معاون حقوقی جدید تراکتور: رأی پرونده منصوریان اشتباه است، برای حضور در باشگاه شرط داشتم

به گزارش هدا بلاگ، معاون حقوقی باشگاه تراکتور معتقد است رأی کمیته شرایط و کمیته استیناف در پرونده علیرضا منصوریان درست نبوده است.

معاون حقوقی جدید تراکتور: رأی پرونده منصوریان اشتباه است، برای حضور در باشگاه شرط داشتم

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت تبلیغاتی مهد کودک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

اسماعیل گودرزی معاون حقوقی جدید باشگاه تراکتور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره انتصابش در باشگاه تراکتور گفت: من در بدو انتقال مالکیت باشگاه به زنوزی به مدت یک سال وکیل باشگاه بودم. پس از آن هم چندین سال است که وکیل شخصی زنوزی هستم و پس از کناره گیری از باشگاه هم طی این سال ها از پرونده ها و شرایط باشگاه اطلاع دارم.

وی در خصوص پرونده های پُرتعداد باشگاه تراکتور در محاکم داخلی و بین المللی توضیح داد: متأسفانه در جدیدترین موضوع، باشگاه در پرونده منصوریان محکوم شده است و فکر می کنم 10 روز برای پرداخت مطالبات فرصت داریم. در حال حاضر مشغول رایزنی با منصوریان هستیم، اما به نظرم رأی فدراسیون در این پرونده صحیح نبود، چون زمانی که بازیکن یا مربی در طول فصل با باشگاه دیگری قرارداد می بندد، باید مطالباتش تا زمان عقد قرارداد جدید محاسبه گردد، ولی کمیته شرایط و کمیته استیناف تمام مبلغ قرارداد منصوریان را تا سرانجام فصل محاسبه نموده اند.

معاون حقوقی جدید باشگاه تراکتور در خصوص محکومیت این باشگاه در پرونده آنتونی استوکس و لی هری اروین نیز شرح داد: من در زمان عقد قرارداد با استوکس و اروین در باشگاه بودم و خیلی قراردادهای سفت و محکمی با آنها بسته شد، اما نمی دانم چطور باشگاه در این پرونده ها شکست خورده است! شرط جدید من برای حضور در باشگاه هم همین بود که در قراردادهای جدید باید نظر معاونت حقوقی نیز لحاظ گردد.

گودرزی گفت: در زمان صدور رأی استوکس و اروین من در باشگاه فعالیتی نداشتم، ولی در زمان عقد قرارداد، تعهدات زیادی از این بازیکنان گرفته بودیم و نمی دانم چه اتفاقی اتفاق افتاده است. متأسفانه باشگاه در CAS هم شکسته خورده است و دیگر راهی نیست. البته خیلی ها الآن نسبت به پرونده های باشگاه تراکتور ناامید شده اند، چون تقریباً این باشگاه در تمام پرونده ها شکست خورده است. من هم هنوز به باشگاه نرفته ام و باید فردا به باشگاه بروم و تمام پرونده ها را دوباره آنالیز کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2861

به "معاون حقوقی جدید تراکتور: رأی پرونده منصوریان اشتباه است، برای حضور در باشگاه شرط داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون حقوقی جدید تراکتور: رأی پرونده منصوریان اشتباه است، برای حضور در باشگاه شرط داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید