قلعه نویی به تیمی می رود که فکرش را هم نمی کنید

به گزارش هدا بلاگ، حضور قلعه نویی در مس هم باعث می شود تا بعضی ستاره ها به مراتب راحت تر راه کرمان را در پیش بگیرند. آنچه مسلم است کار قلعه نویی و سپاهان تمام شده است. همچنین شایعاتی درباره حضور احتمالی امیر قلعه نویی در استقلال هم مطرح شده است.

قلعه نویی به تیمی می رود که فکرش را هم نمی کنید

امیر قلعه نویی که در لیگ نوزدهم هدایت سپاهان را برعهده داشت، با مس کرمان برای فصل آینده به توافق رسیده است.

به گزارش جام جم، در اصفهان اتفاقات مهمی رخ داده است. در حال حاضر امیر قلعهنویی سرمربی سپاهان است اما نیمکت این تیم و البته آینده امیر قلعه نویی، برای همه جذاب است. در هفته های گذشته برآورد در این باره زیاد بوده است.

ظاهرا کار قلعه نویی و سپاهان در پایان فصل تمام شده است. طرفین دیگر به این نتیجه رسیده اند، دست بدهند و محبت آمیز خداحافظی کنند. سپاهان حتی برای سرمربی فصل بعد خود هم به جمع بندی رسیده است. این تازه ترین اخبار و اطلاعاتی است که از اصفهان به بیرون درز کرده است.

خبرهای رسیده از کرمان حکایت از آن دارد باشگاه مس مذاکراتی پنهانی با امیر قلعه نویی سرمربی فعلی سپاهان داشته است. این باشگاه شانس زیادی برای حضور در لیگ برتر دارد و می خواهد در صورت صعود یکی از قدرتمندترین تیم های فصل آینده را ببندد. شرایط مالی مس کرمان خیلی خوب است. آنها تجربه بسیار خوبی هم از کار با امیر قلعه نویی دارند به همین خاطر در تلاش هستند تا او را دوباره به کرمان بازگردانند.

ظاهرا مذاکرات اولیه هم مثبت بوده ولی همه چیز منوط به آن است که مس کرمان بتواند به لیگ برتر برسد.

اگر این اتفاق بیفتد سران آن باشگاه تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند قلعه نویی را جذب کنند. آنها به سرمربی فعلی سپاهان اعلام کرده اند در صورت صعود، هزینه هنگفتی برای بستن تیمی قدرتمند می کنند.

حضور قلعه نویی در مس هم باعث می شود تا بعضی ستاره ها به مراتب راحت تر راه کرمان را در پیش بگیرند. آنچه مسلم است کار قلعه نویی و سپاهان تمام شده است. همچنین شایعاتی درباره حضور احتمالی امیر قلعه نویی در استقلال هم مطرح شده است.

باید دید در نهایت این مربی چه تصمیمی می گیرد. امیر تمایل زیادی برای حضور دوباره در استقلال دارد ولی از طرفی نمی توان بازگشت او را قطعی دانست چراکه تکلیف فرهاد مجیدی مشخص نیست. او با استقلال قرارداد دارد. باشگاه انگار زیاد راغب به ادامه همکاری با فرهاد نیست ولی به هر حال نتایج ادامه فصل در آینده او اثرگذار است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1137

به "قلعه نویی به تیمی می رود که فکرش را هم نمی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی به تیمی می رود که فکرش را هم نمی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید