تعدیل نیروی بزرگ مایکروسافت ، اخراج 10 هزار کارمند

به گزارش هدا بلاگ، دیجیاتو نوشت: ظاهراً از امروز تعدادی از نیروهای مایکروسافت در بخش های مهندسی این شرکت اخراج می شوند.

تعدیل نیروی بزرگ مایکروسافت ، اخراج 10 هزار کارمند

هنوز تاریخ دقیقی برای شروع تعدیل نیروی مایکروسافت اعلام نشده است. هرچند یکی از منابع مطلع بازار می گوید با این تصمیم مایکروسافت، هزاران نفر موقعیت کاری خود را در این شرکت از دست می دهند. بعضی منابع مطلع می گویند مایکروسافت ظاهراً می خواهد قبل از گزارش مالی سه ماهه اول 2023، تعدیل نیروی گسترده پرسنل خود را شروع کند و حتی انتظار می رود این روند از فردا استارت بخورد.

تعدیل نیروی گسترده مایکروسافت

به گزارش بلومبرگ از امروز تعدادی از نیروهای مایکروسافت در بخش های مهندسی این شرکت اخراج می شوند. تعدیل نیروی 2023 مایکروسافت ظاهراً به صورت قابل توجهی بیشتر از اخراج های سال 2022 است. در سال 2022، این شرکت تنها یک درصد نیروهای خود را اخراج کرد، ولی در امسال میلادی صحبت از اخراج حدود 5 درصد پرسنل به میان آمده که معادل حدود 10 هزار کارمند این شرکت است.

به نظر می رسد این تعدیل نیرو می تواند بر بعضی فعالیت های شرکت اعم از مشاوره و ارائه راه چاره به مشتریان تأثیرگذار باشد. در شرایط فعلی، شرکت های بزرگ فناوری با چالش های بسیاری روبه رو هستند و مایکروسافت نیز از این قاعده مستثنی نیست. درحالی خبر تعدیل نیروی مایکروسافت منتشر می گردد که چند روز قبل نیز خبر دیگری در خصوص تصمیم این شرکت برای مرخصی نامحدود کارمندان منتشر شده بود.

براساس خبر منتشرشده، غول فناوری مرخصی نامحدود خود را که شامل تمام کارمندان حقوق بگیر مستقر در ایالات متحده می گردد، تعطیلی اختیاری نامیده و این موضوع به وسیله ایمیل کاتلین هوگان، مدیر ارشد مایکروسافت، به کارمندان اعلام شده است.

پیش تر نیز ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در خصوص چالش های پیش روی صنعت فناوری صحبت نموده بود. در این صحبت وی به این موضوع اشاره نمود که مایکروسافت نیز از تغییرات و چالش های جهانی مصون نیست.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3626

به "تعدیل نیروی بزرگ مایکروسافت ، اخراج 10 هزار کارمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعدیل نیروی بزرگ مایکروسافت ، اخراج 10 هزار کارمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید