مقاله: معرفی مکان های دیدنی اتاوا

به گزارش هدا بلاگ، موزه جنگ در کنار رودخانه اتاوا، موزه ای مدرن است که تاریخ نظامی کانادا را معرفی می نماید. در این موزه از جنگ های بین فرانسوی ها و بومیان کانادا در قرن شانزدهم تا مشارکت کانادا در جنگ های جهانی اول و دوم به نمایش گذاشته شده اند. مجموعه ماشین های نظامی شامل 50 تانک، جیپ، موتورسیکلت، ماشین های زرهی و حتی ماشین هیتلر بخشی است که مسافران دارای ویزای توریستی کانادا نباید بازدید از آن را از دست بدهند.

مقاله: معرفی مکان های دیدنی اتاوا

برای مسافران دارای ویزای توریستی کانادا یک تجربه خاص خواهد بود، زمانی که نمایی کامل از شهر و جاذبه های دیدنیش را از بالای برج صلح مشاهده نمایند. از آن بالا شما می توانید جاذبه های معروف شهر مانند تپه مجلس، رودخانه، شهر گاتینو و تپه های شمالی را ببینید.

کانال رید با 200 کیلومتر طول شهر اتاوا را به کینگستون در دریاچه انتاریو متصل می نماید. این کانال برای مقاصد نظامی در هنگام جنگ بین کانادا و ایالات متحده در سال 1812 احداث شد و در آن موقع یک آبراه استراتژیک بین مونترال و دریاچه انتاریو به حساب می آمد. در زمستان کانال منجمد می گردد و به مکانی تفریحی برای فستیوال ها و اسکیت روی یخ تبدیل می گردد.

گالری ملی کانادا یک شاهکار معماری است. پیشرفت هنر کانادایی از آثار مذهبی تا سبک امپرسیونیسم اروپایی و نمایشگاه های موقت را می توانید در این گالری مشاهده کنید. هنر مردمان اینوئیت (اسکیموهای کانادا و گریلند) در طبقه پایینی تالار عظیم شیشه ای واقع شده است. این ساختمان در نزدیکی سایر جاذبه های دیدنی و مراکز فرهنگی شهر واقع شده است.

منبع مقاله: معرفی مکان های دیدنی اتاوا

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1658

به "مقاله: معرفی مکان های دیدنی اتاوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: معرفی مکان های دیدنی اتاوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید