خبرنگاران تیم فوتبال شهید قندی یزد با 2 مصدوم به مصاف نیروی زمینی می رود

به گزارش هدا بلاگ، یزد- خبرنگاران- سرپرست تیم فوتبال شهید قندی یزد گفت: این تیم در مقابل تیم نیروی زمینی تهران، محسن تیموری و محمد فرخنده پی را به دلیل مصدومیت به همراه ندارد.

خبرنگاران تیم فوتبال شهید قندی یزد با 2 مصدوم به مصاف نیروی زمینی می رود

محمود انصاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: مسابقه 2 تیم امروز ساعت 14 در زمین اختصاصی تیم نیروی زمینی در تهران برگزار می گردد.

وی ادامه داد: این ملاقات در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور برگزار می گردد و برای پیروزی به مصاف حریف می رویم .

این مسوول اظهار داشت: تیم قندی با تمرینات فشرده بدنی و تاکتیکی به آمادگی نسبی رسیده و تمام کوشش کادر فنی و بازیکنان کسب سه امتیاز این ملاقات است.

انصاری اعلام کرد: تیم حریف جزو حریفان مدعی لیگ است و در طول هفته جاری نقاط ضعف و قوت نیروی زمینی توسط کادر فنی برای رسیدن به هدف آنالیز شده است .

تیم قندی در گروه دوم با تیم های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سرداربوکان، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

همچنین در گروه اول تیم های ویستاتوربین تهران، علم و ادب و محتشم تبریز، سپیدرود رشت، شهرداری بندرعباس ، شهرداری همدان، مس نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران ، امید گناوه، ایرانجوان بوشهر، اسپاد تهران و فولاد نوین اهواز حضور دارند .

رقابت ها با حضور 28 تیم در دو گروه 14 تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره ای پیگیری می گردد و در خاتمه سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه های کشور را کسب می نمایند.

استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت 47 هیأت ورزشی و 62 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2360

به "خبرنگاران تیم فوتبال شهید قندی یزد با 2 مصدوم به مصاف نیروی زمینی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتبال شهید قندی یزد با 2 مصدوم به مصاف نیروی زمینی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید