نجات بانوی باردار گرفتار در چاه توسط نیروهای هلال احمر

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس جمعیت هلال احمر سربیشه گفت: نیروهای امدادی هلال احمر یک بانوی باردار گرفتار در چاه را نجات دادند.

نجات بانوی باردار گرفتار در چاه توسط نیروهای هلال احمر

الله یار توسلی نیا، امروز دوشنبه 25 فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس اعلام نیروی انتظامی سربیشه شب گذشته یک خانم باردار در منطقه بیژائم سربیشه مفقود شد که برای یافتن وی از نیروهای امدادی هلال احمر درخواست کمک کردند.

به گزارش خبرنگاران، رئیس جمعیت هلال احمر سربیشه بیان نمود: نیروهای امدادی هلال احمر به منطقه اعزام و تا ساعت 3:30 دقیقه صبح به جست و جو پرداختند که تا آن لحظه نتیجه ای حاصل نشد.

توسلی نیا با اشاره به اینکه نیروهای امدادی هلال احمر به علت حاصل نشدن نتیجه ادامه جست و جو را به صبح موکول کردند، اظهار کرد: در نهایت توسط خود اهالی منطقه مطلع شدیم که این بانوی باردار متأسفانه به داخل چاه سقوط کرده است.

وی یادآور شد: صبح امروز تیم واکنش سریع استان و تیم عملیاتی هلال احمر سربیشه به محل حادثه اعزام و پس از عملیات نجات، حادثه دیده برای درمان تحویل امداد هوایی اورژانس شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 413

به "نجات بانوی باردار گرفتار در چاه توسط نیروهای هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات بانوی باردار گرفتار در چاه توسط نیروهای هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید