فجر سپاسی شیراز ترمز استقلال را خواهد کشید، حافظیه آماده است

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از 8 سال غیبت در ادوار مسابقات لیگ برتر فوتبال، انتها در فصل بیست و یکم پیروز شد به جمع تیم های سطح اول فوتبال کشور برگردد.

فجر سپاسی شیراز ترمز استقلال را خواهد کشید، حافظیه آماده است

شاگردان علی اصغر کلانتری که بیشتر آنها با سهمیه سربازی به تیم فجر اضافه شدند با وجود انجام بازی های قابل قبول در دوهفته ابتدایی این مسابقات مقابل تیم های نساجی مازندران و گل گهر سیرجان، اما بازی را با نتایج مشابه یک بر صفر به این دو تیم واگذار کردند.

فجری ها برای شکستن طلسم و دستیابی به نخستین پیروزی خود در لیگ برتر به آبادان رفتند و در ایستگاه سوم در یک بازی حساب شده پیروز شدند میزبان خود تیم نفت آبادان را با دو گل از پیش رو بردارند و اکنون با سه امتیاز در رده نهم جدول مسابقات جای دارند.

فجر شهید سپاسی حالا روز آدینه 14 آبان ماه در یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل خود باید در استادیوم حافظیه شیراز رودر روی استقلال فرهادمجیدی با بازیکنان مطرح و آماده این فصل قرار بگیرد.

استقلال بازی راحتی در حافظیه نخواهد داشت

علی اصغر کلانتری سرمربی زردپوشان شیرازی در تبادل نظر با خبرنگاران، از بازی سخت استقلال در شیراز سخن گفت و بیان داشت: مطمئن باشید نمی گذاریم استقلالی ها در حافظیه بازی راحتی مقابل ما داشته باشند و برای شکست این تیم برنامه داریم.

عزم جزم استقلال برای قهرمانی در سه هفته نخست لیگ بیست و یکم مقابل تیم طرفدار تهران با یک گل، مقابل ذوب آهن اصفهان با دو گل و مقابل تراکتورسازی تبریز با یک گل به رجحان رسیدند و 9 امتیازی با 4 گل زده و بدون گل خورده پس از سپاهان در مکان دوم جدول قرار دارند.

شاگردان مجیدی که سالهاست در دست یابی به جام لیگ برتر ناکام بوده اند با جذب چندین بازیکن تراز اول فوتبال کشور و بعلاوه دو بازیکن فرانسوی عزم خود را برای قهرمانی جزم نموده اند و با انگیزه بسیاری به شیراز می آیند.

آخرین بازیکنی که به جمع آبی پوشان اضافه شد رودی ژستد فرانسوی است که سابقه حضور در لیگ برتر انگلستان را در کارنامه دارد و از یک باشگاه یونانی به استقلال پیوسته که با صادر شدن کارت ITC او این بازیکن به همراه تیم به شیراز سفر خواهد نمود اما حضورش در میدان حافظیه معین نیست.

با اعلام باشگاه استقلال، جعفر سلمانی و علیرضا رضایی دو بازیکن تازه وارد آبی پوشان هستند که حضورشان در بازی با فجر سپاسی بدلیل سرماخوردگی نامعین است.

تاریخچه بازی های دو تیم استقلال و فجر سپاسی

در سی و چهار مصاف رسمی دو تیم در مسابقات لیگ آزادگان، لیگ برتر و جام حذفی، 19 پیروزی بنام آبی پوشان مرکز ثبت شده، 12 بازی دو تیم باتساوی به خاتمه رسیده است و بعلاوه سهم شیرازی ها 3 پیروزی مقابل استقلال می باشد.

آخرین مصاف دو تیم به مردادماه سال 1392 و در چارچوب مسابقات دوره سیزدهم لیگ برتر باز می شود که در این ملاقات تیم استقلال با نتیجه 4 بر 2 در حافظیه مقابل نماینده فوتبال فارس به رجحان رسید.

حافظیه، آماده تر از همواره

غلامعلی هنرپیشه رئیس هیأت فوتبال استان فارس در تبادل نظری اختصاصی با خبرنگاران، در مورد آمادگی استادیوم حافظیه برای ملاقات روز آدینه گفت: روز چهارشنبه به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان از استادیوم حافظیه بازدیدی داشتیم و این استادیوم کاملاً محیا و آماده بازی تیم های فجر شهیدسپاسی و استقلال است و کیفیت چمن آن نیز به حد مطلوب و قابل قبول رسیده و مسئله ای برای انجام این ملاقات وجود ندارد.

وی اضافه کرد: کیفیت چمن بعضی دیگر از استادیوم های کشور از استادیوم حافظیه هم کمتر است اما متأسفانه بعضی افراد قصد سیاه نمایی دارند و زمین حافظیه مسئله ای برای میزبانی ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3310

به "فجر سپاسی شیراز ترمز استقلال را خواهد کشید، حافظیه آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فجر سپاسی شیراز ترمز استقلال را خواهد کشید، حافظیه آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید