ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه ایلام از امروز، هفتم آبان شروع شد

به گزارش هدا بلاگ، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در اطلاعیه ای بیان کرد که ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری سال 99 این دانشگاه از امروز، هفتم آبان ماه شروع شد.

ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه ایلام از امروز، هفتم آبان شروع شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در اطلاعیه ای در مورد ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری سال 99 این دانشگاه خاطرنشان کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان با آزمون و بدون آزمون این دوره به صورت کاملا غیرحضوری و در دو مرحله اینترنتی و ارسال مدارک پستی انجام می گردد.

طبق این اطلاعیه، ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه ایلام از امروز، هفتم آبان ماه شروع و تا 11 همین ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین، پذیرفته شدگان این دوره تا 13 آبان ماه فرصت دارند پس از انجام ثبت نام الکترونیکی، مدارک تحصیلی خود را به نشانی دانشگاه ایلام با پست پیشتاز ارسال نمایند.

پذیرفته شدگانی که در سامانه گلستان دانشگاه، مدارک لازم را کامل بارگذاری ننمایند، مدارک آن ها عودت داده می گردد و به هیچ عنوان پذیرش نهایی نخواهند شد.

تمامی پذیرفته ­ شدگان ملزم به انجام هر دو مرحله ثبت ­نامی مذکور هستند و عدم انجام هر یک از مراحل، به منزله انصراف از تحصیل است. پذیرفته ­شدگان برای اطلاع از نحوه پذیرش می توانند به سایت دانشگاه ایلام به نشانی (https://www.ilam.ac.ir/page/?ihwfszfsx) مراجعه نمایند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1799

به "ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه ایلام از امروز، هفتم آبان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه ایلام از امروز، هفتم آبان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید