ربات ساختمانی به جوشکاری و آجرچینی یاری می نماید

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، استارت آپ اتریشی پرینت استونز ربات هایی توسعه می دهد که با فناوری چاپ سه بعدی ساخته می شوند. این شرکت اکنون از جدیدترین نمونه خود رونمایی نموده که یک ربات ساختمان ساز با قابلیت انجام چند کار است و بائوبات (Baubot) نام دارد.

ربات ساختمانی به جوشکاری و آجرچینی یاری می نماید

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

بائوبات نیز مانند بقیه ربات های توسعه یافته در این حوزه، به فرآیند ساختمان سازی و اتوماتیک کردن صنعت، ارتقای ایمنی و کاهش هزینه، یاری می نماید.

ربات برقی مذکور مانند تانک حرکت می نماید و می تواند با حداکثر سرعت 3.2 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. همچنین اپراتور قادر خواهد بود با استفاده از موبایل یا دستوراتی از پیش مشخص شده، ماشین را کنترل کند.

طبق گزارش ها بائوبات می تواند از پله ها بالا برود و در راهروها مسیریابی کند. علاوه برآن هربار شارژ ربات برای 8 ساعت فعالیت کافی است.

بازوی این ربات 39 اینچ کشیده می گردد. بازوی مذکور می تواند به فعالیت ها مختلفی مانند حفر کردن، کنترل پیچ ها، برش پلاسما، جوشکاری، آجرچینی، شن پاشی و رنگ آمیزی سطوح یاری کند. همچنین این ابزار هوشمند مجهز به دوربین هایی است تا بر محیط نظارت کند.

علاوه بر تمام آنچه شد بائوبات قادر به حمل 500 کیلوگرم بار بر پشت خود است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2739

به "ربات ساختمانی به جوشکاری و آجرچینی یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات ساختمانی به جوشکاری و آجرچینی یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید