تیشه گران: به میزبانی مطلوب مسابقات ناشنوایان دنیا شک داشتم، اردوها را تا المپیک تعطیل نمی کنیم

به گزارش هدا بلاگ، رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت: اردوها را تا زمان حضور در المپیک ناشنوایان تعطیل نخواهیم کرد.

تیشه گران: به میزبانی مطلوب مسابقات ناشنوایان دنیا شک داشتم، اردوها را تا المپیک تعطیل نمی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهران تیشه گران در سرانجام مسابقات ناشنوایان قهرمانی جهان در تهران گفت: امروز، روز خوبی برایم بود؛ چرا که این ناشنوایان شاد هستند. به علت برگزاری مرتب و منظم مسابقات به خودم و همکاران و کسانی که ما را حمایت کردند، می بالم. زمانی که درخواست میزبانی را پذیرفتم، در شک بودم که بتوانیم برگزار کنیم یا نه. خدا را شکر تیم های زیادی شرکت کردند و مسابقات هم با موفقیت بچه های ما تمام شد. در تکواندو و کاراته مقام اول تیمی جهان را در حضور تیم های قدرتمند جهان گرفتیم و این نشان می دهد که تیم های کشورمان خیلی زحمت کشیدند.

وی اضافه نمود: ان شاءالله بتوانیم در المپیک هم با آمادگی کامل شرکت کنیم. اردوها را تعطیل نمی کنیم و همه رشته ها خیلی زود اردوها را خواهند داشت.

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت: از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می کنم. ان شاءالله از این به بعد هم ما را حمایت نمایند. سجادی به ما انگیزه می دهد و حمایت می نماید. ان شاءالله با حضور این شخص ورزشی، ترقی و پیشرفت داشته باشیم.

تیشه گران در باره میزبانی این مسابقات گفت: میزبانی بد نبود و واقعاً سخت بود، چون مسابقات در دو رشته برگزار گردید. راضی هستم. همه حمایت کردند و مسئله ای در برگزاری نداشتیم.

وی توضیح داد: در فدراسیون ناشنوایان 17 رشته داریم که این خودش یک وزارت است. به احتمال 90 درصد دو میزبانی دیگر در سطح آسیا داریم؛ یکی شطرنج و دیگری فوتسال که ان شاءالله آن را هم به ما بدهند.

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت: روز گذشته با مسئولان فدراسیون جهانی تلفنی صحبت کردم و آنها به خاطر میزبانی خوب تشکر کردند. خوشبختانه هیچ مسئله ای پیش نیامد، هم از لحاظ پروتکل ها و هم به لحاظ اقتصادی همه چیز به خوبی پیش رفت.

تیشه گران درباره هزینه های این میزبانی یادآور شد: اینکه 400 نفر به مدت 7 روز میهمان باشند، هزینه هایش خیلی بالاست. از این به بعد طلبکاران به سراغ مان خواهند آمد. درباره هزینه ها نیز باید بگویم که 4، 5 میلیارد بوده است. سجادی قول داد یاری کند. ضمن اینکه 40 تا 45 درصد از اعتبارات خودمان را گرفته ایم و اگر صددرصد را بدهند، مسئله ای نخواهیم داشت. ما تفاهم نامه داریم که هنوز هم امضا نشده و بر اساس آن، بودجه مان 7 میلیارد است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3336

به "تیشه گران: به میزبانی مطلوب مسابقات ناشنوایان دنیا شک داشتم، اردوها را تا المپیک تعطیل نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیشه گران: به میزبانی مطلوب مسابقات ناشنوایان دنیا شک داشتم، اردوها را تا المپیک تعطیل نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید