کاهش کیفیت هوا در برخی استان ها، تهران بارانی می شود

به گزارش هدا بلاگ، گودرزی گفت:طی امروز و فردا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.

کاهش کیفیت هوا در برخی استان ها، تهران بارانی می شود

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار ، از افزایش آلاینده های جوی در برخی استان های کشور خبر داد و گفت: براساس نقشه های هواشناسی طی امروز و فردا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت همچون تهران، کرج، البرز، اراک، قم، اصفهان، تبریز و ارومیه افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.

وی اضافه نمود: از بعدازظهر روز چهارشنبه با عبور امواج ناپایدار در برخی نقاط استان های شمال غرب بارش باران و برف را داریم که روز پنج شنبه این شرایط علاوه بر شمال غرب، مناطقی از غرب و استان های واقع در دامنه های البرز غربی و مرکز اعم از زنجان، قزوین، البرز، تهران و ارتفاعات واقع در زاگرس مرکزی و غربی پیش بینی می شود.

گودرزی از رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق در ایلام خبر داد و گفت: روز جمعه بارش خفیف و پراکنده در برخی نقاط غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی داریم.

استمرار افزایش دما در اکثر مناطق کشور/خبری از بارش باران تا پایان هفته در تهران نیست

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین شرایط دما گفت: از امروز تا روز پنج شنبه برای استان های ساحلی خزر افزایش نسبی دما پیش بینی می شود، ضمن آنکه طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه افزایش دما همراه با وزش باد نسبتا جنوبی در استان های گیلان و اردبیل دور از انتظار نیست.

به گفته وی، طی سه روز آینده در برخی ساعات برای شمال و مرکز خلیج فارس رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

گودرزی با اشاره به اینکه آسمان امروز تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی است، گفت: بنابر نقشه های هواشناسی، آسمان روز چهارشنبه تهران همراه با غبار محلی خواهد بود، ضمن آنکه از فردا شب بتدریج ناپایداری وارد تهران می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان شرح داد: روز پنج شنبه بارش پراکنده همراه با وزش باد برای تهران پیش بینی می شود که این امر قدری از ناپایداری ها و افزایش دما می کاهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 73

به "کاهش کیفیت هوا در برخی استان ها، تهران بارانی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش کیفیت هوا در برخی استان ها، تهران بارانی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید