طرح تفصیلی جنوب غرب مشهد در جلسه علنی این هفته شورا ارائه می گردد ، راستی آزمایی وعده های رئیس شورا

به گزارش هدا بلاگ، فعال دانشجویی و مستندساز مشهدی در توییتر خود از ارائه طرح تفصیلی جنوب غرب مشهد در صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد اطلاع داد.

طرح تفصیلی جنوب غرب مشهد در جلسه علنی این هفته شورا ارائه می گردد ، راستی آزمایی وعده های رئیس شورا

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، علی سلمانی، فعال دانشجویی و مستندساز مشهدی در توییتر خود از ارائه طرح تفصیلی جنوب غرب مشهد در صحن علنی شورای اسلامی شهر اطلاع داد و نوشت:

در این طرح بخش مهمی از کمربند جنوبی نیز وجود دارد. تغییر کاربری یا عدم تغییر کاربری ترافیکی کمربند جنوبی آینده کوه خواری ها و هوای مشهد را روشن می نماید. با هر وسیله ای که دارید تغییر کاربری را مطالبه کنید.

او همچنین نوشته است که پخش زنده جلسه علنی شورا را از اینستاگرام آن تماشا می نماید تا ببیند شعار ها و وعده هایی که برخی از اعضا همچون رئیس شورای اسلامی شهر مشهد درباره ارتفاعات جنوبی و کمربند جنوبی داده اند، راستی آزمایی کند.

لازم به ذکر است، محمدمهدی مهدی نیا، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد چند روز گذشته در مصاحبه با یکی از رسانه ها، از احتمال استیضاح کلایی، شهردار مشهد به دلیل عدم ارائه طرح تفصیلی اطلاع داده بود.

این تهدید در واقع پس از اظهارات صریح کلایی در جمع دانشجویان در مورد به تعویق انداختن پروژه کمربند جنوبی مشهد اتفاق افتاده است. کلایی در این نشست گفته بود که حاضر نیست در کارنامه کاری خود پروژه کمربندجنوبی را ثبت کند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1058

به "طرح تفصیلی جنوب غرب مشهد در جلسه علنی این هفته شورا ارائه می گردد ، راستی آزمایی وعده های رئیس شورا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تفصیلی جنوب غرب مشهد در جلسه علنی این هفته شورا ارائه می گردد ، راستی آزمایی وعده های رئیس شورا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید