مرزهای ایتالیا تا سرانجام سال به روی گردشگران خارجی بسته خواهد ماند

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ریپابلیکا، داریو فرانسسچینی، وزیر فرهنگ و گردشگری ایتالیا گفت که همه مرزهای این کشور تا سرانجام سال میلادی جاری یعنی حدود 8 ماه دیگر همچنان به روی همه گردشگران خارجی بسته خواهد بود و مجوز ورود گردشگران خارجی صادر نخواهد شد. این شرایط به دلیل شیوع کرونا در این کشور اعلام شده است.

مرزهای ایتالیا تا سرانجام سال به روی گردشگران خارجی بسته خواهد ماند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

با این حال این مقام ایتالیایی گفت که موزه ها و بعضی مراکز عمده گردشگری که بخاطر بحران شیوع کرونا تعطیل شده بودند، به زودی با لحاظ بعضی استانداردها و محدودیت ها فعالیت خود را برای شهروندان داخلی از سر خواهند گرفت.

ورود گردشگران خارجی بخش عمده ای از درآمد ایتالیا را تشکیل می دهد و حال با بسته بودن مرزهای خارجی ایتالیا، این کشور بخش قابل توجهی از درآمد خود را از دست خواهد داد که این شرایط به معنای تأثیرات منفی بیشتر بر روی اقتصاد ایتالیا است.

شمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا به بیش از 192 هزار نفر رسیده که از این تعداد نیز نزدیک به 26 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 519

به "مرزهای ایتالیا تا سرانجام سال به روی گردشگران خارجی بسته خواهد ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزهای ایتالیا تا سرانجام سال به روی گردشگران خارجی بسته خواهد ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید