خرید نزدیک: مرکز خرید دمیرورن

19. هتل آداهان

آدرس: استانبول، خیابان بی اوغلو

هتل چهار ستارهٔ آداهان (Adahan) در طبقهٔ بالای یک ساختمان بزرگ متعلق به قرن نوزدهم واقع شده است؛ تراس و رستوران روی پشت بام، با منظرهٔ زیبایی از منطقهٔ گالاتا دارد. این هتل بازسازی شده و سقف های بلند، کفپوش پارکت و مبلمان جذابی دارد که در کنار امکانات مدرن، اقامت دل نشینی را برای مسافران استانبول رقم می زنند.

جاهای دیدنی نزدیک: میدان تونل، خیابان اسمالی مسکیت، موزهٔ پرا، برج گالا، کلیسای سنت آنتونی پادوا

مراکز خرید نزدیک: بازار ادویه فروش ها، بازار بزرگ

20. هتل فر

آدرس: استانبول، خیابان توربدار (Türbedar)، شمارهٔ 12

هتل پنج ستارهٔ فر (Fer) یکی از برترین هتل های استانبول است. این هتل ساختمان شیک و معاصری دارد و در مرکز شهر واقع شده است. هتل فر معماری چشم نوازی دارد، به ویژه در قیمت لابی بزرگش. اتاق ها هوشمند و مینیمالیستی طراحی شده اند و پنجره ها قدی هستند؛ می توانید منظره های زیبایی را از میان آن ها دیدن کنید. در رستوران فوق العاده ٔ هتل فر هم غذاهای محلی ترکیه سرو می گردد که بسیار خوشمزه هستند.

جاهای دیدنی نزدیک: مسجد آبی، ایا صوفیه

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

منبع:چطـور

توریستهای استانبول با دیدنی گنبد مساجد، برج ناقوس کلیساها، ساختمان های رومی، برج وباروهای بیزانسی و کاخ های عثمانی به دل تاریخ سفر می نمایند؛ بسیاری از این ساختمان ها امروزه به هتل های استانبول تبدیل شده اند و مکان های فوق العاده ای برای اقامت هستند. در ادامه شما را با برترین هتل های استانبول بیشتر آشنا می کنیم. همراه ما باشید.

هر شهری روی این کرهٔ خاکی جذابیت های خودش را دارد، اما هیچ جا استانبول نمی گردد. این شهر با اتصال دو قارهٔ آسیا و اروپا به هم، محل برخورد فرهنگ های شرق و غرب بوده است. استانبول آخرین قلعهٔ امپراتوری روم، قلب تپندهٔ امپراتوری بیزانس و مرکز عثمانی بوده است. تاریخ استانبول پُر از شکست ها و پیروزی های خواندنی و فرازوفرودهای شنیدنی است.

اگر شما هم قصد سفر به این شهر کهن را دارید، در این مقاله 20 تا از برترین هتل های استانبول را به شما معرفی می کنیم.

1. هتل نوماد

آدرس: استانبول، خیابان تجارت هانه (Ticarethane)، شمارهٔ 15

هتل چهار ستارهٔ نوماد (Nomade) در محلهٔ بی نظیری واقع است و به تازگی هم با طرح های مدرن ترکیه ای بازسازی شده است. این هتل کافهٔ فوق العاده ای روی پشت بام دارد که از آنجا می توانید منظرهٔ زیبای دریا را دیدن کنید. اتاق های این هتل با گلیم های آویز از دیوار و رنگ آمیزی های سنتی، به زیباییِ هرچه تمام تر طراحی شده اند. از هتل نوماد می توانید خود را به راحتی به جاهای دیدنی استانبول برسانید. با توجه به اینکه نوماد هتل زیبایی است و طراح فرانسوی، دن برانگر (Dan Beranger) فضای داخلی آن را طراحی نموده و در مرکز شهر قدیمی استانبول هم واقع شده، قیمت اتاق های این هتل بسیار مناسب است.

جاهای دیدنی نزدیک: مسجد آبی، ایا صوفیه

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

2. هتل گاردن هاوس

آدرس: استانبول، خیابان مهمت پاشا (Mehmet Pasa)، شمارهٔ 11.13

هتل چهار ستارهٔ گاردن هاوس (Garden House) در قلب شهر قدیمی استانبول واقع شده است. صبحانه را در باغچهٔ دوست داشتنی این هتل می خورید و ناهار و شام را در رستوران فضای باز با غذاهای ترکیه ای صرف می کنید. اتاق های زیبای این هتل با کفپوش پارکت، گلیم و مبلمان چوبی تزئین شده اند. گاردن هاوس از برترین هتل های استانبول واقع در محله ای عالی است. این هتل با معماری عثمانی قرن نوزدهمی، و اتاق های مجلل و باغچهٔ سرسبز زیبایش، ایده آل کسانی است که به ماه عسل می فرایند. قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

جاهای دیدنی نزدیک: ایا صوفیه، مسجد آبی

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

3. هتل ساری کوناک

آدرس: استانبول، سلطان احمد (Sultanahmet)

هتل چهار ستارهٔ ساری کوناک (Sari Konak) جای زیبایی برای کاوش در جاهای دیدنی محلهٔ سلطان احمد است. از پشت بام این هتل می توانید منظره های زیبای شهر و دریا را دیدن کنید. اتاق هایش با کفپوش پارکت و صنایع دستی ترکیه ای تزئین شده اند. سوئیت های سه نفرهٔ این هتل مناسب خانواده هاست. از پشت بام این هتل، منظرهٔ مسجد آبی دیدنیی است. سوئیت های آن تا چهار نفر ظرفیت دارند و می توانید از پنجره هایش دریای مرمره را دیدن کنید. در کنار این امکانات، قیمت هایش هم بسیار مناسب است.

جاهای دیدنی نزدیک: مسجد آبی، ایا صوفیه

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

4. هتل پرتوس

آدرس: استانبول، خیابان موم هانه (Mumhane)، شمارهٔ 31

هتل سه ستارهٔ پُرتوس (Portus) مهمان خانهٔ ساده ای نزدیک تنگهٔ بسفور (Bosphorus) است. اتاق های دنج و تمیزی با طرح های آجرکاری و رنگارنگ دارد. محل فوق العاده ای برای اقامت، و از برترین هتل های استانبول با قیمتی بسیار مناسب است.

جاهای دیدنی نزدیک: سلطان احمد، میدان تقسیم

مراکز خرید نزدیک: مغازه ها و بازارهای نزدیک میدان تقسیم

5. هتل کاراکوی رومز

آدرس: استانبول، خیابان کمان کش (Kemankeş)، خیابان منتهی به اسکله ٔ گالاتاشاراپ (Galata Şarap Iskelesi)

هتل چهار ستارهٔ کاراکوی رومز (Karakoy Rooms) ساختمان تاریخی زیبایی دارد و درست در مرکز استانبول واقع شده است. از این هتل به دیدنی های زیادی دسترسی خواهید داشت. اتاق های بسیار جاداری دارد که با کفپوش پارکت و طراحی شیکی تزیین شده اند. برخی از اتاق های کاراکوی رومز هم، منظره رو به دریا دارند. این هتل زیبا در محله ای عالی قرار گرفته و با توجه به این امکانات، قیمت اتاق هایش بسیار مناسب است.

جاهای دیدنی نزدیک: کلیسای سنت آنتونی پادوا، خیابان استقلال

مراکز خرید نزدیک: مغازه ها و بازارهای خیابان استقلال

6. هتل ماما شلتر

آدرس: استانبول، خیابان حسین (Hüseyin)، شمارهٔ 50

ماما شلتر (Mama Shelter) هتلی بسیار مدرن است که برای توریست قرن بیست ویکم طراحی شده است، چه تنها به سفر رفته باشد، چه با همسر و چه خانوادگی. اتاق های این هتل تمیز و زیبا هستند و همهٔ امکانات لازم را دارند. اتاق جلسه، رستوران، کافه، تراس و منظرههای فوق العاده ای هم دارد. ماما شلتر یکی از برترین هتل های استانبول است که با توجه به امکاناتش، قیمت های بسیار مناسبی هم دارد.

جاهای دیدنی نزدیک: خیابان استقلال، مدرسهٔ آشپزی استانبول، پاساژ چیچک، موزهٔ هنرهای مدرن استانبول، موزهٔ باستان شناسی، خیابان فرانسوی ها، کلیسای سنت ماری دراوریس.

مراکز خرید نزدیک: مرکز خرید دمیرورن استقلال

7. هتل ایمپرس زوئه

آدرس: استانبول، خیابان آکبییک (Akbiyik)، شمارهٔ 34110

هتل ایمپرس زوئه (Empress Zoe) ترکیبی از طراحی اصیل و امکانات مدرن را در ساختمان دورهٔ عثمانی و حمام قرن پانزدهمیِ آن جای داده است. اتاق های این هتل با وسایل قدیمی، قالی های ترک، آویزهای تزیینی و آثار هنری اسلامی تزیین شده اند. این هتل باغ باستان شناسی هم دارد که می توانید لحظات دل نشینی را در آن سپری کنید. هتل ایمپرس زوئه درست در مرکز شهر واقع شده است. تراس روی پشت بام و باغچهٔ سرسبزش، قیمت اتاق هایش را مناسب می نماید.

جاهای دیدنی نزدیک: مسجد آبی، کاخ توپ قاپی

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

8. هتل آنسن سوئیتز

آدرس: استانبول، خیابان مشروطیت (Meşrutiyet)، شمارهٔ 70

هتل چهار ستارهٔ آنسن سوئیتز (Ansen Suites) مجموعهٔ زیبایی از آپارتمان های دارای آشپزخانه است که در منطقهٔ شلوغی از استانبول واقع شده است. سوئیت های شیک و معاصر این هتل، کفپوش پارکت، طراحی داخلی منحصربه فرد، امکانات مدرن و حمام مجهز به وان دارند. آنسز سوئیتز مکان شیکی برای زوج ها و خانواده ها و یکی از برترین هتل های استانبول است که قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

جاهای دیدنی نزدیک: موزهٔ هنرهای مدرن استانبول

مراکز خرید نزدیک: بازار ماهی فروش ها

9. هتل گالاتا آنتیک

آدرس: استانبول، تونل (Tunel)

هتل چهار ستارهٔ مجلل گالاتا آنتیک (Galata Antique) ساختمان تاریخی قرن نوزدهمی با معماری نئورنسانسی دارد. اتاق های زیبای این هتل دکوراسیونی منحصربه فرد، سقف بلند، حمام مرمرین و پنجره های دوجداره دارند. هتل گالاتا آنتیک در مرکز شهر واقع شده و تا جاهای دیدنی مانند برج گالاتا و میدان تقسیم می توانید پیاده بروید. تراسی هم روی پشت بام دارد که می توانید از آنجا منظرهٔ کل شهر را دیدن کنید.

جاهای دیدنی نزدیک: برج گالاتا، میدان تقسیم، موزهٔ هنرهای مدرن، ایا تریادا

مراکز خرید نزدیک: مغازه ها و بازارهای نزدیک میدان تقسیم

10. هتل لوش

آدرس: استانبول، خیابان تقسیم (Taksim)، شمارهٔ 12

هتل چهار ستارهٔ لوش (Lush) در قلب خیابان تقسیم استانبول واقع شده است. اتاق های مدرن و معاصر، دکوراسیون منحصربه فرد، وای فای رایگان، تهویهٔ هوا و بالکن های شخصی از امکانات این هتل هستند. کافه ها، رستوران ها و مکان های تاریخی زیادی هم دوروبر آن قرار دارند. هتلی زیبا و به روز، یکی از برترین هتل های استانبول و اید ه آل برای تعطیلات آخر هفته، که با توجه به امکانات، قیمت های بسیار مناسبی هم دارد.

جاهای دیدنی نزدیک: مسجد آبی، باسیلیکا سیسترن

بازارهای نزدیک: مغازه ها و بازارهای نزدیک میدان تقسیم

11. هتل ساب

آدرس: استانبول، خیابان نجاتی بِی (Necatibey)، شمارهٔ 91

هتل چهار ستارهٔ ساب (Sub) جای دنجی است و در محلهٔ آرامی هم واقع شده است. ساختمان این هتل شیک و با طراحی معاصر است و لابی آن با نور طبیعی، کفپوش چوبی و مبلمان زیبا تزیین شده است. اتاق های هتل ساب جادار هستند و امکانات مدرنی دارند. هتلی منحصربه فرد بدون تجملات زیادی است و قیمت های مناسبی هم دارد.

جاهای دیدنی نزدیک: منطقهٔ کاراکوی

مراکز خرید نزدیک: مغازه ها و بازارهای منطقهٔ کاراکوی

12. هتل عمارت حایریه خانم

آدرس: استانبول، خیابان حایریه خانم (Hayriye Hanım)

عمارت حایریه خانم (HHK) هتلی دنج و آرام در یکی از محله های قدیمی استانبول است. اتاق های این هتل با مبلمان زیبایی تزئین شده اند. استخر، رستوران و کافه روی پشت بام از سایر امکانات عمارت حایریه خانم هستند. عمارت حایریه خانم یکی از برترین هتل های استانبول است و قیمت اتاق هایش هم بسیار مناسب است.

جاهای دیدنی نزدیک: برج گالاتا

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

13. هتل سون هیلز

آدرس: استانبول، سلطان احمد

هتل چهار ستارهٔ سون هیلز (Seven Hills) در محلهٔ سلطان احمد واقع شده و از پشت بام آن منظرهٔ پانورامای فوق العاده و منحصربه فردی از شهر را می توانید دیدن کنید. اتاق های شیک با دکوراسیون سبک عثمانی و کارکنان خوش برخورد، خاطرات خوشی از سفر به استانبول را برای شما رقم می زنند. این هتل به خیلی از جاهای دیدنی استانبول نزدیک است. ضمن اینکه می توانید کنار ساحل هم قدم بزنید و از منظرهٔ زیبای غروب خورشید لذت ببرید. سوئیت های زیبا و تراس روی پشت بامی که می توان منظره های زیبایی از شهر را دیدن کرد، باعث می شوند قیمت اتاق های این هتل بسیار مناسب به نظر برسند.

جاهای دیدنی نزدیک: مسجد آبی، ایا صوفیه

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

14. هتل ساب کاراکوی

آدرس: استانبول، خیابان کاراکوی (Karaköy)

هتل چهار ستارهٔ ساب کاراکوی (Sub Karakoy) طراحی منحصربه فردی دارد که در آن، از المان های دریایی با تأکید بر آرامش و راحتی مسافران استفاده شده است. این هتل سنتی بین شهر قدیمی و شهر تازه استانبول واقع شده و به راحتی به هر دو سوی این کلان شهر ترکیه دسترسی دارید. اتاق های این هتل تشک های ضداسترس و تلویزیون ال ای دی دارند و در صورت تمایل، صبحانه هم در اتاق سرو می گردد. قیمت اتاق های ساب کاراکوی که یکی از برترین هتل های استانبول محسوب می گردد، بسیار مناسب است.

جاهای دیدنی نزدیک: موزهٔ هنرهای مدرن استانبول، برج گالاتا، بندر کاراکوی فری

مراکز خرید نزدیک: بازار ماهی فروش ها

15. هتل ابراهیم پاشا

آدرس: استانبول، خیابان ترزی هانه (Terzihane)، شمارهٔ 7

هتل سه ستارهٔ ابراهیم پاشا (Ibrahim Pasha)، هتل سنتی و شیکی در قلب محلهٔ سلطان احمد است. اتاق های زیبایی به رنگ های قرمز و اُخرایی با امکانات مدرن دارد. از لابی دوست داشتنی و تراس فضای باز آن دل نمی کَنید. هتل ابراهیم پاشا جای فوق العاده ای برای گذراندن یک آخرهفتهٔ به یادماندنی است.

جاهای دیدنی نزدیک: مسجد آبی، کاخ توپ قاپی، ایا صوفیه، روستای سانیر

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

16. هتل 10 کاراکوی

آدرس: استانبول، خیابان کاراکوی

هتل پنج ستارهٔ 10 کاراکوی (10 Karakoy) ساختمانی قدیمی با طراحی داخلی شیک در محلهٔ امروزیِ کاراکوی است. اتاق های زیبا با سقف های بلند، رنگ خاکستری خاص، و حمام های مدرن فوق العاده، چهره ای فراموش نشدنی به این هتل داده اند که از برترین هتل های استانبول است. اگر می خواهید منظرهٔ کل شهر جلوی چشمان تان باشد، سوئیت پنت هاوس این هتل را رزرو کنید. قیمت اتاق های هتل 10 کاراکوی هم با توجه به امکانات آن خوب است.

جاهای دیدنی نزدیک: برج گالاتا

مراکز خرید نزدیک: بازار ادویه فروش ها

17. هتل حمام هانه

آدرس: استانبول، بی اوغلو (Beyoglu)

هتل دو ستارهٔ حمام هانه (Hammamhane) در محلهٔ چوکور جوما (Cukurcuma) واقع شده و هتل آپارتمانی بازسازی شده است. همهٔ اتاق های این هتل به شکل منحصربه فردی طراحی شده اند و در آن ها از هر دو سبک سنتی و مدرن در کنار هم استفاده شده است. پشت مبلمان های تمیز و رنگارنگ اتاق های این هتل، دیوارهای آجرکاری شده خودنمایی می نمایند. همهٔ سوئیت های این هتل آشپزخانه هم دارند.

جاهای دیدنی نزدیک: موزهٔ معصومیت، موزهٔ هنرهای مدرن استانبول

مراکز خرید نزدیک: بازار ادویه فروش ها، بازار بزرگ

18. هاوس هتل گالاتاسارای

آدرس: استانبول، خیابان بوستان باشی (Bostanbaşı)، شمارهٔ 19

هاوس هتل گالاتاسارای (House Hotel Galatasaray) ساختمانی به جای مانده از دورهٔ عثمانی با سوئیت های فراوان است. اتاق ها و سوئیت های این هتل سقف های بلند، لوسترهای باشکوه، پنجره های سقف تا کف، کفپوش پارکت و مبلمان های زیبایی دارند. این هتل کافه و رستوران هم دارد؛ و یکی از برترین هتل های استانبول برای گذراندن آخرهفته ای فوق العاده با خانواده است.

جاهای دیدنی نزدیک: خیابان فرانسوی ها، خیابان الجزیره، موزهٔ معصومیت، حمام ترکی گالاتاسرای، کلیسای سنت آنتونی پادوا، دبیرستان گالاتاسرای

مراکز خرید نزدیک: مرکز خرید دمیرورن

19. هتل آداهان

آدرس: استانبول، خیابان بی اوغلو

هتل چهار ستارهٔ آداهان (Adahan) در طبقهٔ بالای یک ساختمان بزرگ متعلق به قرن نوزدهم واقع شده است؛ تراس و رستوران روی پشت بام، با منظرهٔ زیبایی از منطقهٔ گالاتا دارد. این هتل بازسازی شده و سقف های بلند، کفپوش پارکت و مبلمان جذابی دارد که در کنار امکانات مدرن، اقامت دل نشینی را برای مسافران استانبول رقم می زنند.

جاهای دیدنی نزدیک: میدان تونل، خیابان اسمالی مسکیت، موزهٔ پرا، برج گالا، کلیسای سنت آنتونی پادوا

مراکز خرید نزدیک: بازار ادویه فروش ها، بازار بزرگ

20. هتل فر

آدرس: استانبول، خیابان توربدار (Türbedar)، شمارهٔ 12

هتل پنج ستارهٔ فر (Fer) یکی از برترین هتل های استانبول است. این هتل ساختمان شیک و معاصری دارد و در مرکز شهر واقع شده است. هتل فر معماری چشم نوازی دارد، به ویژه در قیمت لابی بزرگش. اتاق ها هوشمند و مینیمالیستی طراحی شده اند و پنجره ها قدی هستند؛ می توانید منظره های زیبایی را از میان آن ها دیدن کنید. در رستوران فوق العاده ٔ هتل فر هم غذاهای محلی ترکیه سرو می گردد که بسیار خوشمزه هستند.

جاهای دیدنی نزدیک: مسجد آبی، ایا صوفیه

مراکز خرید نزدیک: بازار بزرگ

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3540

به "برترین هتل های استانبول؛ 20 هتل فوق العاده در منطقه ها مختلف استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های استانبول؛ 20 هتل فوق العاده در منطقه ها مختلف استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید