تریلر جدیدی از گیم پلی بازی چینی Wuchang: Fallen Feathers منتشر شد

به گزارش هدا بلاگ، استودیوی Leenzee Games تریلر جدیدی از بازی اکشن نقش آفرینی WUCHANG: Fallen Feathers منتشر نموده که مبارزات، محیط ها، باس ها و توانایی های شخصیت اصلی را به نمایش می گذارد.

تریلر جدیدی از گیم پلی بازی چینی Wuchang: Fallen Feathers منتشر شد

این بازی سولزلایک مورد انتظار که در حال حاضر با ووکونگ نیز مقایسه می گردد، در چین باستان و نزدیک به سرانجام سلسله مینگ می گذرد، اما تریلر تازه منتشر شده نشان می دهد که اسطوره و جادو نقش مهم تری نسبت به تاریخ واقعی در بازی دارند و قرار است شاهد اثر فانتزی جذابی باشیم.

ووچانگ نام شخصیت اصلی بازی است. او یک جنگجوی ماهر است که دچار فراموشی شده و باید در گذشته اسرارآمیز خود در حالی که مبتلا به بیماری وحشتناکی شده است، کاوش کند. به نظر می رسد که او به استفاده از شمشیر علاقه دارد. با این حال، این ویدیو بعلاوه نشان می دهد که او می تواند از سلاح خود برای شلیک پرتابه ها و ظاهرا بعضی حملات مبتنی بر جادو نیز استفاده کند. شناخت شخصیت ووچانگ سخت است، زیرا تنها دیالوگ ها در تریلر متعلق به دشمن ناشناس اوست. آن شخصیت آشکارا خواستار انتقام از سقوط امپراتوری مینگ است و ووچانگ بین او و هدفش قرار می گیرد.

در پس زمینه نبردهای بین ووچانگ و موجودات خداگونه ای که او آن ها را به چالش می کشد، سرزمین بازی با طاعونی روبرو شده است که می تواند باعث جهش موجودات گردد. این جهش باعث شده تا ووچانگ قدرت های خاصی پیدا کند یا شکل او را به چیزی فراتر از انسان تغییر دهند. به نظر می رسد ووچانگ حتی بدون این توانایی ها نیز بسیار قدرتمند است، اما ممکن است برای بعضی از باس های پیش رو به آن ها احتیاج داشته باشد.

جست وجو برای حقیقت، شما را در میان معابد فراموش شده، ویرانه هایی با گیاهان بیش از حد رشد نموده و مسیرهای تاریک مملو از خطر قرار خواهد داد. همانطور که خاطرات گمشده ووچانگ را کنار هم می گذارید، به یکی از چندین سرانجام بازی می رسید که هر کدام با انتخاب های صورت گرفته، اسرار کشف شده و متحدانی که برای اعتماد کردن به آن ها انتخاب می کنید، مشخص می شوند.

بازی Wuchang: Fallen Feathers برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی در روز اول انتشار روی گیم پس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مهر 1403 بروزرسانی: 30 مهر 1403 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3772

به "تریلر جدیدی از گیم پلی بازی چینی Wuchang: Fallen Feathers منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر جدیدی از گیم پلی بازی چینی Wuchang: Fallen Feathers منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید