مطبوعات فارس: مسافران نوروزی به شیراز نیایند

به گزارش هدا بلاگ، مطبوعات استان فارس و شهر شیراز در شماره پنج شنبه 15 اسفند خود با توجه به فرایند افزایشی شیوع ویروس کرونا در کشور و استان از مسافران نوروزی خواستند به شیراز نفرایند.

مطبوعات فارس: مسافران نوروزی به شیراز نیایند

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، روزنامه های خبرجنوب، عصرمردم، افسانه، سبحان، تماشا، طلوع، نیم نگاه و شیرازنوین نشریات روزانه شهر شیراز هستند.

روزنامه تماشا در شماره 2050 خود تیتر یک خود را به تیتری با عنوان لطفاً به شیراز نیایید اختصاص داد. این روزنامه همچنین در مطلبی به نقل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با عنوان اسکان میهمانان نوروزی در فارس به طورجدی لغو گردد به مسئله ضرورت تعطیلی مراکز گردشگری در ایام نوروز باهدف کنترل بیماری کرونا پرداخته است.

روزنامه شیراز نوین دیگر روزنامه شیراز نیز شماره 941 این روزنامه را با تیتر یک دروازه های شیراز بسته شد منتشر نموده است.

در این مطلب به نقل از شهرداری شیراز از مردم خواسته شده است که شیراز گردی را به ماه های دوم و سوم بهار موکول نمایند و برای شکستن ویروس کرونا به کمپین در خانه می مانیم بپیوندند.

روزنامه سبحان نیز در شماره 5112 خود تیتر یک خود را به مطلبی به نقل از شهردار شیراز با عنوان ممنوعیت اسکان میهمانان نوروزی در شیراز اختصاص داده است.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه استان فارس نیز در شماره 4104 خود، تیتر یک این روزنامه را با عنوان اسکان مسافران نوروزی در شیراز ممنوع شد منتشر نموده و به نقل از شهردار شیراز بیان نموده است: تمهیداتی برای ممنوعیت برپایی چادر در سطح شهر و خودداری از اسکان مسافران در کمپ های اقامتی اجرا شده است.

روزنامه نیم نگاه نیز در شماره 6362 خود تیتر یک روزنامه را به عنوان نوروز 99 پذیرش و اسکان مسافران در شیراز ممنوع است اختصاص داده است.

روزنامه عصر مردم نیز در شماره 6865 خود در صفحه نخست این روزنامه تیتر شهردار شیراز: مهمان نوروزی نمی خواهیم را قرار داده است.

روزنامه خبر جنوب نیز در شماره 11337 خود در صفحه نخست این روزنامه تیتر پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در شیراز ممنوع شد را منتشر نموده و به نقل از شهردار شیراز از ممنوعیت پذیرش و اسکان مسافران در قالب کمپ های اسکان، برپایی چادر در پارک ها، سالن های ورزشی، فرهنگسراها و مهمانسراها در نوروز 99 با توجه به شیوع ویروس کرونا خبر داده است.

روزنامه طلوع دیگر روزنامه استان فارس در شماره 2749 خود بخشی از صفحه نخست خود را به مطلبی از شهردار شیراز با عنوان نوروز 99 پذیرش و اسکان مسافران ممنوع است اختصاص داده است.

ویروس کرونا که کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان کشور چین شناسایی شد و تا به امروز به بیش از 70 کشور سرایت نموده، با توجه به این امر سازمان بهداشت جهانی شرایط فوق العاده اعلام نموده است.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر چهارشنبه (چهاردهم اسفند) به 2 هزار و 922 نفر و فوت ناشی از آن درمجموع به 92 نفر رسیده است. همچنین 522 نفر از مبتلایان بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

بنا بر آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ابتلای 49 نفر در فارس به کرونا قطعی شده است که تا به امروز 2 نفر براثر این بیماری فوت نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 259

به "مطبوعات فارس: مسافران نوروزی به شیراز نیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطبوعات فارس: مسافران نوروزی به شیراز نیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید