جریان آب در انهار و مسیل های شمال تهران روان بود

به گزارش هدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- شبکه جمع آوری آب های سطحی در معابر شهری شمال تهران با توجه به بالاترین اندازه بارش های اخیر ، با اتخاذ تمهیدات اجرایی، روان بود.

جریان آب در انهار و مسیل های شمال تهران روان بود

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، افشین خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: با توجه به بارش نزولات آسمانی در چند روز اخیر و گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر بالاترین اندازه بارش استان تهران در شمیران، با اتخاذ تمهیدات اجرایی نسبت به لایروبی مسیل ها و انهار در طول سال، شبکه جمع آوری آب های سطحی در معابر شهری شمال تهران روان بود و آبگرفتگی ناشی از عدم لایروبی و عمرانی وجود نداشت.

این مقام مسئول موقعیت جغرافیایی منطقه و شیب و زاویه معابر، قرار گرفتن درختان در انهار و اندازه بارش و عدم کشش نهرها به علت سرعت جریان آب را عمده ترین دلایل خروج آب از انهار دانست و گفت: با توجه به اندازه بارش باران و نزولات آسمانی، نیروهای انسانی به صورت آماده باش شیفت بندی و در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رسانی بودند.

خدامی اضافه نمود: این نیروها با استقرار در نقاط حساس، آبگیر و پر تردد شمال تهران نسبت به پایش مستمر معابر، گشت زنی، کنترل موارد آبگرفتگی و راهنمایی آب های سطحی به کانال ها و انهار اقدام می کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3322

به "جریان آب در انهار و مسیل های شمال تهران روان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریان آب در انهار و مسیل های شمال تهران روان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید