خبرنگاران استفاده خوبی از اشتباهات دفاعی تیم آلومینیوم بردیم

به گزارش هدا بلاگ، اراک - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم آلومینیم اراک در بازی امروز اشتباهات متعددی را در بخش دفاعی داشت که از این فرصت ها به خوبی در غلبه به حریف استفاده شد.

خبرنگاران استفاده خوبی از اشتباهات دفاعی تیم آلومینیوم بردیم

محرم نویدکیا شامگاه شنبه در نشست خبری بعد از رویارویی با تیم آلومینیوم در اراک، اضافه نمود: انتظار نبود که تیم سپاهان با رجحان 6 بر یک زمین بازی را ترک نموده و برنده رقابت باشد.

وی گفت: تیم سپاهان در نیمه اول سعی کرد در یک سوم دفاعی آلومینیوم از اشتباهات آنان استفاده کند و تا حدودی این کار به خوبی انجام شد اما، در بازی پایاپای موقعیت اصفهانی ها بهتر از حریف بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر بخواهم منصفانه حرف بزنم، تیم آلومینیوم بعد از اینکه یک نفر از بازیکنانش اخراج شد، کمی به هم ریختگی پیدا کرد.

نویدکیا اضافه نمود: کار برای تیم آلومینیوم اراک با از دست دادن بازیکنش سخت شد وسپاهان توانست از شرایط ایجاد شده به نحو مطلوب استفاده نموده و با تعویض هایی که داشت حالت هجومی به خود بگیرد و به رجحان دست یابد.

وی گفت: به هم ریختگی تیم حریف باعث شد تا سپاهان در ضد حملات خیلی خوب از موقعیت ها استفاده کند و آلومینیوم بی محابا می خواست گل بزند و به همین خاطر در فاز دفاعی تمرکز لازم را نداشت و این غفلت بهترین فرصت برای سپاهان بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوردن گل های متعدد از جمله اتفاقاتی است که امکان وقوعش در فوتبال وجود دارد و نتیجه این بازی به هیچ وجه از ارزش های تیم آلومینیم اراک کم نمی کند.

نویدکیا اضافه نمود: آلومینیوم تیمی است که صدرنشین لیگ را در اراک برده و تیم تراکتورسازی را در تبریز شکست داده است و اگر احساسات خود را کنار بگذارد و منطقی تر حرکت کند؛ برای همه تیم ها می تواند یک حریف قدر باشد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر روز شنبه در جریان رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر با نتیجه 6 بر یک شکست سختی را در خانه مقابل سپاهان اصفهان تجربه کرد.

تیم فوتبال آلومینیم اراک برای نخستین بار به رقابت های تیم برتر کشور راه یافته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2514

به "خبرنگاران استفاده خوبی از اشتباهات دفاعی تیم آلومینیوم بردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استفاده خوبی از اشتباهات دفاعی تیم آلومینیوم بردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید