مقاله: سنترال پارک نیویورک آمریکا (Central Park)

به گزارش هدا بلاگ، پیست لاسکر در زمستان به عنوان پیست اسکیت و در تابستان به عنوان استخر فعالیت می کند. هزینه ها کمتر از Wollman Rink هستند و هر دو پیست فقط پول نقد را قبول می کنند.

مقاله: سنترال پارک نیویورک آمریکا (Central Park)

ورودی اصلی ان دروازه آهنی بزرگ و فرفورژه Vanderbilt است که در خیابان پنجم واقع شده. در داخل، باغ به سه بخش از سبک های مختلف تقسیم شده: فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی. قسمت فرانسوی باغ دارای چشمه برنزی و Three Dancing Maidens ساخته والتر شات میباشد.

نیمکت های اطراف ساحل که در زیر سایه درختان برافراشته قرار دارند، مکانی عالی را برای استراحت و تماشای مراسم به وجود می آورند. در انتهای شمالی این چشمه مجسمه ای از آلیس در سرزمین عجایب و در ضلع شرقی کافه Curbs Boathouse، قرار دارد.

فضای اسکیت سنترال پارک، یک محیط خانوادگی عالی را به وجود می اورد، اما پارتنرها هم می توانند از یک اسکیت رمانتیک لذت ببرند. اسکیت یک فعالیت فصلی است که از اواخر اکتبر تا آوریل ادامه دارد و اگر در زمستان به نیویورک می روید، اسکیت بازی کردن در یک روز آفتابی میتواند برایتان یک اتفاق به یاد ماندنی باشد.

این پارک مملو از تپه های سرسبز و دیدنی است. چمنزارها زمین های بازی پیست اسکیت؛ زمین بازی ؛ و بسیاری از جاذبه های معروف، از جمله زمینه های توت فرنگی، قلعه Belvedere و باغ وحش از جمله مناطق دیدنی این پارک به شمار می ایند. فقط باید به شما هشدار بدهم که این؛ پارک بسیار بزرگ است پس بهترین راه برای گشت و گذار در آن توقف در مرکز بازدیدکنندگان و برداشتن نقشه پارک مرکزی است که جاذبه ها و قسمتهای مختلف پارک را به خوبی نشان میدهد بنابراین با استفاده از آن میتوانید مسیر پیاده روی یا یک تور مناسب را انتخاب کنید.

منبع مقاله: سنترال پارک نیویورک آمریکا (Central Park)

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3250

به "مقاله: سنترال پارک نیویورک آمریکا (Central Park)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سنترال پارک نیویورک آمریکا (Central Park)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید