تداوم محدودیت منع تردد شبانه در تهران

به گزارش هدا بلاگ، تهران (پانا) - استاندار تهران بر تداوم محدودیت منع تردد شبانه در تهران تاکید نمود.

تداوم محدودیت منع تردد شبانه در تهران

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه بازدیداز آزادراه غدیر این آزادراه را از حیث ایجاد دسترسی برای شهفرایندان استان تهران کم نظیر توصیف کرد و گفت: ساخت این آزاد راه از سال 94 شروع شده که تمامی استانداردهای بزرگراهی در آن رعایت شده و از حیث پدافند غیر عامل برای استان تهران بسیار حائز اهمیت است .

وی ادامه داد: با احداث این آزادراه برای خودروهای سبک 110کیلومتر و خودرو های سنگین 95 کیلومتر کاهش مسافت را شاهدیم و 85 کیلومتر آزادراه در حوزه سرزمینی استان تهران واقع شده است و در سالروز میلاد امام علی (ع) بهره برداری می رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شرایط مدیریت کرونا در استان را بسیار شکننده توصیف کرد و اضافه کرد: با توجه به افزایش فرایند مراجعه سرپایی، بیماران بستری و ویژه در مراکز درمانی استان تهران در روزهای اخیر و چرخش ویروس جهش یافته انگلیسی کماکان ناگزیر به اتخاذ تدابیر هوشمند در استان تهران هستیم.

استاندار تهران ادامه داد: در مورد عدم تردد به استان های شمالی اعمال محدودیت برای تردد شهفرایندان تهرانی به سایر استان ها با توجه به نتیجه پایش ها از اعمال محدودیت ها و آنالیز های ستاد ملی مقابله با کرونا در صورت صلاحدید محدودیت های جدید از سوی ستاد ملی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به تداوم محدودیت های کرونایی در استان تهران ادامه داد: کماکان محدودیت های شبانه (21 الی 3صبح) و همچنین منع تردد به استانهای شمالی گیلان، مازندران و گلستان همچنین کلانشهرهای شیراز، اصفهان و مشهد و کیش و قشم که قبلا اعلام شده، ادامه دارد.

استاندار تهران ضمن قدردانی از همراهی شهفرایندان تهرانی در رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا توضیح داد: نگرانی عمده ما از کاهش میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی به ویژه در حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس است و زمانی که عادی انگاری شرایط تلقی گردد مدیریت این بیماری در استان تهران سخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2460

به "تداوم محدودیت منع تردد شبانه در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم محدودیت منع تردد شبانه در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید