پشتیبانی ژست ها و تشخیص سقوط با گلکسی واچ 3

به گزارش هدا بلاگ، آنالیز کدهای اپلیکیشن سامسونگ اطلاعات جدیدی از گلکسی واچ 3 افشا نموده که شامل تشخیص حرکات دست و سقوط کاربر می گردد.

پشتیبانی ژست ها و تشخیص سقوط با گلکسی واچ 3

سامسونگ هفته آینده از گوشی های سری گلکسی نوت 20 به همراهگلکسی بادز لایو و نسل جدید ساعت هوشمند خود، گلکسی واچ 3 رونمایی خواهد نمود. این اسمارت واچ اپلیکیشنی دارد که اخیرا XDA Developers توانسته توسط کد آن، به ویژگی های جدید محصول آینده سامسونگ پی ببرد.

این ساعت هوشمند سامسونگ ظاهرا از ژست های حرکتی پشتیبانی می نماید و کاربر می تواند با باز و بسته کردن مشت خود، یک تماس تلفنی را پاسخ دهد یا اینکه با تکان دادن دست خود، تماس را نادیده بگیرد.

علاوه بر این ژست های حرکتی، گفته شده سامسونگ قابلیت تشخیص سقوط را نیز به گلکسی واچ 3 اضافه می نماید که محل سقوط کاربر و یک صدای 5 ثانیه ای را برای افراد حاضر در لیست مخاطبین اضطراری وی ارسال می نماید، البته اگر کاربر تا 60 ثانیه پس از سقوط، واکنشی از خود نشان ندهد.

بر اساس این کد، کاربران می توانند با فشردن دکمه های هر دو طرف دستگاه به صورت همزمان، اسکرین شایت بگیرند. علاوه بر این، در گالری واچ فیس این محصول، والپیپرهای گلکسی نوت 20 نیز واقع شده است. در گذشته رندرهای این ساعت هوشمندمنتشر شده بود که از طراحی مشابه با نسل قبلی آن خبر می داد، البته طراحی آن بهبود پیدا نموده است.

با توجه به انتشار برنامه پلاگین سامسونگ، تقریبا می توان با اطمینان گفت که ساعت هوشمند جدید این برند کره ای در مراسم Unpacked هفته آینده رونمایی خواهد شد. در این مراسم نسل جدید گلکسی فولد یعنی گلکسی زد فولد 2 نیز از راه می رسد، البته این شرکت کره ای چند روز پیش از نسخه 5G گلکسی زد فیلیپ با چیپست اسنپدراگون 865 پلاس رونمایی کرد، پردازنده ای که در گوشی های ایسوس راگ فون 3 و لنوو Legion Phone Duel نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

منبع : دیجیاتو

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: آی تابناک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1216

به "پشتیبانی ژست ها و تشخیص سقوط با گلکسی واچ 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی ژست ها و تشخیص سقوط با گلکسی واچ 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید