50 هزار شیلد برای مدافعان سلامت در شرکت دانش بنیان اصفهانی تولید می شود ، افزایش تولید با حمایت صندوق نوآوری

به گزارش هدا بلاگ، رییس یک شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در هفته جاری تولید شیلد های محافظ صورت برای مدافعان سلامت را به روزانه 50 هزار شیلد می رساند.

50 هزار شیلد برای مدافعان سلامت در شرکت دانش بنیان اصفهانی تولید می شود ، افزایش تولید با حمایت صندوق نوآوری

سید عمران امامی نجفی، مدیرعامل شرکت مهندسی سلامت یار حکیم که در شهرک صنعتی رازی واقع در شهرضا اصفهان مستقر است، در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرنگاران درباره اقدامات این شرکت در تولید اقلام و محصولات مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت: محصول شرکت ما شیلد محافظ صورت است و مورد استفاده آن بیشتر در قشر پزشکان و پرستاران است تا آن ها را از هرگونه آلودگی و ترشحات ویروسی به خصوص در چشم و صورت آن هم در دوره بیماری کرونا محافظت کند.

وی درباره تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به این شرکت در تولید شیلد های محافظ صورت نیز گفت: تولید روزانه شیلد در شرکت ما پیش از دریافت تسهیلات از صندوق نوآوری روزانه چهار هزار شیلد بود، اما پس از اخذ وام از صندوق در اسفند ماه سال گذشته، به روزانه 15 هزار شیلد افزایش یافته است و از هفته جاری با تغییراتی که اعمال کردیم و ارتقایی که روی ماشین آلات خود انجام دادیم به حدود 50 هزار شیلد در روز خواهد رسید.

به گفته امامی نجفی، تسهیلات صندوق نوآوری همچنین به این شرکت در تامین نیروی انسانی و تهیه مواد اولیه برای تولید شیلد بسیار کمک کرد و توانست ظرفیت تولید در این شرکت را به بیش از 12 برابر افزایش دهد.

مدیرعامل شرکت مهندسی سلامت یار حکیم شرح داد: مبلغ مصوب تسهیلاتی که از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی به ما اختصاص خواهد یافت 800 میلیون تومان است که 300 میلیون آن را در اسفند ماه دریافت و الباقی هم طی دو قسط در فروردین و اردیبهشت امسال دریافت خواهیم کرد. امیدواریم بتوانیم با این تسهیلات تجهیزات مربوط به بسته بندی شیلد ها را تهیه و تولیدمان را از این مقدار بیشتر کنیم.

وی در سرانجام خاطرنشان کرد: شرکت ما تولید کننده تجهیزات پزشکی است که در سال 92 تاسیس شد. امروز شرکت مهندسی سلامت یار حکیم اولین تولید کننده مگنتیک دریپ و سوزن جمشیدی در ایران و همچنین از تولید کنندگان پیشرو کاتتر IUI است، اما به خاطر شیوع کرونا و شرایط خاص کشور اقدام به تولید شیلد های محافظ صورت و افزایش ظرفیت تولید آن کردیم تا بتوانیم بخشی از نیاز کادر درمانی کشور به این محصول را تامین کنیم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 490

به "50 هزار شیلد برای مدافعان سلامت در شرکت دانش بنیان اصفهانی تولید می شود ، افزایش تولید با حمایت صندوق نوآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 هزار شیلد برای مدافعان سلامت در شرکت دانش بنیان اصفهانی تولید می شود ، افزایش تولید با حمایت صندوق نوآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید