چرا تی پی لینک RE200 بهترین تقویت کننده وای فای خانگی است؟بهبود وای فای با هزینه ای کم

به گزارش هدا بلاگ، بسیاری از سایت های معتبر جهان، تقویت کننده TP-Link RE200 را به عنوان یکی از بهترین گجت های شبکه سال 2018 و بهترین اکستندر خانگی جهان معرفی نموده و جزو پیشنهادهای ویژه خریدشان به کاربران است.

چرا تی پی لینک RE200 بهترین تقویت کننده وای فای خانگی است؟بهبود وای فای با هزینه ای کم

چرا با وجود اکستندرهای بسیار قوی تر و بهتر در بازار؛ تی پی لینک RE200 این همه محبوب است و بهترین تقویت کننده خانگی معرفی می گردد؟

سایت تک کرانچ در تعریف این دستگاه می گوید: اگر کاربران خانگی و آپارتمانی دنبال یک دستگاه ساده و ارزان قیمت برای تقویت سیگنال های وای فای خانه شان هستند؛ فقط می توان تقویت کننده دو بانده تی پی لینک RE200 را پیشنهاد کرد.

بیشتر بخوانید: 4 وای فای اکستندر برتر بازار در سال 2018

تک کرانچ می گوید این اکستندر تنها توسعه دهنده محدوده پوشش دهی یک شبکه وای فای نیست؛ بلکه می تواند کیفیت شبکه را هم افزایش داده و تاخیر شبکه را کاهش دهد. اگر این دستگاه با یک روتر خوب جفت گردد؛ می تواند در عملکرد و سرعت وای فای بهبود عظیمی پدید آورده و دیگر شبکه در شرایط پر ترافیک نباشد.

تی پی لینک RE200 جمع وجور است؛ به راحتی با نصب مستقیم به پریز برق در چند ثانیه پیکربندی شده و آغاز به کار می نماید؛ یک درگاه شبکه اترنت LAN صد مگابیتی برای اتصال یک دستگاه با کابل شبکه دارد.

اگر شما کاربر خانگی هستید که نمی خواهید پول زیادی برای خرید یک روتر پرقدرت جدید یا خرید یک توسعه دهنده گران قیمت بپردازید؛ یک روتر بی سیم خوب در خانه دارید و شاید بعضی نقاط وای فای ضعیف است؛ خرید تقویت کننده تی پی لینک RE200 تصمیم بسیار صحیحی است.

بهبود وای فای با هزینه ای کم

این دستگاه دوبانده AC750 است و از فرکانس 2.4 گیگاهرتز با سرعت 300 مگابیت و فرکانس 5 گیگاهرتز با سرعت 433 مگابیت پشتیبانی می نماید. دو بانده بودن RE200 یک مزیت عظیم محسوب می گردد چون می تواند برای تقویت روترهای دوبانده هم انتخاب گردد و هر دو فرکانس را تقویت شده به دست شما برساند.

مجهز به کلیدها و استانداردهای امنیتی WPA-PSK و WPA2-PSK است و با کلید WPS در چند ثانیه سریعا نصب می گردد.

سه آنتن داخلی دارد و مصرف انرژی آن تنها 6.5 وات است. پنل مدیریتی و امکانات نرم افزاری این تقویت کننده هم در حد و اندازه احتیاج کاربران خانگی است. شاید نتوان به ابزارهای بسیار پیشرفته روی این دستگاه اشاره نمود ولی حقیقت این است که بسیاری از کاربران خانگی به این قابلیت ها احتیاجی ندارند.

تی پی لینک RE200 در ارزیابی ها و تست ها هم نتیجه قابل قبول و بسیار مناسبی داشته و نسبت به بسیاری از سخت افزارها و اکستندرهای پر رسم و نشان بازار؛ بهتر عمل می نماید.

خوش بختانه، این رنج اکستندر در بازار ایران هم به آسانی یافت می گردد و با قیمت هایی زیر 900 هزار تومان قابل خریداری و استفاده است.

منبع: شبکه چی
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2921

به "چرا تی پی لینک RE200 بهترین تقویت کننده وای فای خانگی است؟بهبود وای فای با هزینه ای کم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا تی پی لینک RE200 بهترین تقویت کننده وای فای خانگی است؟بهبود وای فای با هزینه ای کم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید