طرحی ویژه در جهت حمایت از رونق فراوری

به گزارش هدا بلاگ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از حمایت از طرح های مهارت بنیان مورد احتیاج صنایع و کشاورزی استان اطلاع داد.

طرحی ویژه در جهت حمایت از رونق فراوری

به گزارش خبرنگار محمدرضا جهانگیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از حمایت فنی و مشاوره ای این اداره کل از طرح های دانش بنیان در راستای حمایت از رونق فراوری اطلاع داد.

او اضافه نمود: همه کارگاه ها، تجهیزات و مربیان خبره این اداره کل در خدمت جوانان و افرادی است که ایده ها و طرح های دانش بنیانی را ارائه نموده و احتیاجمند ساخت نمونه های اولیه هستند.

او با اشاره به طرح دیگر این اداره کل در سال رونق فراوری برای ساخت 10 محصول کاربردی مورد احتیاج صنعت و کشاورزی برای حل مسائل بنگاه های مالی با همکاری اتاق بازرگانی و صنایع استان توضیح داد: 50 دانشجوی سال آخر با مصاحبه جذب شده و در قالب 10 گروه 5 نفره مهارت مورد احتیاج را بصورت کپسولی آموزش دیدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه هزینه 40 میلیونی دولت برای هر مهارت آموز طرح 18 ماهه ایران و آلمان و هزینه های زیاد در سایر مهارت ها گفت: آموزش مهارت های نرم و رشته های پرمتقاضی در حوزه فناوری اطلاعات، فناوری مد، آرایش و پیرایش نیز به بخش خصوصی تحت نظارت سپرده شده است.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 22

به "طرحی ویژه در جهت حمایت از رونق فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرحی ویژه در جهت حمایت از رونق فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید