سهم سیستان و بلوچستان از اعتبارات محرومیت زدایی افزایش یافته است

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در آیین کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه در روستای نظرآباد شهرستان راسک گفت: در آستانه سالگرد شهادت معلم شهید جواد نوروزی هستیم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید معظم، به پاس کوشش ها و زحمات این معلم گرانقدر در این منطقه، این مدرسه بنام ایشان نامگذاری خواهد شد.

سهم سیستان و بلوچستان از اعتبارات محرومیت زدایی افزایش یافته است

به گزارش خبرنگاران- میثم لک زایی گفت: زیر بنای این فضای آموزشی بالغ بر یک هزار مترمربع خواهد بود و با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی احداث می گردد.

وی ادامه داد: سهم استان سیستان و بلوچستان از اعتبارات محرومیت زدایی افزایش یافته است و جای دارد از استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و بویژه نمایندگان استانمان، تشکر و قدردانی نمایم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اضافه نمود: از محل این ردیف، سه پروژه مدرسه 9 کلاسه شهید جواد نوروزی، هنرستان شهر پارود با زیربنای 1600 مترمربع و مجتمع شبانه روزی شهر پیشین با زیربنای 2 هزار مترمربع، برای شهرستان راسک پیش بینی شده است.

وی اضافه نمود: عملیات اجرایی پس از تحویل قطعی زمین، در یک ماه آینده شروع خواهد شد.

مهندس لک زایی با بیان اینکه در 5 سال گذشته 46 پروژه با تعداد 146 کلاس درس از محل منابع دولتی با مشارکت خیرین، نهادها و بنیادهای انقلابی ساخته و تحویل شده است، گفت: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی و مراجعه بازماندگان از تحصیل، جهت بهبود سرانه فضای آموزشی در این شهرستان، در حال حاضر بیش از 26 پروژه در قالب 116 کلاس درس در شهرستان راسک در حال انجام است که نشان از توجه ویژه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به منطقه ها کم برخوردار دارد.

لازم به ذکر است آیین کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه شهید نوروزی و مجتمع شبانه روزی شهر پیشین با حضور مهندس لک زایی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و دکتر درخشان نماینده مردم شریف شهرستان های ایرانشهر، دلگان، سرباز و راسک در مجلس شورای اسلامی و مسیولین محلی و معتمدین، برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3501

به "سهم سیستان و بلوچستان از اعتبارات محرومیت زدایی افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم سیستان و بلوچستان از اعتبارات محرومیت زدایی افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید