معرفی تعدادی از برترین وبسایت های گردشگری دنیا

به گزارش هدا بلاگ، امروزه با استفاده از سایت های برتر گردشگری دنیا می توان تصاویر متفاوتی از مقاصد مختلف را مشاهده کرد و اطلاعات کاملی را در خصوص مکانهای تفریحی، رستوران ها، هتل ها، مراکز خرید و ... مقصد بدست آورد. علاوه بر این، خواندن نظرات کاربران این سایت ها به شما یاری می نماید تا افراد هم سلیقه خود را پیدا نموده و در خصوص مقصدتان با او مشورت نمایید. در کنار وبسایت های معروف گردشگری، وبلاگ های برتر دنیای گردشگری نیز به وسیله اینترنت قابل دسترسی هستند که توسط توریسم بلاگرها مدیریت می شوند. در این بخش، علاوه بر برترین وبسایت های گردشگری دنیا، با برترین توریسم بلاگرهای دنیا آشنا خواهید شد.

معرفی تعدادی از برترین وبسایت های گردشگری دنیا

معروف ترین وب سایت های گردشگری

تریپ ادوایزر

محبوب ترین سایت گردشگری مجازی که به وسیله آن می توان به هر آنچه که برای یک سفر مورد احتیاج است، دسترسی پیدا کرد. برای استفاده از این مورد از برترین وبسایت های گردشگری جهان کافیست تا نام کشور و شهر مورد نظر خود را در بخش جستجوی سایت وارد نموده تا ریزترین اطلاعات را مشاهده نمایید. می توانید با کاربران دیگر به بحث و گفتگو بپردازید و از تجربیات آنها در سفر آینده خود استفاده نمایید. علاوه بر این، تریپ ادوایزر هر سال نظرات کاربران در خصوص مهمترین مقاصد گردشگری جهان را مورد آنالیز قرار داده و آنها را رتبه بندی می نماید.

لونلی پلانت

یکی از سایت های برتر گردشگری جهان که به معرفی مقاصد گردشگری جهان پرداخته و آنها را به صورت کتابچه هایی کوچک در اختیار علاقمندان قرار می دهد. با استفاده از این وبسایت می توانید با گردشگران با تجربه تر آشنا شده و از اطلاعات آنها استفاده نمایید. اگر به تنهایی سفر می کنید و دوست دارید یک همراه خوب داشته باشید، سایت لونلی پلانت به شما یاری می نماید تا یک همسفر خوب پیدا نمایید.

اینترنیشن

به وسیله این وبسایت می توان از رویدادهای اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی اطلاع پیدا کرد. اینترنیشن یک وبسایت اطلاع رسانی بوده که مخاطبان خود را از رویداهای مهم فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در 390 شهر جهان آگاه می نماید. علاوه بر این، کاربران وبسایت اینترنیشن این فرصت را دارند که با متخصصان در شهرهای مختلف جهان آشنا شده و افراد هم تخصص خود را پیدا کنند تا بتوانند با آنها دیدار حضوری داشته باشند. این دیدار می تواند به دوستی آنها ختم شده و لذت سفر را برایشان دوچندان کند.

کوچ سرفینگ

کوچ سرفینگ یکی از برترین وبسایت های گردشگری جهان بوده که امکان اقامت رایگان را در شهرهای مختلف جهان برایتان فراهم می نماید. شما می توانید در این سایت به عنوان مهمان یا میزبان عضو شوید. اگر بخواهید به مقصد مورد نظر خود سفر کنید، می توانید میزبان خود را به وسیله این وبسایت انتخاب نموده و از یک تا چند شب، مهمان خانه او باشید.

ایربی ان بی

این وبسایت شما را با 1,500,000 مکان اقامتی ارزان قیمت در سراسر جهان آشنا می نماید. این اقامتگاه ها می توانند یک آپارتمان یا یک ویلا باشند که توسط مردم همان منطقه با قیمتی مناسب اجاره داده می شوند.

هتل

وبسایتی است که هتل های مقاصد مختلف جهان را به شما معرفی نموده و امکان رزرو هتل را قبل از سفر آماده می نماید. در این وبسایت این امکان را دارید که با انواع هتل ها، شرایط و قیمت های آن آشنا شده و هتل مورد نظر خود را قبل از سفر انتخاب و رزرو نمایید.

هاستل

اگر بدنبال اقامتگاه های ارزان تر مانند هاستل ها هستید، پیشنهاد ما برای آنالیز و انتخاب، سایت هاستل هست. این سایت هزاران هاستل از سراسر نقاط جهان را در لیست خود داشته و آنها را به صورت دسته بندی شده براساس قیمت به مخاطبان ارائه می نماید.

ریان ایر

ریان ایر بزرگترین شرکت هواپیمایی ارزان قیمت در اروپا بوده که تجربه سفری ارزان را برای گردشگران به همراه دارد. این شرکت روزانه حدود 300 مقصد مختلف را در لیست پروازهای خود داشته و از روشهای مختلفی برای ارزان نگه داشتن قیمت های خود استفاده می نماید.

توریسم بلاگرها و وبلاگ های گردشگری

جرمی اسکات فاستر

جرمی علاوه بر اینکه یک توریسم بلاگر متخصص و حرفه ایست، یک نویسنده و عکاس ماهر نیز بوده که به عنوان مشاور با نشریه نشنال جئوگرافیک همکاری دارد. از این رو، تصاویری بسیار زیبا و جذابی را در سفرهای خود ثبت نموده و آن را در وبلاگش به اشتراک می گذارد. او به صورت تخصصی به وبلاگ نویسی پرداخته و تمام مشاهدات خود را به صورت داستانهایی جذاب و دلنشین در مطرح می نماید. این داستانها همان اتفاقاتی هستند که در طول جهت سفر برای جرمی اتفاق افتاده اند. با خواندن این داستانها، مخاطب با هر آنچه که نویسنده وبلاگ با آن روبرو شده، آشنا خواهد شد. این ماجراها بسیار واقعی بوده و در مکان های مختلفی چون رستوران ها، گالری ها، موزه ها، کوه ها، جنگل ها و ... اتفاق افتاده اند. وبلاگ جرمی اسکات یک وبلاگ تخصصی بوده که تصاویر و اطلاعات آن در نشریات معتبر به ثبت می رسند.

کریستین آدیس

خانم هایی که قصد دارند به تنهایی سفر کنند، می توانند سری به وبلاگ خانم کریستین آدیس زده و مطالب جذاب و جالب او را مطالعه کنند. خانم آدیس یک سرمایه گذار بانکی بود که تمامی دارای خود را در راه گردشگری و رسیدن به آرزوهای خود صرف کرد و تقریبا همه نقاط جهان را از نزدیک دید. او تجربیات خود در زمینه گردشگری را با مخاطبان به وسیله وبسایت خود که یکی از وبلاگ های برتر جهانی گردشگری بوده، ارائه می دهد.

دکتر پائول جانسون

نوشته های دکتر پائول جانسون در آدرس aluxurytravelblog خاص لاکچری گردهاست. پس، اگر قصد چنین سفرهایی را دارید یا بدنبال مقصدهای گردشگری خاص و رمانتیک می شد، وبلاگ دکتر جانسون را مطالعه کنید. در این مورد از وبلاگ های برتر جهانی گردشگری با مقاصد فوق العاده جذاب، خاص و رویایی آشنا خواهید شد که تا به امروز ندیده اید. دکتر جانسون به این مکانها سفر نموده و تجربیات خود در خصوص آنها را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

مت لانگ

اگر بدنبال گردشگری لاکچری هستید، وبلاگ آقای مت لانگ را مطالعه نموده و از تجربیات او در این زمینه استفاده نمایید. مت لانگ چندین سال است که در زمینه گردشگری فعالیت داشته و به بیش از 70 کشور جهان سفر کرد. مت لانگ در این چند سال به قاره های گوناگون سفر نموده و بیش از 70 کشور جهان را از نزدیک دید. او به خاطر مطالب جذاب و خوبی که در وبلاگ خود ثبت می نماید، هزاران مخاطب داشته و جوایز متعددی را نیز به خود اختصاص داده است. مت لانگ یک توریسم بلاگر حرفه ای بوده که نوشته هایش در نشریات مختلف به چاپ می رسند.

نومادیک مات

نومادیک مات، یک وبلاگ نویس حرفه ای و متخصص گردشگری است که تجربیات خود را از سفرهایش در اختیار مخاطبان و کاربران قرار داده و اطلاعات خوب و مفیدی از مقاصد مختلف گردشگری را به آنان ارائه می نماید. افرادی که دوست دارند به تنهایی سفر کنند، قصد اقامت طولانی مدت در شهر مقصد را دارند و می خواهند کاری برای خود داشته باشند، می توانند به این مورد از وبلاگ های برتر جهانی گردشگری مراجعه نموده و اطلاعات خوبی در این زمینه ها کسب کنند. علاوه بر این، وبلاگ نومادیک مات یک منبع اطلاعاتی خوب و مناسب برای افرادی است که قصد دارند سفری ارزان قیمت را تجربه کنند.

کریشتن ریچ

وبلاگ یک بلوند در خارج (The Blond Abroad) متعلق به خانم کریشتن ریچ است که به تنهایی سفر می نماید و تجربیات و اطلاعات خود را برای مخاطبان و خوانندگان وبلاگش به اشتراک می گذارد. او به بیش از 50 کشور جهان را سفر نموده و عکس های بسیار جذابی را به همراه مطالب مربوط به آن ها منتشر نمود. شرکت در فستیوال و مراسم های هنری یکی از علایق این توریسم بلاگر بوده که در خصوص آن مطالب فوق العاده ای نوشته است.

آنا سیلوا او ریلی

آنا سیلوا او ریلی با نام اختصاری خانم او (Mrs O)، یکی از برترین توریسم بلاگرهای جهان بوده که مطالب فوق العاده مفید را در وبلاگ خود ثبت می نماید. مقاصد این وبلاگ نویس بیشتر مناسب لاکچری گردها بوده و پیشنهادهای خوبی در زمینه انتخاب هتل، رستوران، فروشگاه، مراکز گردشگری را به مخاطبان خود می دهد. خانم او نوشته های خوبی از گشت و گذارها و سفرهایش را برای مخاطبان به اشتراک گذاشته و حتی در خصوص دکوراسیون داخلی کابین بریتیش ایر ویز و فرودگاه های مختلف جهان نیز در یکی از سایت های برتر گردشگری جهان صحبت کرد.

جانیس (Janice)

جانیس نویسنده وبلاگ خانمی ماجراجو و توریست بوده که تجربیات خود در زمینه تنها سفر کردن را به علاقمندان ارائه می نماید. اگر قرار است به تنهایی سفر کنید، بهتر است نوشته های خانم جنیس را بخوانید. خانم جنیس در خصوص مسائل سفرهای تک نفره و غیر گروهی صحبت نموده و راهکارهایی برای روبرو با آنها عنوان می نماید. با خواندن مطالب این مورد از برترین وبسایت های گردشگری جهان متوجه می شوید که تنها سفر کردن، نه تنها سخت نیست، بلکه می تواند بسیار جذاب و دوست داشتنی نیز باشد.

تریشیا ولارمینو (Trisha Velarmino)

تریشیا ولارمینو وبلاگ نویس دیگری بوده که عکس و مطالب مرتبط با سفرهایش را در یکی از سایت های برتر گردشگری جهان به اشتراک می گذارد. تریشیا به فرهنگ، آداب و رسوم و زبان مردم مختلف جهان علاقه بسیاری دارد و سفرهای خود را نیز بیشتر به آشنایی با مردم مناطق مختلف و سبک زندگی آنها اختصاص می دهد. نوشته های تریشیا شما را با کارهایی چون تهیه احتیاجهای روزمره زندگی، آشپزی آشنا خواهد نمود.

آدام گروفمن

اگر بدنبال مطالب خاص از نقاط مختلف گردشگری جهان هستید، سری به وبلاگ ماجراجویانه آقای گروفن بزنید. این وبلاگ اطلاعات خوبی در خصوص مقاصد گردشگری مختلف، کافه ها، رستوران ها، هتل ها، خیابان ها و ... در اختیار مخاطبان قرار می دهد. آقای گروفن در بلاگ خود اطلاعات خوب و مفیدی در خصوص مقاصد مختلف گردشگری، مکان های دیدنی، خیابان ها، رستوران ها، کافه ها و ... را بیان نموده و آنها را در اختیار علاقمندان به گردشگری قرار می دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: همگردی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 937

به "معرفی تعدادی از برترین وبسایت های گردشگری دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از برترین وبسایت های گردشگری دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید