کرونا؛ تمرین بانوی ملی پوش خوزستانی در منزل

به گزارش هدا بلاگ، بانوی ملی پوش پارا دو و میدانی کشور گفت: در این مدت که کرونا شیوع پیدا نموده به دلیل تعطیلی اماکن ورزشی در خانه تمرین می کنم.

کرونا؛ تمرین بانوی ملی پوش خوزستانی در منزل

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، هاشمیه متقیان بیان نمود: هر چند ماندن در خانه به ویژه برای ورزشکاران بسیار سخت است اما توصیه می گردد تا زمان عبور از بحران کرونا در خانه بمانیم، همچنین ضروری است خبرنگارانان خوزستانی هم انجام فعالیت های ورزشی را در این مدت جدی بگیرند.

بانوی ملی پوش پارادو و میدانی کشور ادامه داد: ورزش در خانه موجب تقویت روحیه افراد می گردد. ورزش علاوه بر تناسب اندام می تواند سبب تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با کرونا گردد بنابراین می توانیم روزانه به ورزش های سبک بپردازیم.

دارنده نشان نقره پارادو و میدانی دنیا ادامه داد: سهمیه حضور در رقابت های پاراالمپیک 2020 را کسب کردم و آماده حضور در این رقابت ها بودم که به دلیل گسترش این بیماری مسابقات به سال آینده موکول شد. اکنون سعی می کنم بیشتر در کنار خانواده باشم و تمرین را در خانه دنبال کنم هر چند تمرین در خانه به دلیل نبودن مربی بسیار سخت است.

متقیان گفت: در این ایام که بیشتر مردم در خانه هایشان حضور دارند، بهترین راه برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان شرکت در پویش های مردمی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 275

به "کرونا؛ تمرین بانوی ملی پوش خوزستانی در منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا؛ تمرین بانوی ملی پوش خوزستانی در منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید