معرفی بهترین هتل های 5 ستاره گوا

به گزارش هدا بلاگ، بهترین هتل های 5 ستاره گوا

قبل از سفر به گوا بهتر است که اطلاعات خود را راجع به محل اقامت و هتل های این شهر، بیشتر کنید. بهترین هتل ها 5 ستاره گوا از جمله مراکز و اقامتگاه هایی در این شهر هستند که تنها به عنوان مکان هایی عالی برای تمام طول اقامتتان در گوا محسوب نمی شوند. بلکه هر کدام مشخصات و امکاناتی را ارائه می دهند که منحصر به فرد هستند. در مجله خبرنگاران می توانید با بهترین هتل های 5 ستاره گوا که بهترین خدمات و امکانات اقامتی را برای مهمانانشان فراهم می آورند، آشنا شوید. اگر جزو افرادی هستید که به اقامتی لوکس و راحت در سفر به هند خود اهمیت می دهید، با بهترین هتل های 5 ستاره گوا در هند آشنا شوید.

معرفی بهترین هتل های 5 ستاره گوا

گرند حیات گوا | هتل ریزورت ریو

هتل دابل تری بای هیلتون گوا در باگا | هتل ل مردین گوا

هتل پارک رجیس گوا | سیداد دو گوا

هتل نووتل شرم گوا | هتل هارد راک گوا

هتل نووتل ریزورت گوا | هتل کانتری این اند سوئیت بای رادیسون در گوا

هتل زوری وایت سند گوا | هتل تاج فورد آگودا ریزورت

هتل آی تی سی فورچون رجینا | هتل ماریوت گوا

گرند حیات گوا | grand hyatt goa

اگر به دنبال بهترین هتل در گوا هستید، هتلی که وقتی به هر یک از فضاهای آن وارد می شوید، احساس کنید وارد دنیای جدیدی شده اید باید برای هتل گرند حیات گوا اقدام کنید. این هتل اگر بهترین هتل ها نباشد حداقل جزو بهترین هتل های 5 ستاره گوا هست. امکانات بی نظیر این هتل برای تفریح و استراحت همانند باشگاه ورزشی، استخر و جکوزی در فضای باز، سرو و پذیرایی غذاهای رستوران در فضایی خلوت و دنج در کنار حوض آبی زیبا، فضای رستورانی لوکس، لوژ ساحلی خصوصی، استخری در فضایی سرپوشیده، رستورانی با دکوراسیونی لوکس و حتی فضای نشیمنی روباز به دور آتش برای دورهمی های شبانه هر توریست و اقامتگاهی را به خود جذب می نماید.

تمام این امکاناتی که از این هتل نام بردیم، تنها جزو کوچکی از تمام خدمات و امکانات این هتل 5 ستاره زیباست. تمام این ها با خوش برخوردی و کارکنانی مهربان تاثیری چند برابر بر روی شما خواهند داشت و سفر به هند شما را به یکی از بهترین سفرهای زندگیتان تبدیل می نماید. تا حدی که شاید اصلا دلتان نخواهد تا چند روز از این هتل بیرون بروید. اتاق بازی بچه ها و تورهای تفریحی هتل گرند حیات گوا (grand hyatt goa) می تواند هر خانواده ای را خوش آمد بگوید. امتیاز این هتل در سایت های رزرو هتل معروف دنیا همانند Booking و Tripadvisor بسیار بالا بوده که نشان دهنده رضایت بالای مهمانان در یکی از بهترین هتل های 5 ستاره گوا به نام گرند حیات گوا بوده است.

  • آدرس: Goa University Road, Bambolim, Goa 403206, India

هتل ریزورت ریو | Resort Rio

از بزرگترین و بهترین هتل های 5 ستاره گوا در نزدیکی ساحل باگا بوده که حتی در هنگام ورود عظمت آن شما را متعجب می نماید. بزرگی لابی و فضای درونی با سقف های بلند تنها گوشه ای از بزرگی این هتل است. تنها کافیست که در محوطه فضای سبز و پارک آن قدم بزنید. استخر بزرگ و راحت آن برای شنا یا آبتنی عالیست. بسکمک از سوئیت ها و کلبه ها جدای از دیگر فضاهای هتل هستند و در نتیجه هیچ گونه مزاحمتی برای اقامت شما در این هتل وجود ندارد.

امکانات فوق العاده آن همانند فضای آرامش، باشگاه تناسب اندام، رستوران فضای باز و البته سالن غذاخوری که بهترین و خوشمزه ترین غذاهای هندی را سرو می کنند، همگی در اختیارتان قرار دارند. باربیکیو و بوفه صبحانه در کنار استخر و البته تالاب هتل صبح هندوستان را به شما نمایش می دهد و شما را برای یک روز پر هیجان د رهندوستان آماده می نماید. جشن ها و مراسم های مختلفی در این هتل برگزار می شود. اگر خوش شانس باشید شاید یک عروسی هندی نیز ببینید.

  • آدرس: Near Baga Beach, Tambudki, Arpora, Bardez, Goa 403518, India

هتل دابل تری بای هیلتون گوا در باگا | DoubleTree by Hilton Hotel Goa - Baga

نمای بسکمک از پنجره های این هتل با شاخ و برگ های درختان سرسبز گرمسیری پوشیده شده است. همچنین بعضی از اتاق های این هتل، نمایی رو به استخر و محوطه حیاط خلوت آن دارد. با این حال طراحی داخلی و خدمات این هتل بسیار شبیه به دیگر هتل های مجموعه دابل تری بای هیلتون است. اگر قبل از این در مجموعه هتل های هیلتون اقامت داشته اید، پس تصور درستی از طراحی فضاهای این هتل خواهید داشت.

همچنین با تماشای عکس های این هتل در سایت خبرنگاران می توانید با جزئیتات طراحی هندی و بومی آن نیز بیشتر آشنا شوید. خدمات عالی، شیرینی فروشی با بهترین شیرینی های هندی، رستوران و بوفه اش با کافه هتل قطعا رضایت شما را برای اقامت در یکی از بهترین هتل های 5 ستاره گوا جلب می کنند.

  • آدرس: Ximer, Arpora, Goa 403518, India

هتل ل مردین گوا | Le- Meridien Goa

به دنبال هتل در نزدیکی ساحل هستید که بهترین امکانان و خدمات لوکس را برای شما فراهم آورد؟ بنابراین هتل ل مردین گوا را به شما پیشنهاد می دهیم. هتل ل مردین گوا در لیست بهترین هتل های 5 ستاره گوا قرار می گیرد. جدای از کف تمام مرمرین این هتل و طراحی مدرن آن در دل شهری ساحلی در هند، امکانات اقامتی و تفریحی این هتل در یک فضای دلنشین و راحت است که همه را به خود جذب می نماید. تراسی در این هتل با صفحه شطرنج و مهره های شطرنج بزرگی طراحی شده که عاشقان بازی های فکری و استراتژی را به خود جلب می نماید.

اگر بخواهید می توانید برای سوئیت های مجزا و فوق العاده این هتل رزرو خود را انجام دهید. مطمئن باشید که بهترین انتخاب را برای اقامت در هند و گوا داشته اید. کتابخانه، رستوران و فضاهایی همانند اتاق مطالعه و یا نشیمن هتل توسط بهترین طراحان داخلی دنیا طراحی شده اند. بهترین غذاهای هندی و بین المللی را در اینجا برای هر وعده سفارش دهید و از موسیقی زنده هندی بر بالای استیج و روبریتان لذت ببرید. این هتل از همان ورودی و نمای اصلی خود، شما را دعوت می نماید تا در اینجا اتاق خود را رزرو کنید.

  • آدرس: Aguada - Siolim Rd, Gauravaddo, Calangute, Goa 403516, India

هتل پارک رجیس گوا | Park Regis Goa

به دنبال بهترین هتل های 5 ستاره گوا به سراغ یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل ها یعنی هتل پارک رجیس گوا می رویم. این هتل هر آنچه که از هتلی 5 ستاره انتظار دارید را برآورده می نماید. از تجملات و نماهای طلایی و براق گرفته تا امکاناتی همچون رستوران هایی با بهترین و خوشمزه ترین غذاها که به زیبایی و بسیار هنرمندانه تزئین و سرو می شود. طراحی ساختمان و فضاهای اطراف توسط بهترین معماران صورت گرفته که به محض ورود متوجه آن خواهید شد. نماهای منحنی ساختمان در حیاط داخلی هماهنگ با استخر برزگ و فضاهای گلکاری شده، هر بیننده ای را شگفت زده می نماید.

تصور کنید که در چنین مکانی و با چنین نمایی در روبرویتان به استراحت در کنار استخر بپردازید. فضاهای داخلی با مبلمان های چرمی لوکس و تابلوهای بزرگ نقاشی حال و هوایی اروپایی به فضای درونی هتل بخشیده است. با این تضاد این نما با گیاهان گرمسیری بیرون حس خوشایندی را به وجود آورده است. جدای از تمام امکانات تفریحی و خدماتی هتل، نزدیکی آن به بازارها و ساحل گوا مهم ترین مزیت آن محسوب می شود.

  • آدرس: Saqwadi,, Arpora, Goa 403509, India

سیداد دو گوا | Cidade De Goa

از دیدن چنین هتل بزرگ و زیبایی در میان شهر گوا تعجب خواهید دید. با ورود به این هتل به نظر می رسد که وارد دنیای دیگری از هند شده اید. تمام هتل سیداد دو گوا شبیه به روستایی خصوصی در کنار ساحل است که تمام امکانات و تفریحات ساحلی را برای مهمانانش فراهم می آورد. هتل سیداد دو گوا یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره گوا بوده که تا مرکز شهر پانجیم تنها 10 دقیقه رانندگی دارد. در نتیجه نه تنها می توانید تمام اوقاتی که درون این هتل هستید از امکانات آن استفاده کنید بلکه به گشت و گذار در اطراف هتل و شهر نیز بروید.

برای آشنایی بیشتر با گوا می توانید مطلب راهنمای سفر به گوا را بخوانید و هر آنچه که نیاز دارید، پیدا کنید.

امتیاز این هتل در سایت های رزرو هتل معروف دنیا نیز، بالاتر از 8 بوده که نشان دهنده خدمات و امکانات عالی این هتل است. دو استخر روباز آن به همراه رستوران های متعددش در فضاهای باز و بسته هر مهمانی را به سمت خود می کشاند. موقعیت خوب این هتل به همراه فضای وسیع و گسترده خصوصی آن، از خصوصیاتی است که برای افرادی که این هتل 5 ستاره را انتخاب می کنند در اولویت واقع شده است. با این حال، نباید غذاهای خوشمزه و امکانات بی نظیر اتاق های آن را هم فراموش نمود.

  • آدرس: Opp Manipal Hospitals, Vainguinim Beach, Panaji, Goa 403004, India

هتل نووتل شرم گوا | Novotel Shrem

فضای خودمانی و صمیم هتل نووتل سرم گوا با آن رنگ های جذاب و فضای طبیعی که در محوطه بیرونی هتل ایجاد شده، هر مسافر و توریستی را به سمت خود می کشاند. در میان بهترین هتل های 5 ستاره گوا این هتل را می بایست هتلی خانواده دوست دانست. فضای تفریح، اتاق کارائوکه، کتابخانه و اتاق های بازی به همراه استخر بچه ها فضای مفرح و شادی را برای بچه ها به وجود می آورد. همچنین استخر طبیعی با آبشارها و گیاهان کاشته شده در اطرافش و حتی قایق های تفریحی مکان شادی را برای گذراندن اوقات سفرتان در هتل، فراهم آورده است. امکانات درون اتاق ها بسیار راضی کننده خواهد بود و حتی امکان تهیه چای و قهوه نیز خواهید داشت. تراس ها رو به فضای بیرون و با مبلمانی راحت مهمانان و هر خانواده ای را سرحال می آورد.

بعضی از اتاق ها دو طبقه بوده و فضای مبله شده بسیار راحتی خواهند داشت. اگر به ماهیگیری یا دوچرخه سواری و غواصی علاقه مند هستید، حتما به سراغ پذیرش هتل بروید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. با اطمینان می توانیم بگوییم که این هتل هر آنچه که نیاز شما در هنگام اقامت است را به راحتی رفع می نماید.

  • آدرس: Anna Waddo, Main Candolim Road, Bardez, GOA, 403515, India

هتل هارد راک گوا | Hard Rock Gao

رستوران های معروف هارد راک یک شعبه نیز در گوا دارند و در میان بهترین هتل های 5 ستاره گوا قرار می گیرند. عاشق موتورسواری در هند و گوا هستید؟ از طراحی های داخلی لوکس و مدرنی که با معماری های بومی تلفیق شده اند، خوشتان می آید؟ عاشق موسیقی هستید و از اینکه در اتاق هتلتان گیتاری ببینید ذوق زده می شوید؟

پس هتل هارد راگ گوا می تواند بهترین انتخاب برای اقامت در گوا و سفر به هند برای شما باشد. فضای شاداب اتاق ها به همراه فضاهای سرسبز و زیبا و هوای مطبوع بیرون بهترین اقامت در گوا را به برایتان به ارمغان می آورد. پس از گشت و گذار در شهر، برای رفع خستگی در کنار استخر روباز با نورپردازی عالی این هتل دراز کشیده و استراحت کنید. از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید و حتی بهترین دسرها را سفارش دهید. در گوشه و کنار هتل قدم بزنید و مطمئن باشید که هر بار، فضای جدیدی را کشف خواهید کرد. سرسره آبی استخر این هتل می تواند به پرطرفدارترین جاذبه آن تبدیل شود.

  • آدرس: 370/14, Near KFC, Porba Vaddo, Calangute, Goa 403516, India

هتل نووتل ریزورت گوا | Novotel Resort & spa

از دیگر هتل هایی که برای اقامت خانواده و دیگر مسافران به هند، موقعیتی بسیار عالی دارد، هتل نووتل ریزورت گوا است. دوچرخه کرایه کنید و در محوطه و پارک بزرگ هتل رکاب بزنید. حتی به محله های نزدیک و اطراف هتل بروید. در خود هتل می توانید ساعت ها وقت بگذارنید و به هیچ عنوان خسته نشوید.

فضای بیرونی با استخر و امکاناتی همانند کافه ای سرپوشیده اما سرسبز که در اختیارتان قرار می دهد، شما را آسوده خاطر می نماید. در این هتل به هیچ عنوان نگران بچه ها خود نباشید و آن ها را در تمام فضاهای سرسبز و شاد هتل برای بازی رها کنید یا آن ها را به اتاق بازی با میزهای تنیس، حلقه بسکتبال و دیگر بازی ها بفرستید.

حتی بسکمک از گروه های دوستی و جوانی که به این هتل می آیند از اقامتشان بسیار راضی بوده و خدمات ارائه شده آن را جزو بهترین ها می دانند. به همین خاطر این هتل در لیست بهترین هتل های 5 ستاره گوا وارد شده و نه تنها راحتی را برای شما به ارمغان می آورد بلکه حریم خصوصی شما را نیز حفظ می نماید. باشگاه تناسب اندام و استخر مکانی مناسب برای انجام ورزش های روزانه در طول سفر است. جدای از آن اگر برای گشت و گذار در شهر گوا به مسئله ای برخوردید به راحتی می توانید از میز پذیرش و کارکنان هتل کمک بخواهید.

  • آدرس: Pinto Waddo, Off Candolim Road, Bardez, Candolim, Goa 403515, India

هتل کانتری این اند سوئیت بای رادیسون در گوا | Country Inn & Suites By Radisson, Goa

فضایی با حال و وایی کاملا هندی و رنگ ها و تزئینات سبک هندی در هتل کانتری این اند سوئیت بای رادیسون در گوا انتظار شما را می کشد. این هتل نیز توانسته نام خود را در لیست بهترین هتل های 5 ستاره گوا جای دهد. حساط مرکزی هتل با استخری روباز و طویل و رستوران و کافه ای در کنارش بهترین فضا برای گذراندن اوقات عصر و پس از گشت و گذار در شهر را برایتان ایجاد کرده است. برای هر وعده غذایی می توانید در فضایی متفاوت بنشینید و از منظره ای جدید در روبرویتان لذت ببرید. بهترین غذاهای هندی، دریایی و بین المللی را در این هتل 5 ستاره سفارش دهید.

از دیگر امتیازات این هتل 5 ستاره، نزدیکی به جاذبه های تاریخی و دیدنی گوا بوده که سفر شما را راحت می نماید. همچنین این هتل در کارهای خیریه بسکمک حضور پیدا می نماید. به عنوان نمونه درآمد حاصله از رزرو اتاق های این هتل از تاریخ 22 اکتبر سال 2018 تا 31 مارچ 2019 برای کمک به بچه ها گوا خرج خواهد شد. پس شما با رزرو اتاق در این هتل نه تنها به هدف سفر خود رسیده اید بلکه به بچه ها نیازمند روستا نیر کمک کرده اید.

  • آدرس: Bamonavaddo, Bardez, 403515 Candolim, India

هتل زوری وایت سند گوا | zuri white sand goa

در میان بهترین هتل های 5 ستاره گوا که در بالا نام بردیم، هتل زوری وایت سند گوا را باید به خاطر اتاق هایش از باقی متمایز نمود. بسکمک از سوئیت ها و اتاق های این هتل مستقیم به فضای باغ و چمن کاری شده راه می یابد. می توانید در استخر طویل هتل شنا کنید یا در باشگاه تناسب اندام ورزش نمایید.

استخر طویل هتل با پل هایی چوبی که از میانه آن گذشته اند فضاهای رمانتیکی را به وجود آورده اند. در مجموع هتل زوری وایت سند گوا را می توان یکی از بهترین هتل ها برای ماه عسل و عاشقان دانست.

  • آدرس: Pedda, Varca, Goa 403721, India

هتل تاج فورد آگودا ریزورت | Taj Fort Aguada Resort & Spa, Goa

در هتل تاج فورد آگودا ریزورت تماما نمایی رو به دریای عربی خواهید داشت. با همین گزینه می توانید این هتل را در میان بهترین هتل های 5 ستاره گوا قرار دهید. این هتل 5 ستاره در زمینی به مساحت 73 هکتار ساخته شده و هر اقامتگاه و سوئیت آن فضایی مجزا دارد. استخر روباز آن دارای آبگرم بوده و می توانید ساعت ها در آن شنا کنید. چند روز نیاز است تا در هر 100 حیاط این هتل قدم بزنید و از منظره زیبا و سرسبز این هتل لذت ببرید.

زمین های مینی گلف، رستوران های متعدد که انواع غذاهای دریایی را سرو می کنند، باشگاه های ورزشی، کتابخانه و البته خدمات مناسبی که در هتل تاج فورد آگودا ریزورت ارائه می شوند رضایتمندی تمام مهمانان را به وجود آورده است. امتیاز این هتل در سایت Booking 9.2 بوده که نشان دهنده بهترین بودن این هتل در میان دیگر هتل های گوا می باشد.

  • آدرس: Sinquerim Candolim Sinquerim Beach, Goa 403515, India

هتل آی تی سی فورچون رجینا | ITC Fortune Regina

این هتل نیز همانند بهترین هتل های 5 ستاره گوا در نزدیکی ساحل قرار گرفته و استخر روبازی دارد. هتل آی تی سی فورچون رجینا یکی طراحی داخلی بسیار گرم و دلچسبی دارد. به همین خاطر اقامت و رفت و آمد در این هتل حال و هوای شما را در سفر به هند عوض می نماید. اگر بخواهید می توانید صبحانه تان را در اتاق سفارش دهید. در طراحی داخلی اتاق ها و مبلمان آن ها به سادگی رنگ های مخصوص کشور هند را خواهید دید که خودنمایی می نماید. همین موضوع اقامت شما را به نسبت اقامت در دیگر کشورها متفاوت می نماید.

حتی اگر از اتاق نیز بیرون نیایید، باز حال و هوای هند را خواهید داشت. استخر روباز هتل به همراه صندلی ها و نیمکت هایی که در اطرافش قرار داده اند، تمام خستگی گشت و گذار روز را از شما بیرون می آورد. همچنین بهترین غذاهای بین المللی و هندی را می توانید در این هتل امتحان کنید.

  • آدرس: Off, Fort Aguada Rd, Candolim, Goa 403515, India

هتل ماریوت گوا نیز از دیگر هتل های 5 ستاره گواست و اگر به دنبال اطلاعات بیشتر از این هتل هستید، تنها کافیست به قسمت رزرو هتل خبرنگاران بروید. در هر صورت برای سفر به هند و گوا می توانید راهنمای تور گوا خبرنگاران را خوانده و از بین هتل های بالا یکی را برای اقامت خود انتخاب کنید. جدای از این، پرواز هند و رزرو هتل خود را می توانید از طریق همین سایت و یا اپلیکیشن خبرنگاران، آن هم به صورت آنلاین انجام دهید.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: الی گشت
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 486

به "معرفی بهترین هتل های 5 ستاره گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های 5 ستاره گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید