شرایط مصدومیت دو بازیکن پرسپولیس

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علیرضا حقیقت در گفت وگو با رسانه باشگاه پرسپولیس، در خصوص آخرین شرایط محمد حسین کنعانی زادگان که در بازی با گل گهر سیرجان مصدوم شده بود گفت: دیروز و در اواخر بازی بازیکن تیم حریف با آرنج ضربه خطرناکی به شانه کنعانی زادگان زد. بعد از ارزیابی های اولیه که صورت گرفت خوشبختانه متوجه شدیم که شکستگی در این ناحیه وجود ندارد اما به خاطر اینکه این بازیکن با درد زیادی روبه رو شده بود از بازی بیرون رفت. بعد از بازی هم بررسی های لازم انجام شده و قرار است امروز مجدداً آخرین شرایط کنعانی زادگان مورد بررسی قرار بگیرد.

شرایط مصدومیت دو بازیکن پرسپولیس

وی در مورد آخرین شرایط عیسی آل کثیر و اینکه چه زمانی به تمرینات اضافه می شود اضافه کرد: روز گذشته از پای این بازیکن برای سومین بار عکس گرفته شد و قرار است فعلاً درمان ادامه داشته باشد. با نظر پزشک آن تا یک هفته دیگر پای آل کثیر در آتل و بدون حرکت خواهد ماند.

پزشک تیم پرسپولیس در مورد شرایط آرمان رمضانی که روز گذشته در بازی تدارکاتی مقابل گل گهر سیرجان بازی نکرده بود گفت: این بازیکن به دلیل کشیدگی همسترینگ زیر نظر کادر پزشکی واقع شده است و فعلاً تمرینات او زیر نظر پزشکان انجام می شود. از نظر پزشکی باید بگویم که رمضانی به بازی با سایپا که در هفته اول لیگ برتر برگزار می شود نمی رسد.

حقیقت در مورد شرایط آریا برزگر که او هم دچار مصدومیت شده گفت: این بازیکن با کشیدگی در ناحیه زانو روبه رو شده و کاردرمانی روی و انجام می شود. به نظر من برزگر در روزهای آینده به تمرینات بازخواهد گشت و فرایند درمانی او زودتر از رمضانی انجام خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1830

به "شرایط مصدومیت دو بازیکن پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مصدومیت دو بازیکن پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید