ساخت جاده کامیاران ـ سروآباد به زودی به اتمام می رسد ، اتمام پروژه نیازمند 7 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش هدا بلاگ، مدیر کل راه و شهرسازی کردستان از اتمام عملیات اجرایی ساخت جاده کامیاران ـ سروآباد در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: تا به امروز 39 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت جاده کامیاران ـ سروآباد هزینه شده است.

ساخت جاده کامیاران ـ سروآباد به زودی به اتمام می رسد ، اتمام پروژه نیازمند 7 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمد صدیق ثابتی اضافه نمود: توسعه راه ها از اولویت های مهم راه و شهرسازی استان کردستان است، پروژه های مختلفی در این زمینه در استان تعریف شده و در نقاط مختلف در حال انجام است.

به گفته وی، طی چند سال اخیر با توجه به نگاه ویژه ای که در سطح مسئولان کشوری و استانی به اهمیت ایجاد زیرساخت راه های استان وجود داشته اقدامات قابل توجهی در این حوزه انجام گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان توضیح داد: پروژه ساخت جاده کامیاران ـ سروآباد، یکی از طرح های مهم در حوزه ساخت و توسعه راه ها در استان با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اتمام است.

ثابتی اعلام نمود: با به مناقصه گذاشتن مانده عملیات اجرایی آن در هفته پایانی خرداد، بهسازی و ساخت این جاده نیز در آینده نزدیک تمام می گردد و به طور کامل مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: طول این پروژه 37 کیلومتر بوده که در پنج قطعه به پیمان گذاشته شده بود تا این لحظه 34 کیلومتر از جهت احداث و آسفالت شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: این جاده برای اهالی منطقه و همچنین ظرفیت های طبیعی این جهت به لحاظ گردشگری اهمیت دارد، تا به امروز 39 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت جاده کامیاران ـ سروآباد هزینه شده است.

به گفته ثابتی، 28 میلیارد از این میزان تا به امروز پرداخت شده و 11 میلیارد نیز به پیمانکاران بدهی دارند.

وی بیان نمود: آسفالت جهت پروژه در مرحله پایانی است و فقط چند درصد باقی مانده است، انجام عملیات ایمن سازی شامل تابلوگذاری و غیره نیز 7 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 869

به "ساخت جاده کامیاران ـ سروآباد به زودی به اتمام می رسد ، اتمام پروژه نیازمند 7 میلیارد تومان اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت جاده کامیاران ـ سروآباد به زودی به اتمام می رسد ، اتمام پروژه نیازمند 7 میلیارد تومان اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید