ساخت ماشین لباس شویی با دوچرخه!

به گزارش هدا بلاگ، ابتکار جالب پسر هندوستانی در ساخت ماشین لباس شویی با دوچرخه خبرساز شده است.

ساخت ماشین لباس شویی با دوچرخه!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران، کشور هند از جمله کشور هایی در جهان است که استعداد های فراوانی در آن وجود دارد. گهگاهی افراد خلاق و مبتکر این کشور خبرساز شده و به سوژه رسانه ها تبدیل می شوند. به تازگی هم یک کودک خلاق اهل این کشور با ابتکار جالب خود در ساخت ماشین لباس شویی با کمک دوچرخه خبرساز شده است.

این پسر دبستانی با دوچرخه، ماشین لباس شویی را طراحی کرده که می تواند لباس های کثیف را شسته و کاملا تمیز کند. او برای ساخت این ماشین لباس شویی از پدال های یک دوچرخه و همچنین ظرف استونه ای شکل استفاده کرده است. این پسر خلاق نحوه کار ماشین لباس شویی خود را در حیاط مدرسه برای سایر همکلاسی هایش به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید

در ویدئویی که در فضای مجازی هم منتشر شده مشاهده می شود او ابتدا یک پارچه کثیف را در مقابل دوربین نشان داده و سپس آن را در داخل ماشین لباس شویی ابداعی خود می اندازد. او سپس چند پدال زده و بعد از توقف ماشین، پارچه را که کاملا تمیز شده است از ظرف استوانه ای شکل خارج می کند.

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. بسکمک از کاربران خلاقیت این کودک را مورد تحسین قرار داده و برای وی آرزوی موفقیت کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3268

به "ساخت ماشین لباس شویی با دوچرخه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت ماشین لباس شویی با دوچرخه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید