دستگیری عاملان نزاع منجر به قتل در آبادان

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران : فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: عاملان نزاع منجر به قتل در یک فلافل فروشی در آبادان دستگیر شدند.

دستگیری عاملان نزاع منجر به قتل در آبادان

به گزارش به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین زلقی پنجشنبه شب اظهارداشت: در پی گزارش فوریت های پلیسی 110 در مورد یک فقره چاقوکشی در یک مغازه فلافل فروشی بلوار ولایت بلافاصله عوامل کلانتری 15 احمدآباد به محل مراجعه کردند.

وی اضافه کرد: در آنالیز معین شد در این نزاع شخصی میانسال که ظاهرا صاحب مغازه بود از ناحیه کمر چاقوخورده که متاسفانه به دلیل جراحات وارده فوت کرد.

سرهنگ زلقی گفت: 2نفر از عوامل نزاع در صحنه جرم به وسیله پلیس دستگیر و 2 نفر دیگر از صحنه جرم متواری شدند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس مبارزه با جرائم جنایی پس از تشکیل پرونده، دستگیری متهمان متواری را در دستور کار قرار دادند و توانستند در کمتر از هشت ساعت یعنی بامداد امروز فرد قاتل را که جوانی 18 ساله بوده و از صحنه متواری شده بود را در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و دستگیر نمایند.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه قاتل دستگیر شده به بزه انتسابی اعتراف کرد، توضیح داد: متهمان دستگیر شده در بازپرسی پلیس دلیل نزاع خود را بحث بر سر موضوعات ورزشی و متعاقبا بالا گرفتن تنش بین همدیگر اسم کردند که پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

وی از جوانان و نوجوانان خواست هرگز سلاح سرد و گرم حمل ننمایند که هم از نظر قانونی جرم است و هم اینکه فرجام خطرناک و پشیمان نماینده ای در پی دارد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3183

به "دستگیری عاملان نزاع منجر به قتل در آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عاملان نزاع منجر به قتل در آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید