کرونا جان 5 مازندرانی دیگر را گرفت

به گزارش هدا بلاگ، 5 مازندرانی شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید 19 در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

کرونا جان 5 مازندرانی دیگر را گرفت

به گزارش خبرنگار از ، 104 بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و 5 بیمار هم در این مدت جان خود را از دست داده اند.

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 83 بیمار نو مبتلا به کرونا 24ساعت گذشته در بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و 81 نفر ترخیص شدند.

او با بیان اینکه 79 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند، مجموع بیماران بستری در بیمارستان های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند. را 330 نفر گفت.

دکتر موسوی با اشاره به جان باختن 4 نفر 24ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر های غیرضروری و بهداشت دست تاکید نمود.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش 21 بیمار کرونایی نو 24ساعت گذشته در 4 بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: 15 بیمار هم با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های بابل را هم 105 نفر گفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه شبانه روز گذشته یک فوتی کرونا در این شهرستان ثبت شده است، اضافه نمود: 20 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های بابل بستری هستند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3240

به "کرونا جان 5 مازندرانی دیگر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا جان 5 مازندرانی دیگر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید