طرح جهش مسکن در 550 شهر درحال اجراست

به گزارش هدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- عضو ناظر مجلس در شورای عالی مسکن بیان کرد: طرح جهش فراوری مسکن با کوشش دستگاه های اجرایی در حال اجراست و تا به امروز در 550 شهر کشور زمین برای اجرای این طرح آماده شده است.

طرح جهش مسکن در 550 شهر درحال اجراست

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، احمد دنیامالی با اشاره به طرح جهش فراوری مسکن که براساس آن سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور احداث خواهد شد گفت: از این اندازه یک صد هزار واحد مربوط به مسکن روستایی است که عملیات اجرایی آن در حال اجرا است.

عضو کمیسیون عمران افزود: برای اجرای طرح جهش فراوری مسکن 350 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پیش بینی شده است و صندوقی مشخص نموده ایم که یارانه های لازم را برای مابه التفاوت سودی که باید پرداخت گردد به مردم اختصاص می دهد.

نماینده بندر انزلی افزود: برای یکصد هزار واحد مسکونی روستایی که سالانه باید احداث گردد یارانه هایی برای روستائیان عزیز در نظر گرفته شده و نرخ سود بانکی این تسهیلات برای این عزیزان بیشتر از چهار پنج درصد نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، به گفته آقای دنیامالی کمیسیون عمران مرتب اجرای این طرح را رصد می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3374

به "طرح جهش مسکن در 550 شهر درحال اجراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جهش مسکن در 550 شهر درحال اجراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید