آرزوی جوانی با این ماسک محقق می گردد

به گزارش هدا بلاگ، از دیرباز جوان ماندن یکی از آرزو های دیرینه بشر بوده است و جوانی افراد بیشتر در صورت آن ها نمود پیدا می نماید.

آرزوی جوانی با این ماسک محقق می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه خبرنگاران، امروزه افراد زیادی هستند که برای جوان سازی پوست صورت خود هزینه هایی را صرف می نمایند، از بکارگیری ماسک طبیعی انجام شده تا جراحی پلاستیک!

اما به تازگی یک شرکت ژاپنی مدعی شده که ماسک صورتی ساخته است که کاربردی مشابه دارد و دیگر احتیاج نیست افراد صورت خود را به تیغ جراحان بسپارند. به عبارت دیگر این ماسک موجب جوان سازی صورت فرد استفاده نماینده از آن می گردد.

بنا به ادعای شرکت ژاپنی یا-مان ماسک سلیکونی MedLift با تحریک پوست به وسیله ارسال سیگنال و ماساژ صورت موجب جوان سازی پوست افراد می گردد. این ماسک که شبیه به نینجا است با دو کنترل الکترونیکی ارائه شده که برای کاربران امکان خاموش و روشن کردن ماساژور الکترونیکی و همچنین حالت ها و میزان شدت آن را فراهم می نماید.

در تبلیغ این ماسک آمده که با افزایش سن، سفتی عضلات صورت کاهش می یابد، اما مدلیفت آن را خوب و سالم نگه داشته و علاوه بر کاستن هزینه یک جراحی، لیفت صورت موفقیت آمیز را برای کاربر به ارمغان می آورد. کاربر احتیاج دارد برای جوان سازی پوست خود روزانه به مدت 10 دقیقه این مساک را روی صورت خود قرار دهد.

لازم به ذکر است؛ این شرکت ژاپنی این ماسک صورت را با قیمت 25000 ین (240 دلار) روانه بازار نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2177

به "آرزوی جوانی با این ماسک محقق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی جوانی با این ماسک محقق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید