مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس عرضه شد

به گزارش هدا بلاگ، قدرتمندترین مدل S کلاس پس از رونمایی در اوایل دسامبر سال گذشته حالا به بازار عرضه شده است. مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس از یک پیشرانه V8 در کنار یک موتور برقی بهره می برد. این خودرو با وجود قدرت بیشتر نسبت به بعضی از ابرخودرو های امروزی، همچنان یک سدان لوکس محسوب می گردد.

مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس عرضه شد

قدرت این خودرو به وسیله یک موتور 4 لیتری V8 دوتوربو در کنار یک موتور برقی و پک باتری 13.1 کیلووات ساعتی تأمین می گردد.

قدرتمندترین مدل S کلاس پس از رونمایی در اوایل دسامبر سال گذشته حالا به بازار عرضه شده است. مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس از یک پیشرانه V8 در کنار یک موتور برقی بهره می برد. این خودرو با وجود قدرت بیشتر نسبت به بعضی از ابرخودرو های امروزی، همچنان یک سدان لوکس محسوب می گردد.

قدرت این خودرو به وسیله یک موتور 4 لیتری V8 دوتوربو در کنار یک موتور برقی و پک باتری 13.1 کیلووات ساعتی تأمین می گردد. S 63 E پرفورمنس درمجموع توان 791 اسب بخار و گشتاور 1055 نیوتن متر فراوری می نماید.

این خودرو می تواند با پکیج راننده AMG به سرعت 290 کیلومتر بر ساعت دست یابد. بعلاوه بدون آن به سرعت 250 کیلومتر بر ساعت برسد و شتاب 0 تا 97 کیلومتر بر ساعت آن 3.2 ثانیه طول می کشد.

سیستم چهارچرخ محرک +4Matic و جعبه دنده 9 سرعته چندکلاچه نیز روی آن نصب شده اند. بعلاوه این سدان لوکس به سیستم تعلیق بادی، ترمز های کامپوزیتی قدرتمند، فرمان برقی حساس به سرعت و سیستم رک و پینیون و مجموعه ای از سیستم های ایمنی مجهز است.

امکاناتی مانند یاری ترمز فعال، دستیار حفظ مسیر فعال، تغییر مسیر فعال، فرمان دهی فعال، دستیار توقف اضطراری فعال و دستیار نقاط کور فعال در این پکیج گنجانده شده اند. پکیج یاری راننده، چراغ دیجیتال با قابلیت پروژکتور، پکیج ایر بالانس و سایر موارد استاندارد هستند.

آپشن های بیشتر برای مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس، بدون پرداخت هزینه اضافه

مرسدس AMG بعلاوه به وجود چرخ های آلیاژی 20 اینچی سبک، نورپردازی محیطی فعال، سیستم صوتی برمستر، کنترل تهویه پیش از ورود و نمایشگر مرکزی OLED اشاره نموده است. این تجهیزات بدون هزینه اضافی عرضه می شوند.

در کنار این موارد، افراد علاقه مند به چرخ های 21 اینچی، پکیج کربن، پکیج نایت، جلوپنجره مشکی، سانروف کشویی پانورامیک، تودوزی چرم ناپا به رنگ بژ یا خاکستری، ترمز های کامپوزیتی سرامیکی (سازگار با چرخ های 21 اینچی) و پکیج راننده AMG باید هزینه بیشتری برای این امکانات بپردازند. قیمت این مدل در آلمان از 227،648 دلار شروع می گردد.

نسخه AMG Edition 1 از مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس برای مدت محدودی در بازار عرضه خواهد شد. این نسخه با رنگ خاکستری آلپاین، چرخ های 21 اینچی و چرم اختصاصی ناپا با دوخت قرمز در دسترس خواهد بود.

این نسخه به پکیج نایت AMG مجهز است و در داخل و خارج آن تغییرات ظاهری منحصربه فردی از جمله لوگوی Edition 1 روی کنسول مرکزی به چشم می خورد. هر خودرو با یک کاور با برند Edition 1 همراه است که از آن در برابر گردوغبار و خراش در گاراژ محافظت می نماید.

فراوری مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس در کارخانه 56 در سیندلفینگن آلمان انجام می گردد؛ جایی که تمام نسخه های دیگر S کلاس، ازجمله نسخه هیبریدی و مایباخ نیز در آنجا ساخته می شوند و بعلاوه زادگاه EQS برقی محسوب می گردد.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 21 فروردین 1402 بروزرسانی: 21 فروردین 1402 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3659

به "مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید