حوادث منجر به تلفات انبوه در آمریکا رکورد زد

به گزارش هدا بلاگ، پژوهشی که به تازگی در آمریکا اجرا شده نشان می دهد شمار حوادثی در این کشور که در آنها دست کم 4 نفر کشته شده اند در سال 2019 افزایشی بی سابقه نسبت به سال های گذشته داشته است.

حوادث منجر به تلفات انبوه در آمریکا رکورد زد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نتایج به دست آمده در یک پژوهش رسانه ای حاکی است تعداد حوادث منتج به تلفات انبوه در این کشور رکورد تازه ای را در سال 2019 ثبت نموده و بیشترین تلفات مربوط به تیراندازی های کور بوده است.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، نخستین حادثه تنها 19 روز بعد از سال نو میلادی رخ داد و در جریان آن مردی با استفاده از تبر 4 نفر از اعضای خانواده خودش را به قتل رساند.

پنج ماه بعد، تیراندازی در ایالت ویرجینیا 12 کشته به جا گذاشت و در ماه آگوست، 22 نفر دیگر در یک فروشگاه والمارت در ال پاسو کشته شدند.

پایگاه داده ای که آسوشیتدپرس، یو اس ای تودی و دانشگاه نورث ایسترن مشترکاً گردآوری نموده اند نشان می دهد شمار حوادث منجر به تلفات انبوه در سال 2019 بیشتر از هر سال دیگر تا دست کم دهه 1970 بوده است.

روی هم رفته در سال میلادی 2019، 41 حادثه منجر به تلفات انبوه در آمریکا اتفاق افتاده است. 33 مورد از این حوادث، تیراندازی های کور بوده اند. مجموعاً بیش از 210 نفر جان باخته اند.

در این اثر پژوهشی، حادثه منجر به تلفات انبوه، حادثه ای تعریف شده که در آن غیر از فرد ضارب دست کم 4 نفر جانشان را از دست داده باشند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 173

به "حوادث منجر به تلفات انبوه در آمریکا رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوادث منجر به تلفات انبوه در آمریکا رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید