کت شلوار رباتیک ساخته شد

به گزارش هدا بلاگ، کت و شلوار اسکلتی 8 فوت رباتیک که تقلید از حرکت انسان است، پوشنده را به یک سبک ترمیناتور CYBORG تبدیل می نماید.

کت شلوار رباتیک ساخته شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، کت و شلوار اسکلتی 8 فوت رباتیک که تقلید از حرکت انسان است، پوشنده را به یک سبک ترمیناتور CYBORG تبدیل می نماید.

این کت شلوار رباتیک توسط یک شرکت ژاپنی ساخته شده و حدود 35 هزار پوند قیمت دارد؛ اسکلت خارجی برای اهداف تفریحی و سرگرمی طراحی شده است.

کاربران داخل قاب عظیم ربات می توانند اندام های خود را برای کنترل بازوها و پاهای کت و شلوار جابجا نمایند، در حالی که دکمه های روی دستگیره ربات نیز امکان کنترل انگشتان را دارد.

کت و شلوار Arrive توسط یک شرکت مستقر در توکیو به نام Skeletonics طراحی و عرضه شده که محصولات آن به گونه ای طراحی شده اند که افراد احساس می نمایند مثل یک غول هستند.

مدل کت شلوار Skeletonics Arrive در مجموع 40 کیلوگرم است و به قیمت 5 میلیون ین یا 35 هزار پوند فروخته می گردد.

Skeletonics Arrive چهارمین محصول اسکلتی از این شرکت است و به گونه ای طراحی شده که سریع تر از مدل های قبلی وارد و خارج گردد و وزن کمتری را به بدن انسان وارد کند.

این شرکت نسخه های ساخته شده از سفارش ربات Arrive را در اختیار مشتریان قرار می دهد و افراد را با یک نوع فناوری جدید آشنا می نماید.

این اسکلت در سال 2013 توسط ReyesTatsuru Shiroku و Tomohiro Aka، فارغالتحصیلان مهندسی کالج ملی فناوری Okinawa تاسیس شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 124

به "کت شلوار رباتیک ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کت شلوار رباتیک ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید