خبرنگاران استاندار: فقط خودروهای باربری اجازه ورود به خوزستان دارند

به گزارش هدا بلاگ، اهواز- خبرنگاران- استاندار خوزستان از ممنوعیت ورود مسافران نوروزی به این استان اطلاع داد و گفت: فقط خودروهای باربری اجازه ورود به خوزستان را دارند.

خبرنگاران استاندار: فقط خودروهای باربری اجازه ورود به خوزستان دارند

به گزارش خبرنگاران غلامرضا شریعتی پنجشنبه در حاشیه بازدید از محورهای ورودی به استان در شهرستان اندیمشک اضافه کرد: مسیرهای ورودی به استان خوزستان از شهرهای اندیمشک، دهدز، بهبهان و هندیجان کاملا مسدود هستند و تنها خودروهای باربری که مایحتاج مردم را از بنادر استان به دیگر نقاط کشور جابجا می نمایند، امکان تردد دارند.

وی با بیان اینکه مراکز اقامتی استان امکان پذیرش مسافران نوروزی را ندارند، گفت: آموزش و پرورش، شهرداری ها و دیگر دستگاه های اجرایی هیچگونه تسهیلاتی برای اسکان مسافران نوروزی را فراهم نکرده اند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستانی ها مردم مهمان نوازی هستند، اضافه کرد: برای حفظ جان و سلامت شهروندان به هموطنان توصیه می کنیم به این استان سفر ننمایند و در خانه بمانند.

وی توضیح داد: با همکاری مردم می توانیم درمقابله با ویروس ویروس کرونا عملکرد موفقی داشته باشیم.

شریعتی گفت: علاوه بر این نیز اگر شهروندان خوزستانی از استان خارج شوند نیز به دلیل احتمال ابتلا به کرونا اجازه ورود مجدد به آنها داده نخواهد شد.

وی تاکید نمود: با رعایت اصول مراقبتی و بهداشتی از ورود خودروهای حمل بار به استان جلوگیری نمی گردد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان به شروع فعالیت سامانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای گندزدایی و ضدعفونی خودروها اشاره نمود و گفت: یک عدد دوربین لیزری ترموسنج نیز با قابلیت تشخیص دمای بدن در ورودی استان از شهرستان اندیمشک به بهره برداری رسید.

براساس تازه ترین گزارش رسیده از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در خوزستان به 381 نفر رسیده که از این تعداد 51 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 300

به "خبرنگاران استاندار: فقط خودروهای باربری اجازه ورود به خوزستان دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: فقط خودروهای باربری اجازه ورود به خوزستان دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید