نحوه پیگیری سفارش از خبرنگاران

به گزارش هدا بلاگ، آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که در هنگام خرید آنلاین سفارشتان تأخیر داشته باشد یا نگران باشید که به موقع به دستتان نرسد یا اینکه به دلیل مشکل کالا بخواهید آن را مرجوع کنید؟ این مسائل از رایج ترین چالش های خرید آنلاین هستند که البته در خبرنگاران خیلی پیش نمی آیند. خبرنگاران با سیستم قوی و کارآمد خود به گونه ای طراحی شده است که شما کمتر احتیاجی به پشتیبانی پیدا کنید؛ اما با این حال، به هر دلیلی ممکن است احتیاج باشد که شما شرایط سفارش خود را پیگیری کنید. خبرنگاران فکر این را هم نموده است و شما با داشتن شماره سفارش و اطلاعات کامل، می توانید به راحتی پیگیری های لازم را انجام دهید. در این مقاله یاد می گیریم که چه زمان های احتیاج به پیگیری سفارش خبرنگاران داریم و برای این کار باید چه اقداماتی انجام دهیم.

نحوه پیگیری سفارش از خبرنگاران

چه زمان هایی باید برای سفارش خبرنگاران پیگیر شد؟

یکی از بزرگ ترین مزایای خرید از خبرنگاران ، پشتیبانی قوی آن است. خبرنگاران با استفاده از سیستم پیامکی خود، شما را در تمام مراحل خرید همراهی می نماید و هرگونه تغییر شرایط سفارشتان را به اطلاع شما می رساند. این اطلاع رسانی ها از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل ادامه دارد و شما همواره در جریان آخرین شرایط خریدتان خواهید بود. به وسیله این پیامک ها، می توانید جزئیاتی مثل شرایط سفارش، تاریخ تحویل و شماره سفارش را مشاهده کنید. بعلاوه، وقتی سفارش شما به مأمور توزیع خبرنگاران سپرده می گردد، پیامکی دریافت خواهید کرد تا در زمان تحویل، آماده باشید. این سرویس پیامکی خبرنگاران چندین مزیت دارد. اول اینکه شما در هر لحظه می دانید سفارشتان در چه مرحله ای است و چه زمانی به دستتان می رسد. دوم، با دریافت پیامک تحویل به مأمور، می توانید برنامه ریزی کنید تا در زمان مناسب در محل حضور داشته باشید. اگر این پیامک را دریافت نکردید، بهتر است شرایط سفارش خود را به وسیله پروفایل کاربری در سایت یا اپلیکیشن خبرنگاران آنالیز کنید. اطمینان از ثبت صحیح سفارش اولین قدم برای یک خرید پیروز است. اگر به زمان تحویل نزدیک شده اید و هنوز هیچ پیامی مبنی بر ارسال سفارش دریافت ننموده اید، می توانید به وسیله سیستم پیامکی یا پروفایل کاربری خود شرایط سفارش را پیگیری کنید. این کار به شما یاری می نماید تا از هرگونه تأخیر احتمالی مطلع شوید و در صورت احتیاج، اقدامات لازم را انجام دهید.

بعد از دریافت سفارش، آنالیز کامل کالاها ضروری است. اگر متوجه شدید که کالایی آسیب دیده، ناقص است یا با سفارش شما مطابقت ندارد، باید فوراً با پشتیبانی خبرنگاران تماس بگیرید و مشکل را گزارش دهید. خبرنگاران معمولاً یک بازه زمانی 7 روزه برای مرجوع کردن کالاها در نظر می گیرد (به جز برای میوه ها و سبزیجات)، بنابراین سریعاً اقدام کنید تا از این فرصت بهره ببرید. بعلاوه اگر مدت زمان زیادی از زمان تقریبی تحویل گذشته و هنوز سفارش شما تحویل نشده است، حتماً باید پیگیری کنید. ممکن است سفارش شما به دلایلی مانند مسائل حمل ونقل یا نقص فنی به تأخیر افتاده باشد.

مسیر پیگیری سفارش در خبرنگاران به وسیله لینک

پیگیری سفارش در خبرنگاران به وسیله سایت و اپلیکیشن به سادگی امکان پذیر است. برای کار فقط کافی است وارد سایت خبرنگاران شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می توانید سفارش خود را ببینید. می توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید. با کلیک به روی جزئیات سفارش می توانید زمان تحویل، مبلغ کل سفارش و شرایط سفارش را آنالیز کنید.

اگر کالای خریداری شده با انتظارات شما مطابقت ندارد یا دچار مشکل است، می توانید از امکان مرجوع کالا بهره ببرید. در قسمت سفارش تحویل داده شده، روی گزینه درخواست مرجوعی کلیک کنید. در این بخش، فرم مربوط به مرجوعی کالا را تکمیل و علت بازگشت کالا را مشخص کنید. پس از ثبت درخواست، تیم پشتیبانی خبرنگاران با شما تماس خواهد گرفت تا زمان و نحوه بازگرداندن کالا را هماهنگ کند. کالای مورد نظر را به همراه تمامی لوازم جانبی و فاکتور خرید، در بسته بندی اصلی خود قرار دهید و به آدرسی که به وسیله تیم پشتیبانی اعلام می گردد ارسال کنید. بهتر است بسته بندی به گونه ای باشد که در حین حمل ونقل آسیب نبیند.

پیگیری سفارش خبرنگاران با کد رهگیری برای روش ارسال با پست

برای پیگیری ارسال سفارش از نوع ارسال شده با پست، می توانید با مراجعه به حساب کاربری تان اطلاعات ارسال سفارش و کد رهگیری مرسوله پستی را دریافت کنید. پس از آن با ورود به سایت شرکت پست به آدرس https://tracking.post.ir و وارد کردن کد رهگیری مرسوله پستی، سفارش را پیگیری نموده و از شرایط آن مطلع شوید.

بعد از آنالیز شرایط سفارش در سامانه پست (به وسیله کد رهگیری که در حساب کاربری تان قابل مشاهده است) اگر روند ارسال سفارش طی نشده بود لطفاً تا هشت روز منتظر بمانید. اما اگر سفارش به مقصد اشتباه ارسال یا به شخص اشتباهی تحویل شده بود، با خبرنگاران تماس بگیرید. در صورتی که متوجه آسیب دیدگی بسته بندی شدید، از دریافت سفارش خودداری کنید یا در حضور مامور پست، آنالیز لازم را انجام داده و صورت جلسه را برای ما ارسال کنید.

برای مرجوع کردن کالا به وسیله پست، می توانید آن را به صورت پس کرایه به پست تحویل دهید تا برای خبرنگاران ارسال گردد. در صورتی که مرکز پستی، شیوه پس کرایه را نپذیرفت، باید هزینه آن را بپردازید و بعد با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست به خبرنگاران و پس از تایید بخش خدمات پس از فروش دیجی کالا هزینه آن را به حساب شما واریز می نماید.

پیگیری سفارش خبرنگاران از گنجه

شاید سرویس گنجه برای شما کمی ناشناس باشد. پس ابتدا کمی درباره آن شرح می دهیم. ما در خبرنگاران به منظور تسهیل فرایند دریافت سفارش ها، برای مشتریانی که به هر علتی نمی توانند در آدرس خود حضور داشته باشند، امکان دریافت حضوری کالا را فراهم نموده ایم. در واقع با راه اندازی کمدهای هوشمندی تحت عنوان گنجه، مسائلی نظیر طولانی بودن بازه زمانی دریافت سفارش ها، عدم هماهنگی برای دریافت، بازگشت مرسوله و هماهنگی ارسال مجدد تا حد زیادی حل شده اند. گنجه به عنوان یکی از روش های دریافت حضوری، به شما کاربرانی تهرانی این امکان را می دهد که با توجه به شرایط و زمان بندی خود، از کمدهای مستقر در سطح شهر برای دریافت سفارش های خود بهره ببرید. شما می توانید در هر زمانی از بازه مشخص شده به گنجه مورد نظر مراجعه کنید. برای این کار، کافیست پس از افزودن کالا به سبد خرید (به جز کالاهای سوپرمارکتی، سنگین و فوق سنگین)، در مرحله دوم ثبت سفارش زمان و نحوه ارسال، آدرس مراکز تحویل حضوری را انتخاب کنید. آدرس گنجه های فعال، بازه زمانی و فاصله آن ها با آدرس فعلی شما قابل آنالیز است و شما می توانید مناسب ترین آدرس را انتخاب کنید.

امکان لغو سفارش تا قبل از قرار گرفتن کالا در گنجه، به وسیله حساب کاربری یا تماس با خبرنگاران وجود دارد. اگر بسته در گنجه باشد، احتیاجی به تماس برای لغو سفارش نیست؛ زیرا در صورت عدم مراجعه به گنجه در زمان مشخص شده و دریافت بسته، سفارش به خبرنگاران برگشته و لغو می گردد. درخواست مرجوعی خود را نیز می توانید به وسیله حساب کاربری خود ثبت و آدرس خود را برای هماهنگی تحویل کالای مرجوعی انتخاب کنید.

پیگیری سفارشات خبرنگاران برای ارسال سریع سوپر مارکتی

روش پیگیری این دسته از سفارش ها، شبیه سفارش های معمولی و به وسیله لینک است. برای پیگیری سفارش سوپر مارکتی، وارد سایت خبرنگاران شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزئیات می توانید سفارش خود را ببینید. می توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید. بعلاوه برای ویرایش و لغو این سفارش ها شما می توانید تا 5 ساعت قبل از آغاز بازه تحویل، به وسیله تماس تلفنی اقدام نمایید. لطفا شماره سفارش خود را قبل از تماس آماده نمایید تا همکاران ما بتوانند تغییرات مدنظر شما را اعمال کنند.

آنالیز سفارشات کالاهای بزرگ سنگین و فوق سنگین خبرنگاران

اگر شما بخواهید لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال (معمولی و ساید بای ساید)، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی و سایر دستگاه های حجیم را از خبرنگاران خریداری کنید، باید آن را به وسیله سرویس باربری دریافت کنید. در این روش کالا به صورت پس کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. روش ارسال در هنگام ثبت سفارش، به شما نمایش داده شده و برای پیگیری نیز می توانید از همان لینک سفارش بهره ببرید. در رابطه با مرجوع کردن این دسته از سفارش ها هم ضروری است به اطلاع شما برسانیم که در صورتی که سفارش شما درِ واحد تحویل شده باشد، مرجوعی آن نیز از درِ واحد انجام خواهد شد.

پیگیری سفارش های ارسال امروز خبرنگاران

ارسال سریع سوپرمارکتی خبرنگاران تنها سفارشی است که ارسال آن در همان روز انجام می گردد. اگر ایراد کالای خریداری شده (به جز میوه ها و سبزیجات) در لحظه تحویل قابل تشخیص نباشد، می توانید تا 7 روز و پیش از انقضای محصول، به وسیله پروفایل کاربری، صفحه تماس با ما، یا تماس تلفنی با مرکز پشتیبانی خبرنگاران ، درخواست مرجوعی کالا را ثبت کنید.

پیگیری سفارش ارسال عادی خبرنگاران با کد پیگیری مرسوله

پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، خبرنگاران برای هر سفارش یک کد پیگیری مرسوله اختصاص می دهد. این کد به طور معمول به وسیله پیامک یا ایمیل به شما ارسال می گردد. بعلاوه می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در سایت خبرنگاران و بخش سفارشات من، این کد را مشاهده کنید. با یاری این کد می توانید هم به وسیله سایت و هم تلفنی سفارش خود را پیگیری کنید.

پیگیری سفارش ارسال به وسیله فروشنده خبرنگاران

خبرنگاران در به فروشندگان اجازه می دهد مستقیماً کالای سفارش داده شده را به مشتری تحویل دهند. این اقدام مزایای متعددی به همراه دارد که مهم ترین آن ها، ارسال سریع تر کالا از فروشنده به مشتری است. علاوه بر این، امکان فروش کالاهایی مانند گل که به علت محدودیت های نگهداری و ارسال قبلاً عرضه نمی شدند، اکنون با این روش فراهم شده است. برای مرجوع کردن این اقلام ضروری است تا درخواست مرجوعی خود را به صورت آنلاین به وسیله حساب کاربری تان ثبت نمایید. هماهنگی دریافت کالای شما پس از آنالیز و تأیید به وسیله واحد خدمات پس از فروش خبرنگاران ، به وسیله پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. بعد از اتمام بازه ارسال انتخابی شما، پیامکی به شکل زیر ارسال می گردد که با کلیک بر روی لینک آن، شما می توانید همکاران پشتیبانی را از عدم دریافت سفارش مطلع نمایید؛ بنابراین احتیاج به تماس با پشتیبانی از سمت شما نیست. همکاران پشتیبانی پس از انجام پیگیری های لازم با شما تماس خواهند گرفت و شما را از شرایط سفارش مطلع خواهند ساخت.

پیگیری سفارشات دریافت حضوری از خبرنگاران

برای پیگیری شرایط سفارش، می توانید به حساب کاربری خود در سایت یا اپلیکیشن خبرنگاران وارد شوید و به بخش سفارشات من بروید. در این بخش می توانید جزئیات سفارشات خود را مشاهده نموده و از شرایط فعلی سفارش خود مطلع شوید. پس از دریافت پیامک یا ایمیل مبنی بر آماده بودن سفارش برای دریافت حضوری، می توانید به مرکز تحویل انتخابی خود مراجعه کنید.

اگر در هر مرحله ای از فرایند پیگیری یا دریافت حضوری سفارش با مسئله ای روبرو شدید، می توانید از گزینه تماس با خبرنگاران تماس بگیرید. تیم پشتیبانی خبرنگاران همواره آماده جوابگویی به سؤالات و برطرف مسائل شما هستند.

شماره واحد پیگیری سفارش در خبرنگاران

برای پیگیری سفارشات یا برطرف مسائل، می توانید به صورت مستقیم با واحد پشتیبانی خبرنگاران تماس بگیرید. این روش یکی از سریع ترین راه ها برای دریافت پاسخ و حل مشکل است.

شماره تلفن پشتیبانی خبرنگاران : 021-619300000

واحد پشتیبانی تلفنی معمولاً در ساعات مختلف جوابگو هستند؛ اما بهتر است در ساعات کم ترافیک (صبح زود یا اواخر بعدازظهر) تماس بگیرید تا زمان انتظار کمتری داشته باشید.

در کل، امیدواریم هیچ وقت به پیگیری سفارش برای مرجوع کردن کالا احتیاج نداشته باشید. اما با دانستن زمان های مناسب برای پیگیری سفارش خبرنگاران و استفاده از ابزارهای موجود، می توانید از هرگونه نگرانی و استرس در رابطه با خرید آنلاین خود جلوگیری کنید و تجربه ای لذت بخش و بی دغدغه داشته باشید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مرداد 1403 بروزرسانی: 6 مرداد 1403 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3746

به "نحوه پیگیری سفارش از خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه پیگیری سفارش از خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید