طعنه اسپیناتزولا به اینتر: در بعضی شر ها هم خیری هست!

به گزارش هدا بلاگ، دفاع چپ تیم فوتبال رم درباره ماجرای خودداری باشگاه اینتر از خرید او اظهارنظری طعنه آمیز داشت.

طعنه اسپیناتزولا به اینتر: در بعضی شر ها هم خیری هست!

به گزارش خبرنگاران، لئوناردو اسپیناتزولا دفاع چپ تیم فوتبال رم که آغاز فصل را به خاطر مصدومیت شدیدش در تیم ملی ایتالیا در یورو 2020 از دست داده است، می گوید تمام تمرکزش را روی فرایند ریکاوری اش قرارداده تا بتواند هرچه زودتر به میادین برگردد.

اسپیناتزولای 28 ساله به علت پارگی تاندون آشیل در یورو مقابل بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی احتمالاً تا اواخر فصل جاری خانه نشین خواهد بود. این اما تنها مصدومیت شدید حرفه او نیست. در واقع اسپیناتزولا در فصل 18-2017 هم که برای یوونتوس توپ می زد، دچار پارگی رباط صلیبی شد، مصدومیتی که خودش می گوید از مصدومیتش در اردوی آتزوری هم بدتر بود، چرا که دوران بازیگری اش در رده باشگاهی را تحت الشعاع قرار داد و سبب شد که دیگر نه یوونتوس خواستار حفظش باشد نه اینتر تلاشش را برای خرید او ادامه دهد.

اسپیناتزولا در این باره به نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا گفت: مصدومیت زانو بدتر است. درد پارگی رباط صلیبی بعد از عمل هم ادامه دارد. مصدومیت تاندون آشیل اما وقتی که بهبود پیدا کرد، دیگر رفع می گردد و عضله اش قو ی تر هم می گردد. من اما راضی ام و مسرور چون همه چیز دارم. زندگی ام روزهای تلخ هم داشته اما من به آینده نگاه می کنم و برای خودم متأسف نیستم. یک روز به همسرم گفتم: اگر یک بار دیگر به خاطر اتفاقاتی که در فوتبال برایم رخ می دهد، غُر زدم یک سیلی به من بزن! از آن روز به بعد دیگر هرگز غر نزدم.

دفاع چپ رم سپس درباره روزی که اینتر از خرید او به خاطر مصدومیت هایش انصراف داد صحبت کرد و گفت: خب در بعضی شرها خیری است. مورینیو (سرمربی رم) روز قبل از بازی ایتالیا برابر ترکیه (اولین بازی یورو 2020) با من تماس گرفت و گفت: آیا ترسیدی یا قوی هستی؟ نگرانی یا آماده؟ من هم گفتم آماده ام مربی. بی صبرانه منتظر آغاز هستم. برنامه ریکاوری ام را هم خودم تنظیم کردم تا همواره حواسم به هدفی که دنبالش می کنم باشد. این به من یاری می نماید. من صدای بدنم را می شنوم اما در عین حال به توصیه پزشکان هم گوش می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3213

به "طعنه اسپیناتزولا به اینتر: در بعضی شر ها هم خیری هست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه اسپیناتزولا به اینتر: در بعضی شر ها هم خیری هست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید